Mini-review Paula’s Choice Resist Anti Aging Lip Gloss SPF 40

Paula's Choice Resist Anti Aging Lip Gloss SPF 40

Nu stiu cate dintre voi folositi si pe buze crema cu factor de protectie solara, eu recunosc ca nu o fac. Si cum in ultima perioada mi-am tot simtit pielea de la suprafata buzelor extrem de uscata (am si renuntat de mai mult de doua luni de zile sa ma mai dau cu ruj pentru ca aveam impresia ca niciunul nu se mai aseaza asa cum trebuie) m-am gandit sa incerc sa le mai infrumusez cumva, mai ales atunci cand ies in oras, cu un balsam/luciu de buze colorat, dar de data aceasta sa aibe si SPF. Optiunea mea in acest moment este Resist Anti Aging Lip Gloss SPF 40 de la Paula’s Choice pe care il veti gasi incepand de astazi pe site-ul paulaschoice.ro in sectiunea noutati. Eu am avut ocazia sa il testez in exclusivitate, este primul produs de machiaj Paula’s Choice pe care il folosesc si vreau sa va spun si voua cateva cuvinte despre el. Ca o mica descriere Resist Anti Aging Lip Gloss SPF 40 este disponibil in doua variante: una colorata Sheer Pink si una transparenta Clearshine (pe mine m-a incantat prima varianta, cea usor colorata). Produsul costa 112 lei, tubul are 8 ml, iar mie mi se pare unul dintre cele mai bune luciuri de buze pe care eu le-am incercat, din doua motive pe care vi le voi spune imediat. Ofera protectie si noi ne expunem intotdeauna buzele razelor ultraviolete – fie primavara, fie vara, fie toamna, fie iarna (luciul are SPF 40 si cred ca este unul dintre singurele produse create special pentru buze cu un factor de protectie atat de mare), iar de fiecare data cand il aplic imi face buzele sa para mult mai pline si mai voluptoase de parca mi-as fi injectat ceva in ele. Nu imi dau seama carui ingredient din compozitia lui i se datoreaza acesta fapt dar rezultatul este foarte atragator, mai ales pentru barbati. De cate ori ma dau cu el sunt intrebata: ti-ai facut ceva la buze, par mult mai pline si mai carnoase? Si ganditi-va ca eu oricum le am destul de grosute, pe unele mai subtirele cred ca efectul este mult mai vizibil.

Sheer Pink are o textura placuta – lucioasa, luminoasa, se intinde usor, hidrateaza intens si desi nu este foarte pigmentat isi pastreaza culoarea delicata activa mai mult timp. Nu are cel mai delicios miros dar este un produs minunat daca aveti buzele crapate sau sensibile si vreti ca acestea sa capete mai multa viata.

SwatchSwatch Resist Anti Aging Lip Gloss SPF 40

Nu am reusit sa fac o poza cu el aplicat pe buzele mele dar am in plan un articol cu o propunere de machiaj pentru ziua de 1 mai si poate o sa vi-l arat in actiune atunci.

Acum daca va place si va doriti ca buzele voastre sa fie mai frumoase, foarte bine protejate si mult mai apetisante puteti comanda atat aceasta varianta – Sheer Pink cat si pe cea transparenta – Clearshine (care din cate am inteles se vede tare bine aplicat peste rujul preferat) de aici.

De asemenea mi-ar placea sa stiu cine isi doreste sa incerce acest luciu de buze si daca pana acum ati mai folosit un alt produs de machiaj de la Paula’s Choice?

Va pup si va mai astept!

6 thoughts on “Mini-review Paula’s Choice Resist Anti Aging Lip Gloss SPF 40”

  1. Nu prea mai port eu luciuri de buze, dar mă încântă acel factor de protecție! Eu folosesc de obicei balsamuri de buze cu factor de protecție, dar majoritatea au doar 15-20.
    Abia aștept să văd ce machiaj pregătești!😀
    Pupici

Leave a Reply

