Remodelare totala cu noul gel-crema Bodyshape de la Elmiplant

Mai este foarte foarte putin pana cand razele intense ale soarelui isi vor face bine simtita prezenta si fie ca vom vrea sau nu vom vrea, va trebui intr-un fel sau altul sa ne aratam unele parti ale corpului, de care poate inca nu suntem extrem de multumite, ca sa nu fim nevoite sa murim pe strada de cald. Iar daca ati fost putin atente prin magazine probabil ati observat ca pe rafturile lor au inceput deja sa isi faca aparitita fel si fel de produse care ne promit o remodelare corporala in ton cu sezonul viitor.

Astazi vreau sa va spun cateva cuvinte despre noul produs al brandului romanesc Elmiplant ce vine sa completeze gama dedicata remodelarii corporale sub numele de Bodyshape si este un gel-crema ce promite o Remodelare Totala.

Elmiplant Bodyshape Total Remodeler

Elmiplant Bodyshape Remodelare Totala este o combinatie inteligenta de ingrediente naturale, puternic active, ce combat aspectul de „coaja de portocala” si resculpteaza intreaga silueta in doar 4 saptamani. Extractul 100% natural de Acai Berry are proprietati antioxidante si un continut ridicat de minerale, vitamine si substante nutritive ce ajuta la imbunatatirea fermitatii pielii si la recuperarea supletii naturale.

Noul produs ajuta la reducerea inflamatiei cauzate de celulita, diminuand aspectul inestetic. Este conceput pentru a fi aplicat pe diferite zone ale corpului: coapse, fese, abdomen, brate, solduri. Datorita texturii sale fondante, acesta se uniformizeaza usor si intra rapid in piele, fara a lasa o pelicula grasa, asadar materialele textile nu risca sa ramana patate – procesul de alegere a tinutei poate incepe imediat dupa aplicarea produsului, fara emotii!

În urma testelor dovedite clinic, s-au putut observa următoarele rezultate*:

  • Din prima zi de utilizare pielea devine mai ferma si mai fina cu pana la 80%
  • După o saptamana: 9 din 10 femei confirma că produsul lupta impotriva aspectului de „coaja de portocala”
  • După 4 saptamani: circumferinta bratelor este redusă cu pana la 1 centimetru, iar circumferintele abdomenului, coapselor si a soldurilor, cu pana la 3 cm.

Pret: 15 lei

Elmiplant Bodyshape

Gama elmiplant Bodyshape cuprinde urmatoarele produse: crema pentru vergeturi, serumul intensiv anticelulitic, gelul anticelulitic si crema anticelulitica.

Voi ati incercat vreunul dintre ele? Dar noul produs va tenteaza?

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “Remodelare totala cu noul gel-crema Bodyshape de la Elmiplant”

  1. Crema asta chiar ma tenteaza! Si am sa o si cumpar! Sper sa o gasesc la DM ca am treaba zilele astea pe acolo!

      1. Inca nu…ca am dat o comanda babana la Melkior si am ramas in c**u’ gol…
        Ca sa fac si rime :))))

      2. Pana la urma mi-am luat-o…revin peste 1 luna cu impresii. Nu am mari asteptari,ramane doar sa fiu constiincioasa si sa ma dau macar o data pe zi. si sa combin cu manacre sanatoasa si miscare.
        Daca la miscare sunt pe drumul cel bun..ei bine, la mancat, am mancat numai prostii si bunatati nu tocmai sanatoase :”>

  2. eu nu prea cred in produse de genul asta. sau, de fapt, nu am eu rabdare sa le folosesc suficient de mult incat sa isi faca efectul :))

Leave a Reply

