Pensule Real Techniques + alte noutati la Debenhams

Acum doua luni va povesteam si va aratam poze cu noul magazin Debenhams ce s-a redeschis mai mare, mai trainic si mai frumos in mall-ul din Vitan. De la evenimentul de deschidere nu am mai fost pe acolo, dar astazi avand putina treaba in zona am zis sa vad ce o mai fi nou si sa-mi mai casc cateva minute ochii, bineinteles la departamentul de beauty de la parter. M-am bucurat tare, tare mult (nici nu va imaginati cat de mult) cand am vazut pe rafturi pensulele Real Techniques. Sunt unele dintre preferatele mele si chiar imi doream de ceva timp sa mai imi cumpar cateva dar nu ma incanta deloc ideea de a le comanda de pe internet. Acum imi pot alege preferatele din magazin iar din cate am inteles s-a mai deschis si un al doilea in Plaza Romania, mult mai aproape de mine.🙂

Pensule Real Techniques

Au adus aproape toate produsele: pensulele individuale, seturile de pensule, buretelul pentru aplicarea fondului de ten, ba chiar si noua colectie Bold Metals Collection care mie mi se pare absolut minunata. Bineinteles ca nu am rezistat si mi-am cumparat pensula 101 triangle foundation. Imi doream de ceva timp o noua ustensila pentru aplicarea fondului de ten si sper ca aceasta sa imi placa pentru ca dintre cele pe care le am nu ma mai incanta niciuna. Imi pare rau ca sunt machiata ca as fi incercat-o de astazi. Costa 135 lei (cam tot atat este si in magazinele Boots din Anglia), dar intre 15-17 mai au 10% reducere la toate produsele cosmetice si 25% reducere la haine, accesorii etc.

Pe langa 101 triangle foundation mi-am mai cumparat si pensula de stippling – stippling brush care costa 63 lei, iar cu reducere a fost -6.30lei. Eu am luat-o pe ultima de la raft si sper sa mai aduca cat de curand – vanzatoarea mi-a zis ca s-au vandut extrem de repede, nu se asteptau. Am facut tiptil, tiptil si cateva poze sa vedeti si voi cam despre ce e vorba.🙂

Real Techniques

Bold Metals Collection

In plus, mai am o veste care cred ca o sa va incante si pe voi la fel de mult ca si pe mine: in magazin au si stand Revlon!!! Stiti ca acum cateva luni bune disparusera de pe piata de la noi, mie mi-a parut tare rau pentru ca produsele lor imi placeau destul de mult si mare mi-a fost surpriza astazi cand am vazut raftul Revlon din magazinul Debenhams. Au chiar si noile rujuri Revlon Ultra HD Lipstick, rujurile lip butter – Revlon Color Burst Lip Butter si balsamurile – Revlon ColorBurst Matte Balm. Eu am testat pe mana nuanta Shamless si mi-a cam ramas gandul la ea. Si pentru ca stiu ca ma veti intreba, toate rujurile costa 45 de lei.

Revlon

Daca o vor tine tot asa si vor aduce cat mai multe noutati la preturi atractive cred ca Debenhams va deveni magazinul meu de cosmetice preferat.

Acum sunt curioasa: ce pensula de la Real Techniques va doriti cel mai mult si mai mult? Poate vi se indeplineste dorinta…

Va pup si va mai astept!

32 thoughts on “Pensule Real Techniques + alte noutati la Debenhams”

  1. 😳 Aceste pensule se gasesc in toate magazinele Debenhams oare?!? Ca am si eu Debenhams in Constanta si nu am intrat niciodata..si chiar mi-as cumpara pensule fara sa dau banii pe transport, ma scoate din sarite transportul :))) ms pt post! Te pup

    1. Ar trebui sa se gaseasca in toate. In cele doua din Bucuresti se gasesc si cred ca si in cel de-al treilea care se va deschide in Parlake. Si eu la fel, prefer sa le cumpar din magazin decat sa dau banii pe transport.🙂
      Pup si eu!

  2. Si eu planuiam sa imi cumpar pensule Real Techniques :)))
    Ca nu am niciuna.
    Am un set de la Coastal Scents pe care l-am folost 5 ani ,iar acum s-a cam prapadit saracul.
    Deci o sa bag o tura.
    Eu stau in Baneasa, ma enerveaza ca nu au si pe aici…o sa comand de pe net momentan,iar cand am drum spre Plaza, am sa dau o tura si pe acolo.
    Zici ca a revenit Revlon?Naaaiiisss!!
    Pai sa revina si Burger King…ca asa mi-e dor de ei :)))))

    PS: astept sa spui cum e pensula triangle.Caut o pensula pentru fond de ten. Eu pusesem ochii pe Expert Brush de la RT,pe care am sa o si cumpar, dar sa vedem cum se comporta si a ta.

    1. Mie imi plac mult! Ce-i drept am incercat doar cateva, dar cele pe care le am sunt bune.
      Mi-a zis o cititoare ca nu s-a deschis inca in Plaza, asa ca du-te direct in Vitan.🙂
      Si eu m-am bucurat cand am revazut standul Revlon.🙂 Am meu iubit mai manca de la Burger King, cred ca si el va fi fericit in cazul in care vor reveni.🙂
      O am si pe Expert Brush si imi place. O folosesc de aproape doi ani deja.
      Pupici!

  3. Abia aștept să ne spui cum ți se pare pensula din colecția Bold Metals. Nu știu de ce pe mine nu m-a atras în mod deosebit colecția asta, parcă tot cele „vechi” mă atrag mai mult (poate și pentru că le știu deja și îmi plac foarte mult). Pe stippling brush o am și îmi place mult s-o folosesc la cremele CC.
    Momentan am pe wishlist cel puțin vreo 10 pensule de la ei din care nu cred că aș putea să aleg doar una, probabil că o să le cumpăr pe toate o dată. :))
    E bine de știut că au produsele Revlon, mulțumim pentru informație!
    Pupici

    1. Nu am apucat sa o incerc. :)) Sper ca zilele acestea sa o pun intens la treaba.
      Stippling brush e tare misto, chiar merita cumparata!
      Legat de produsele Revlon, imi doresc sa ma reintorc in magazin ca sa imi cumpar macar un ruj mat.🙂
      Te pup si eu!

  4. Cam scumpe pensulele RT Bold, sunt curioasa dacă cu adevărat bune. Bineînțeles ca nu mai am nevoie de alte pensule, dar acestea sunt asa frumoaseeee. Cu greu ma pot abține :)))

  5. RT!!!❤
    Eu am setul Core, insa vreau din ce in ce mai multe pensule Real Techniques! Vreau pentru pudra, pentru fond de ten, pentru blending, pentru fard…pe toate le-as lua deodata! :))

  6. Cea mai buna veste din ultimul timp!❤ Asteptam de cand s-au lasat sa apara si pe la noi cele din Bold Metals Collection! Multumim de anunt! :* Ai idee daca se si pot testa pensulicile?

    1. Si eu imi doream tare mult sa le incerc chiar daca sunt ceva mai scumpe decat celelalte.
      Nu cred ca le poti incerca, nu am vazut sa aibe si testere.
      Pup!

  7. Nu le4-am vazut in Debenhams la mine in oras, dar sa ma duc sa le vad. La mine in oras Debenhams are des reduceri de 20% la cosmetice (moment in care dau navala in MAc)

    1. Nu cred ca au in toate magazinele Debenhams aceeasi marfa. Cel putin in cele din Anglia nu cred ca au pensulele RT, dar poti merge sa vezi daca le-au adus la cel de la tine din oras.🙂

Leave a Reply

