O noua crema cu SPF preferata, cu o textura minunata!

Daca anul trecut m-am tot invartit si nu mi-am gasit nicicum o crema de fata cu SPF care sa ma multumeasca din toate punctele de vedere, anul acesta am deja doua preferate la care nu am de gand sa renunt prea curand.

Despre Paula’s Choice Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 v-am mai vorbit, o folosesc deja de cateva luni bune incoace si imi place la nebunie, insa de vreo saptamana sunt din ce in ce mai incantata de noua crema cu protectie solara lansata de cei de la Bioderma (cu o textura inovatoare si cu un factor de protectie mai mare) si m-am gandit sa va spun si voua cateva cuvinte despre ea.

Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+

Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+ imi place momentan atat de mult incat pot sa spun ca parca a fost creata special pentru tenul meu; pot avea fara probleme o piele sarutata de soare si in acelasi timp perfect protejata. Produsul combina o textura ultra-fluida, lejera ca apa, cu un efect dry-touch si o protectie solara foarte inalta, intr-o formula stabila. Se potriveste tuturor tipurilor de ten, inclusiv celor mixte si grase. Este totusi o crema pe baza de filtre chimice si nu lasa acele urme albe neplacute pe piele insa sunt persoane care nu tolereaza foarte bine aceste filtre si astfel pielea lor s-ar putea sa se irite mai mult sau mai putin. Eu nu am o astfel de problema deci o folosesc in continuare fara griji si cu mare placere.

Pe pielea mea Bioderma Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+ se intinde foarte frumos si uniform, este destul de lichida dar nu imi curge printre degete, se absoarbe in maximum cinci minute de la aplicare, iar tenul imi ramane aproape mat dar in acelasi timp luminat si totodata placut hidratat. Nu se simte deloc greoaie iar fondul de ten pe care il folosesc se aplica extrem de placut peste, fiind clar si o buna baza de machiaj. Formula sa este optimizata prin folosirea a trei pudre cu efect matifiant si astfel dupa fiecare aplicare pielea devine protejata, matifiata si catifelata.

Photoderrm Aquafluide SPF50+Bioderma

Crema Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+ DRY TOUCH este disponibila in trei variante: IncolorClaire si Doree (ultimele doua mascheaza bine imperfectiuniile pielii) si are un pret recomandat de aproape 60 de lei pentru cei 40 ml (acum depinde din ce farmacie o cumparati). Eu recomand ca de fiecare data Farmacia Tei unde costa doar 38 de lei.

Formula sa este fotostabila, rezistentă la apa, hipoalergenica si non comedogenica. Produsul nu contine parabeni si parfum asigurand o toleranta cutanata excelenta.

Acum mi-ar placea sa imi spuneti daca voi ati incercat-o si daca da, cum vi se pare? Daca nu, v-ar placea sa o incercati? Si ce varianta dintre cele trei v-ati dori?

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “O noua crema cu SPF preferata, cu o textura minunata!”

  1. Nu am folosit inca, dar as dori sa incerc, pentru ca am probleme cu petele pe fata de la soare,

  2. Nu am folosit niciodata o crema cu SPF 50 pt uz zilnic pentru ca am tenul gras.
    Daar mi-ar placea sa incerc crema asta…
    Mie totusi imi place bronzul de vara, de mare, de soareeee:D:D:D
    Sper sa ma pot bronza si cu ea pe fata!

  3. Imi plac mult produsele de la Bioderma si sunt sigura ca si aceasta crema m-ar incanta. Cred ca voi incerca una dintre cele doua: Claire si Doree. Inca sunt in cautarea cremei perfecte cu SPF 50:)

  4. Am avut varianta colorată anul trecut și mi-a plăcut, dar nu era chiar excelentă ca bază de machiaj pentru mine, care am tenul gras. Însă cred că au mai schimbat ceva la formulă, din ce spui. Poate o s-o iau pentru plajă, ca bază de machiaj îmi place foarte mult Bioderma ABCDerm SPF 50+!
    Pupici

  5. as dori sa incerc pentru ca deja am probleme de la soare cu pete pe fata si nu am incotro cand ies afara din casa trebuie sa ma dau pe fata cu lotiune protectoare si imi trbuie protectie mare. Multumesc ca ati spus de ea.

Leave a Reply

