Noile geluri de dus Dove + CONCURS

Cele cinci castigatoare ale concursului sunt:

Pintilie Lorena Mihaela

Stephanie Stef

Katyna

Iulia Negoescu

Mirela-Liliana Ion

Felicitari fetelor! Astept sa imi trimiteti datele voastre de contact pe adresa de email a blogului.

 

Geuri de dus Dove

Dove relanseaza gama de geluri de dus si propune o formula revolutionara ce asigura o piele mai fina si mai catifelata, inca de la prima utilizare. Prin aceasta inovatie, Dove stabileste un nou standard de ingrijire a pielii transformand experienta dusului intr-un adevarat ritual de frumusete.

Cercetatorii Dove sustin ca au reusit sa imbine pentru prima data ingrijirea superioara si proprietatile senzoriale deosebite intr-o formula inovatoare mult mai delicata, cu textura matasoasa si o spuma mai bogata.

Ingrijirea superioara din gelurile de dus Dove este data de tehnologia Nutrium Moisture ce combina cei mai delicati agenti de curatare cu un amestec unic de nutrienti proprii pielii ce ofera cea mai eficienta hidratare Dove, contribuind la refacerea si fortifierea barierei de protectie a pielii. Spuma bogata si cremoasa invaluie pielea corpului in catifelare si rasfat. Rezultatul este o piele frumoasa, vizibil mai fina si catifelata, chiar dupa primul dus. In plus, ingrijirea oferita de gelurile de dus Dove iti ofera confortul si increderea de sine necesare pe parcursul intregii zile.

Noul portofoliu de geluri de dus presupune: o noua formula revolutionara, o eticheta mai elegantă, dar si introducerea a 3 variante noi de produs:

  • Dove Gentle Exfoliating – cu particule exfoliante delicate ce redau luminozitatea si stralucirea naturala a pielii
  • Dove GoFresh Revitalise  cu parfum proaspat de mandarine si flori de Tiaré iti revigoreaza pielea
  • Dove Caring Protection – cu un nivel ridicat de uleiuri naturale, special creat pentru pielea uscata, pentru a o proteja cu delicatete si pentru a-i asigura hidratare in profunzime

Dove

Portofoliul complet de geluri de dus Dove consta in:

  • Gama de baza cu variantele: Dove Deeply Nourishing, Dove Gentle Exfoliating, Dove Silk Glow și Dove Caring Protection
  • Gama GoFresh cu variantele: Dove Fresh Touch, Dove Revitalise, Dove Restore si Dove Revive
  • Gama Purely Pampering cu variantele: Dove Shea Butter with Warm Vanilla, Dove Coconut Milk with Jasmine Petals, Dove Almond Cream with Hibiscus si Dove Pistachio Cream with Magnolia

Eu momentan folosesc trei dintre ele si vreau sa va ofer si voua sansa sa le incercati alaturi de mine. Asadar, am pregatit pentru 5 dintre voi 5 kituri de rasfat format din trei geluri de dus Dove: Dove GoFresh RevitalizeDove Deeply NourishingDove Gentle Exfoliating. Sunt exact cele pe care le am si eu.

Kit Dove

Pentru a putea castiga unul dintre aceste 5 kituri trebuie sa imi lasati un comentariu la acest articol cu raspunsul la intrebarea: care sunt beneficiile pe care vi le doriti de la gelul de dus pe care il folositi? Si o adresa de email valida sa pot da de voi in cazul in care ati castigat. Eventual puteti da si SHARE pe pagina voastra de facebook.

Concursul incepe din acest moment si va dura pana pe data de 5 mai, inclusiv. Cele cinci castigatoare vor fi alese prin tragere la sorti.

Va urez mult succes si abia astept sa va citesc raspunsurile!

308 thoughts on “Noile geluri de dus Dove + CONCURS”

  1. Vreau un gel de dus care sa fie hidratant, cu o textura cremoasa, sa faca spuma si sa miroasa bine.

  2. Tot ce-mi doresc de la un gel de dus este ca acesta sa fie usor exfoliant si cremos, hidratant, sa curete in profunzime pielea si sa aiba un miros imbatator

  3. Gelul de dus Dove e favoritul meu! Mai nou imi doresc o varianta cu lavanda, miros pe care-l ador,,,, Dupa baia cu gelul nou de dus , Dove, pielea mea respira este puternic hidratata, catifelata, un rasfat deosebit!

  4. In primul rand trebuie sa fie cat mai natural pentru ca am pielea foarte sensibila si se irita foarte repede, in al doilea rand trebuie sa hidrateze si sa catifeleze pielea, s-o faca moale si placuta la atingere si bineinteles sa aiba un parfum pe placul meu.
    lady_dyralu@yahoo.com

  5. De la un gel de dus nu am asteptari chiar mari: sa fie cremos, sa faca spuma, sa aiba un miros frumos si sa imi lase pielea catifelata cat de cat.🙂 Eu zic ca nu-s chiar mari asteptarile.😀
    Multumim pentru concurs!😀
    bynna9 [at] yahoo [dot] com

  6. Gelul de dus pe care il folosesc imi doresc sa imi curete delicat pielea, fara sa o usuce, si o parfumeze proaspat si discret

  7. Imi doresc hidratare,special pentru pielea mea sensibila,un parfum delicat si proaspat si textura cremoasa,incat sa il pot folosii si la epilat,cu lama de ras.

  8. share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1440358786277775&id=100009110032444
    mail: original.handmade@yahoo.ro
    Dusul este un ritual foarte important pentru mine, este un lucru sfant daca pot spune asa, ritualul meu consta intr-o baie lunga si cu multa spuma, muzica si aroma fructata de gel de dus, si folosesc spumante fructate si geluri care fac multa multa crema si care imi lasa pielea moale si catifelata..
    Eu imi doresc de la un gel de dus sa catifeleze pielea, sa o lase moale, catifelata, cu o aroma desavarsita si o piele curata bineinteles…

  9. Iubesc diminețile, iar cei care ma cunosc știu că prefer să salut cu “bună dimineața” indiferent de momentul zilei. Dimineața e liniște, e pace, e totul nou.. Dusurile de dimineata cu un gel de dus “special”” pur si simplu trebuie sa-mi inunde simturile.. De ce spun gel de dus “special”? Simplu.. pentru ca asteptarile mele pentru gelul de dus, sunt numeroase.. trebuie sa fie, fin la atingere, cremos, sa aiba un miros mai mult decat inedit sa-mi catifeleze si sa-mi hidrateze pielea, pentru a putea fi in forma pe parcursul intregii zile.

    barbu_oanna@yahoo.com
    fb-https://www.facebook.com/oana.marya.92

  10. Beneficiile pe care mi le doresc de la gelul de dus pe care il folosesc sunt:
    – sa fie cremos;
    – sa hidrateze destul de bine;
    – sa lase pielea catifelata (ca a unui bebelus);
    – sa fie placut parfumat si deasemenea mirosul sa persiste suficient timp pe piele;
    – sa fie la un pret rezonabil !
    mihaelasir_2005@yahoo.com

  11. Imi doresc de la gelul meu de dus sa faca o spuma bogata, sa miroasa super si sa-mi lase pielea catifelata si hidratata❤

  12. pentru mine gelul de dus este foarte important , el trebuie sa miroasa frumos , sa aiba consistenta cremoasa , sa faca spuma si sa lase pielea curata , hidratata , revigorata si catifelata
    marisara15@yahoo.com

  13. Beneficiile pe care doresc sa le obtin de la gelul de dus sunt urmatoarele: o piele mai curata, mai luminoasa, revigorata, hidratata si proaspat parfumata.

  14. Eu de la un gel de dus imi doresc sa umple baia de un miros frumos, sa curete bine si sa lase pielea hidratata dupa folosire. Adresa mea este : alina[.]justanangel[at]yahoo[dot]com . Multumesc frumos!

  15. De la gelul de dus imi doresc sa aiba efect calmant si destresant ,tonifiant si sa ma ajute sa-mi pastrez pielea sanatoasa si hidratata, conferindu-i, in acelasi timp, un aspect sanatos,satinat si parfumat. Adresa e-mail:adinelle.barbu@yahoo.com

  16. Beneficiile pe care mi le doresc de la un gel de duş ar fi următoarele : să cureţe delicat pielea , să o hidrateze si sa ofere un miros de prospetime de lungă durată.Deasemenea caut pe langa acestea si sa aibă un pret bun.

  17. Imi plac foarte mult gelurile de dus, am o intreaga colectie, insa intotdeauna am si un gel de dus Dove. Gelurile de dus de la Dove imi ofere exact ce caut eu: miros minunat, sunt hidratante si relaxante si curata in profunzime.
    mail: loryblue84@yahoo.com

    Multumesc!

  18. Imi doresc ca gelul de dus sa imi curete bland pielea si sa nu o usuce, si in acelasi timp sa aiba un miros placut, care sa ramana cat mai mult pe piele.

  19. Imi doresc ca acesta sa fie cremos, sa curete in profunzime pielea si sa o hidrateze si sa aiba un miros placut .

  20. De la un gel de dus imi doresc sa fie cremos, sa faca spuma, sa miroasa bine si acest lucru sa se simtă si pe pielea mea. Imi doresc o urma delicata de parfum … .

  21. beneficiile pe care le vreau de la un gel de dus sunt sa hidrateze pielea, sa faca spuma si sa aibe un miros placut

  22. Sa aiba un miros placut, sa hidrateze pielea, sa fie usor abraziv pentru a curata bine, sa faca spuma multa, sa catifeleze (pentru asta ar trebui sa aiba in compozitie uleiuri care fac bine pielii).walterkayac@yahoo.com

  23. Sa aiba un miros placut, sa hidrateze pielea, sa fie usor abraziv pentru a curata bine, sa faca spuma multa, sa catifeleze (pentru asta ar trebui sa aiba in compozitie uleiuri care fac bine pielii).

  24. Eu mi-as dori sa imi lase pielea catifelata si sa ma poata relaxa cand le folosesc.
    Am dat si share pe FB🙂

  25. FB: Daniela Gabriela Ionescu
    Sa aiba un miros placut, sa hidrateze pielea, sa fie usor abraziv pentru a curata bine, sa faca spuma multa, sa catifeleze (pentru asta ar trebui sa aiba in compozitie uleiuri care fac bine pielii).
    Mail: dana_xyxy01@yahoo.com
    Multumim pentru concurs.

  26. Primul criteriu cand aleg un gel de dus e parfumul. Recunosc ca le iau de pe raft si le miros inainte de a le cumpara. Dar astept ca un gel de dus sa fie cremos si sa imi lase pielea hidratata. Momentan il folosesc pe cel de la Dove cu fistic si magnolie. E extraordinar.

  27. Imi place sa simt pielea hidratata de la prima atingere a gelului pe piele. Sa fie cremos, sa se intinda repede si usor, nu neaparat sa faca multa spuma, imi e indiferent acest aspect si sa parfumeze toata baia. Recunosc ca dupa miros aleg gelul de dus in primul rand :))

    email: mira.bela@yahoo.com

  28. Imi doresc un gel de dus care sa mi hidrateze pielea lasand-o catifelata ca pielea de bebelus si un miros irezistibil de fructe

  29. Oh, Dove, prima mea iubire in materie de geluri de dus! Ce pot sa-mi doresc mai mult decat deja ofera aceste minunate geluri? Totusi, de la un gel de dus eu astept sa:
    1) Curete pielea: Cam asta ar fi si principalul rost al unui gel de dus, sa curete f bine pielea, sa elimine reziduurile aflate pe piele;
    2) Parfumeze pielea: Eu sunt genul de persoana care odata ce intra la dus, isi doreste sa experimenteze o senzatie gen SPA, asa ca parfumul pe care il emana un gel de dus e tare important pentru mine;
    3) Lase pielea catifelata si hidratata: Degeaba suntem curate si parfumate daca avem pielea stransa si deshidratata. E foarte important sa ne simtim pielea hidratata dupa ce iesim de la dus, astfel incat, in cazul in care nu avem posibilitatea (din lipsa de timp) sa folosim o lotiune de corp, gelul de dus sa fie suficient pt acea zi.
    E-mail: thabi_me@yahoo.com
    Facebook: https://www.facebook.com/thabitta.kozilek
    Share: https://www.facebook.com/thabitta.kozilek/posts/694275844027904?pnref=story

  30. Ce îmi doresc de la un gel de duș? Să conțină ingrediente cât mai naturale, să îmi hidrateze pielea fără să o lase unsuroasa, să aibă un miros plăcut și persistent care însă să nu interfereze cu parfumul pe care îl folosesc!

  31. Pentru mine gelul de dus trebuisa fie , uşor abraziv sa curete foarte bine pielea ,sa fie hidratant şi blând cu epiderma .

  32. Gelul meu de dus prefect trebuie sa hidrateze, sa miroasa frumos si sa curete pielea. Vreau ca dusul meu sa fie un rasfat, daca tot trebuie sa il fac in fiecare zi, macar sa ma simt regeste!

  33. 1.Curăţă pielea în profunzime
    2un gel de duș foarte nutritiv ce asigură o piele hidratată
    3.Finetea si catifelarea
    4.special conceput pentru pielea normala, pe care o hraneste inca din timpul dusului, pentru o frumusete cu totul reinnoita,recomand Gelurile de Dus Dove ,folosesc pentru fetita mea cat si pentru mine.
    cllaudia.gabriella@yahoo.com

  34. Eu mi-as dori ca gelul de dus sa-mi hidrateze pielea in profunzime,sa-mi lase pielea catifelata si cu senzatie de prospetime,iar parfumul sau sa reziste cat mai mult pe pielea mea ☺

  35. Ce imi doresc eu de la gelul dus sa imi lase pielea catifelata, sa hidrateze pielea, sa aiba consistenta , sa ofere energie si miros placut

  36. Gelul de dus perfect este cel care îmi oferă garantat curatarea pielii si in același timp hidratare si parfumare.

  37. mi doresc ca gelul de dus sa imi hidrateze pielea, sa miroase frumos si sa faca multa spuma. Oricum sunt cele mai bune geluri de dus cele de la DOVE

  38. Ce imi doresc eu de la gelul dus sa imi lase pielea catifelata, sa hidrateze pielea, sa aiba consistenta , sa ofere energie si miros placut.

  39. Ce imi doresc eu de la gelul dus sa imi lase pielea catifelata, sa hidrateze pielea, sa aiba consistenta si miros placut.

  40. imi doresc in primul rand sa aiba o aroma placuta (cat mai inedita, ca nu-mi place monotonia) si apoi sa lase pielea catifelata. am folosit de mai multe ori diferite geluri dove si stiu ca acest din urma aspect e bifat din start.
    irina_olteanu2000@yahoo.com

  41. Folosesc de ani de zile gelul se dus Dove pt ca lasa pielea catifelata,hidratata si parfumata!!Cred ca mi as dori de la gelul de dus sa nu mai fie atât de amar…

  42. Cand aleg un gel de dus aleg intotdeauna pe cel care-mi hidrateaza pielea, lasand-o moale si catifelata, sa fie cremos, sa faca multa spuma, sa miroasa frumos si parfumul sa se mentina pe piele si dupa ce ies de sub dus, dandu-mi o senzatie de prospetime.

  43. Gelul de dus perfect pentru pielea mea este acela care imi ofera un tonus bun si lasa in urma sa o piele curata si sanatoasa. El trebuie sa fie nutritiv, energizant si tonifiant, dar in acelasi timp si usor abraziv, sa ofere prospetime si luminozitate, alaturi de hidratarea necesara pentru un echilibru perfect. Pentru ca nu pot gasi toate aceste beneficii intr-un singur gel de dus, imi place sa am mai multe flacoane si sa le alternez functie de starea zilnica.
    mail: dn_zaharia@yahoo.com
    share: https://www.facebook.com/danutza.florentina/posts/899192776789761

  44. Eu vreau ca gelul dus sa imi lase pielea catifelata, sa hidrateze pielea, sa aiba consistenta si miros placut.

  45. Ceea ce imi doresc de la gelul de dus este sa imi revigoreze corpul, sa il catifeleze, sa miroase delicat, sa faca multa spuma iar la final, corpul sa fie parfumat si hidratat. Ador gama Dove si este prefera mea la produse cosmetice.
    gabrielamoca@yahoo.com

  46. Imi doresc cel mai mult ca gelurile de dus sa imi hidrateze pielea, sa o tonifice, sa o curete in profunzime, cum pentru mine momentul de la dus este importanta, astept ca gelul de dus sa imirasfete pielea, sa ma relaxeze,sa ma simt rasfatata, sa actioneze asemenea unei creme si sa isi mentina mirosul pe piele pret de cateva oreore.

  47. Aleg geluri de duș după următoarele criterii: miros, eficiență, consistență!
    Primul impuls este să le aleg după miros, ceea ce și fac de cele mai multe ori. Dacă îmi place cum curăță și dacă au și un efect hidratant rămân, dacă nu la gunoi și le evit pe viitor!🙂

    iulia.makemeup28@gmail.com

  48. Vreau ca un gel de dus sa lase pielea catifelata, sa hidrateze pielea, sa aiba consistenta si miros placut, sa nu usuce pielea si in cele din urma sa parfumeze pielea.

  49. in primul rand astept
    de la gelul meu de dus sa nu imi usuce pielea. sa o lase catifelata, hidratata si sa imi ramana mirousl in piele dupa ce ies din baie. sa fie un gel cu ingrediente blande.

  50. Buna! Eu imi doresc cel mai mult hidratare, de aceea folosesc cu drag marca Dove cand am ocazia! De fapt, incerc sa am tot timpul la indemana macar un gel de dus de la Dove! Pe langa hidratarea care este un factor cheie in cazul meu pentru ca am pielea uscata si sensibila, imi mai doresc catifelare si parfum placut, care sa persiste daca nu cer prea mult!
    new_nadiabios@yahoo.com

    Multumesc frumos!

  51. Eu de la gelul de dus astept sa-mi hidrateze pielea,sa nu faca prea multa spuma si sa persiste mirosul mai mult dupa spalare!Oricum este foarte bun !

  52. In primul rand vreau sa miroasa frumos apoi imi place sa fie cremos si sa nu usuce pielea,sa o hidrateze si
    sa o curete delicat,lasand o piele fina si catifelata.Am descoperit produsele Dove acum foarte multi ani si vreau sa spu ca nu m-au dezamagit.

  53. De la gelul de dus pe care il folosesc îmi doresc în primul rand sa îmi hidrateze pielea si sa o lase catifelata, deoarece am pielea sensibila, iar în al doilea rand sa aibă un miros plăcut.

  54. Primul si cel mai important beneficiu pe care il doresc de la gelul de dus folosit, este hidratarea. Apoi, as dori sa imi ofere prospetime de lunga durata si un miros discret, care sa ii faca pe oamenii care ma cunosc sa se gandeasca la mine atunci cand cumpara acelasi gel de dus:D Mda….cam multe vreau si eu:))). Multumim pentru concurs.:*

  55. Un gel de dus , pentru mine , trebuie sa fie cremos , sa fie atat de parfumat incat sa lase o aroma pe piele , sa faca spuma si , cel mai important , sa ofere hidratare .

  56. Imi doresc ca gelul de dus sa imi hidrateze pielea, aceasta sa ramana curata si sa am senzatia de proaspat.. multumesc.

  57. Eu cred ca gelul de dus ideal ar trebui sa fie cremos, parfumat, eventual cu particule exfoliante (daca vrem sa sarim peste exfoliere separat), sa lase pielea parfumata, catifelata, hidratata si pentru cele mai lenese dintre noi sa ne lase pielea moale, nefiind nevoite sa mai folosim creme/lotiuni de corp dupa baie. Un gel de dus trebuie sa transforme baia sau dusul intr-un moment de rasfat, plin de spuma si parfumuri care mai de care mai diverse.
    elisaababei90@gmail.com

  58. Hello!
    De la un gel de dus nu imi doresc decat 3 lucruri: sa miroasa demential (astfel incat sa ma binedispuna dupa o zi obositoare), sa faca multa spuma (si daca se poate, fina-fina-cremoasa) si sa imi lase pielea fina si hidratata.
    Si gelurile de dus Dove ma multumesc 100% si chiar un pic peste. Imi pare rau ca le-am descoperit abia anul trecut.😦
    Adresa de mail e dana.jugaurs@yahoo.com
    :*

  59. sa aiba o consistenta cremoasa, sa curete bine pielea fara sa o usuce, sa miroase frumos si parfumul sa persiste ceva timp ..

  60. Sa hidrateze pielea, sa lase un parfum discret si placut, sa curate pielea delicat si sa o catifeleze🙂

Leave a Reply

