6 produse de beauty esentiale in bagajul pentru vacanta de 1 mai

Daca planuiti o escapada la mare sau la munte week-endul acesta, cu ocazia zilei de 1 mai, am pentru voi sase idei de produse pe care nu ar trebui sa le omiteti atunci cand va pregatiti frumusel gentuta de beauty.

Inainte de toate va recomand sa nu carati prea multe cu voi – un portfard micut si organizat eficient vă va fi mai mult decat suficient.
Pe langa gelul de dus, deodorantul de corp, pasta si periuta de dinti, peria de par care nu ar trebui sa va lipseasca niciodata, oriunde ati pleca, aveti nevoie si de alte cateva cosmetice care vor avea grija de sanatatea pielii voastre si a parului vostru.

1May Beauty Bag

1. Balsam demachiant Elemis Pro-Collagen Cleansing Balm – dupa o zi lunga petrecuta in aer liber veti avea nevoie de un produs de curatare care sa va si hidrateze fata. Acesta de la Elemis are o textura blanda (poate fi folosit fara probleme si la ochi), demachiaza bine tenul, indeparteaza eficient machiajul, elimina impuritatile acumulate pe parcursul zilei si in acelasi timp hraneste si reface pielea din interior.

2. Balsam de buze – neaparat cu SPF 20, 30 sau chiar mai mare. In timpul zilei puteti alege unul usor colorat care sa proteje buzele de efectele negative ale soarelui, dar si sa le infrumuseteze putin. Preferatul meu momentan este Resist Anti Aging Lip Gloss SPF 40 de la Paula’s Choice care are o textura fina, lucioasa, nu lipicioasa, hidratanta, rezistenta si intensifica foarte placut culoarea naturala a buzelor mele. Puteti de asemenea folosi si o varianta incolora, cum este cea de la Maybelline, dar pe care sa o aplicati cu regularitate.

3. Crema colorata cu SPF Laura Mercier Oil-Free Tinted Moisturizer SPF 20 – care nu doar sa estompeze imperfectiunile tenului ci sa-i ofere acestuia si o protectie sporita impotriva razelor UV.

4. Lotiunea de corp cu factor de protectie solara – daca aveti de gand sa stati mult timp in soare, poate sa faceti si un pic de plaja, aplicati fara discutie cu 20 de minute inainte de a iesi afara o lotiune care sa va protejeze mainile, bratele, picioarele, etc.., partile pe care vi le expuneti. Aveti insa grija ca SPF se refera la blocarea razelor UVB, nu la protectia totala sau la cea impotriva razelor UVA. Asa ca verificati intotdeauna in specificatiile de pe produsele pe care le folositi sa fie amintit si detaliul UVA. In acest moment eu testez lotiunea cu efect stralucitor din gama Cien Sun de la Lidl si sunt destul de multumita de textura sa lucioasa, de mirosul sau delicios de cocos si de felul in care se absoarbe in piele.

5. Creion dermatograf alb sau nude – cu siguranta nu veti avea la dispozitie foarte multe ore de somn – distractia va prima, nu-i asa? – asa ca trebuie sa apelati la cateva trucuri de make-up care sa va luminze si sa va improspateze privirea. Va recomand sa aveti la voi un creion dermatograf alb mat cu care sa va conturati pleoapa inferioara pe interior. In acest fel albul ochilor se va evidentia dand impresia de ochi mai mari iar privirea va deveni mai intensa. Daca albul vi se pare prea mult, apelati cu incredere la creionul nude preferat. Cel din poza este Matte Kajal Liner White de la The Body Shop, un produs foarte rezistent, usor de folosit iar tusa sa alba stie sa contracareze orice roseata a ochilor.

6. Un borcanas sau o cutiuta cu ulei de cocos care va avea grija de pielea sau parul vostru. Il puteti folosi in loc de crema de maini, lotiune de corp dupa dus, balsam de par si chiar demachiant. Daca nu aveti la dispozitie un borcanas mic (eu nu am) puteti depozita cantitatea necesara pentru calatorie intr-o cutiuta de unica folosinta. V-am mai povestit si alte metode de utilizare ale uleiului de cocos in articolul de aici.

Si cam atat, zic eu. Daca mai aveti voi alte idei le astept in sectiunea de comentarii. Mi-ar placea sa imi spuneti si care este lotiunea de corp preferata cu SPF.

Va urez o mini-vacanta minunata si sa ne auzim cu drag!

Va pup si va mai astept!

8 thoughts on “6 produse de beauty esentiale in bagajul pentru vacanta de 1 mai”

  1. am folosit mult timp fdt asta de la laura mercier, tare mi-a placut. toate produsele sunt perfecte. eu nu plec si decat sa ma inghesui pe autostrazi, mai bine intr-un oras pustiu.

    1. Ce grija ai tu de mine! 😀
      Sa stii ca in general te ascult si folosesc SPF 30, vara 50. Insa sunt zile cand imi simt tenul prea incarcat si decat sa ies cu fata goala prefer varianta asta.
      Te pup si eu! 😚

  2. Cred ca e suficient pentru o escapada de 2-3 zile.😀
    M-ai facut curioasa cu lotiunea de plaja Cien, sclipeste tare? Eu vreau pentru la munte si nu vreau sa arat ca un disco ball la cota 2000 :)) sa luminez de acolo toata Sinaia :)))
    In orice caz, Cien sau Elmiplant voi alege. Cred.
    Eu deja visez la vacanta de vara, poate si pentru ca am program normal de munca saptamamana asta cand restul sunt plecati si pariu ca o sa fie pustiu prin oras.😦
    :*

    1. Asa m-am gandit si eu! 😀
      E chiar interesanta lotiunea, nu lucesti de la ea stai linistita, doar ofera pielii un pic de luminozitate.
      Da, cred ca va fi super pustiu si ce bine imi pare! 😀😀😀
      Pup!

      1. He he, mie nu prea imi pare bine, ca stau degeaba in magazin in timp ce toata lumea e la mare. Nu ca m-as fi dus la mare daca nu munceam, dar preferam sa stau acasica in patul meu.🙂

Leave a Reply

