Doua arme secrete impotriva mirosurilor neplacute: B.U. Trendy si B.U. My Secret

Nu mai incercasem parfumurile si deodorantele B.U. din perioada liceului, adica de mai bine de zece ani. Pe vremea aceea erau foarte la moda produsele (apele de toaleta in special) si bineinteles ca nu se putea sa nu incerc si eu salbaticul B.U. galben (B.U. Wild). Dar anii au tot trecut iar eu nu prea mi-am mai intersectat simturile cu ele pana de curand cand am inceput sa primesc cateva deodorante-spray B.U. si pentru ca auzisem ba de la unul, ba de la altul ca sunt destul de eficiente si in plus miros si tare frumos m-am hotarat sa le incerc pe pielea mea, sa vad daca merita toate laudele ce li se aduc.

B.U Spray

B.U. Trendy a fost primul testat, acum aproape ca l-am terminat si chiar imi place. Pentru o zi obisnuita, in care nu depun foarte mult efort, isi face treaba foarte bine. Nu lasa urme pe haine, nu are un miros inabusitor si datorita amestecului de lemn de santal cu mosc oriental ofera pielii o senzatie permanenta de curat si bine. Aroma proaspata florala-fructata ce combina mandarina cu marul verde, liliacul si bujorul provoaca simturilor o stare confortabila de prospetime.

B.U. My Secret este ceva mai dulceag, usor condimentat si se remarca prin senzualitate si delicatete. Cu un mix suprinzator de mandarine amestecate cu mar, para, zmeura si cirese, accente feminine si elegante de iasomie si gardenie carora li se alatura notele dulci de nuca de cocos si irezistibilele bezele, pielea ne este invaluita intr-o esenta savuroasa, tinereasca ce anunta venirea verii. Desi parfumul lui imi place un picut mai mult, poate si datorita accentelor intense de zmeura si vanilie, parca nu este la fel de rezistent ca parfumul lui Trendy (bine, l-am si folosit intr-o perioada in care hormonii imi sunt cam dati peste cap). Dar chiar si asa atunci cand il voi termina intuitia imi spune ca pe el il voi cumpara. Asta daca nu apare la raft cine stie ce altceva.🙂

Voi folositi deoderante B.U.? Daca da, care este preferatul vostru?

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Doua arme secrete impotriva mirosurilor neplacute: B.U. Trendy si B.U. My Secret”

  1. Oh B.U. Imi aminteste de anii de liceu :))
    Am folosit un deodorant B.U. dar zau ca nu imi amintesc cum se numea exact. Stiu doar ca recipientul era maro. S-a comportat decent, as spune. )

Leave a Reply

