Genti vesele si colorate perfecte pentru primavara/vara

Gentile se numara printre accesoriile mele preferate. Imi place sa le studiez prin magazine, pe site-uri si sa imi imaginez fel si fel de tinute in care le-as purta. Nu de putine ori a fost destul sa-mi schimb geanta pe care o purtam pentru ca un anumit outfit sa se transforme complet si sa fie potrivit pentru momente diferite. Recunosc insa ca nu mai imi cumpar la fel de multe genti cum o faceam in trecut pentru ca am invatat sa-mi aleg modele si culori pe care sa le pot asorta la mai multe tinute si care resusesc sa-si pastreze calitatile deosebite de-a lungul timpului. Am facut insa o mica exceptie zilele trecute cand m-am lasat cucerita de o superbitate de la Zara pe care probabil ati vazut-o si voi deja pe contul meu de instagram.

Iar daca si voua va plac gentile la fel de mult ca mie, astazi vreau sa va propun cateva modele trendy in culori interesante pe care le puteti purta sezonul acesta si cu care veti starni clar admiratia celor din jur.

Zara pale pink leather handbag

1. Zara City Bag. Pret 349.9 lei.

Zara mini city bag

2. Zara Mini City Bag. Pret 149.90 lei.

Faith Front Zip Fashion Shoulder

3. Asos Faith Front Zip Fashion Shoulder. Pret £39.00.

River Island Double Zip Front-Backpack with Top Handle

4. Asos River Island Double Zip Front Backpack with Top Handle. Pret £28.00.

Stradivarius

5. Mini geanta rotunda Stradiarius. Pret 69.90 lei.

ALDO Across Body Bag with Tribal Textile Print

6. ALDO Across Body Bag with Tribal Textile Print. Pret £40.00.

Acum spuneti-mi care va place mai mult?🙂 Poate in viitor o sa va arat si mini-colectia mea.

Va pup si va mai astept!

3 thoughts on “Genti vesele si colorate perfecte pentru primavara/vara”

  1. Haha, m-ai facut sa rad, pentru ca si eu ma aflu in aceeasi situatie – nu ma pot abtine atunci cand vad o geanta frumoasa🙂 Partea mai putin placuta este ca nu am unde sa le mai pun si mi se pare mai tare acum sa ai mai putine genti, dar sa le porti tot timpul, la orice🙂

    Imi place cea de la Aldo, so cute!

    Poate ne arati si colectia ta, ar fi o idee buna :))

    Pups,

    Rox

Leave a Reply

