Doua masti: una de zi si alta de noapte

Nu am mai fost la salonul de cosmetica pentru un tratament facial de cateva luni bune si sincer nici nu am de gand sa ma mai duc prea curand. Asa ca pentru a-mi pastra tenul curat, luminos, proaspat si catifelat cat mai mult timp apelez din cand in cand la o masca de fata. In prezent folosesc prin rotatie doua astfel de produse de infrumusetare si despre ele va voi vorbi in articolul de astazi.

Apivita

Prima este masca pentru stralucire si intinerire cu rodii de la Apivita – un brand grecesc de cosmetice disponibil exclusiv in farmaciile Sensiblu. Este una dintre cele mai bine vandute masti ale brandului, contine 89% ingrediente naturale si actioneaza ca un puternic antioxidant pentru piele. Are un miros dulceag (unii i-ar spune a dulceata de flori), o culoare rozalie, iar textura sa cremoasa contine mici, mici particule rosiatice. In general eu mi-o aplic intr-o zi de week-end pe fata curata (evitand bineinteles zona din jurul ochilor), o las sa actioneze, asa cum scrie si pe ambalajul ei, in jur de zece minute, iar apoi o indepartez bine, bine cu apa calduta. Masca imi va curata tenul de impuritati, iar acesta devine mai luminos, mai viu si mai tonifiat. O recomand daca sunteti intr-o perioada in care va luptati cu un ten obosit si aveti nevoie de un mic rasfat care sa stie cum sa redea pielii acea luminozitate tinereasca, primavaratica. Costa 57 lei.

Drops of Youth Bouncy Sleeping Mask

Masca Drops of Youth Bouncy Sleeping Mask este lansata de curand de cei de la The Body Shop si face parte din gama pentru ten intinerit – Nutriganics. Este conceputa sa ramana aplicata pe ten in timpul noptii, fara sa fie nevoie sa se indeparteze. Poate fi intinsa peste serumul de seara preferat sau asa cum procedez eu direct pe pielea hidratata anterior cu un toner. Are o textura unica, de gel-cremos elastic cu care iti vine sa te joci si se muleaza atat de lejer pe ten de parca ar fi o a doua piele. Este imbogatita cu celule stem din Floare de Colt, acid hialuronic – un ingredient activ mult iubit de piele, cunoscut pentru ca actioneaza ca o sursa de hidratare intensiva si ulei de babassu – cel care pastreaza in timp hidratarea. Dimineata tenul se simte catifelat, hidratat si revitalizat – pare mai tanar si mai improspatat. Iar machiajul devine mult mai usor de aplicat.

Ingrediente: Aqua/Water, Propanediol, Glycerin, Dimethicone, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Polysorbate 20 , Diheptyl Succinate, Acrylates/Beheneth-25 Methacrylate Copolymer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Orbignya Oleifera Seed Oil, Benzyl Alcohol, Caprylhydroxamic Acid, Sodium Hyaluronate Sodium Hydroxide, Parfum, Disodium EDTA, Adenosine, Caffeine, Capryloyl Glycerin/Sebacic Acid Copolymer, Linalool, Citronellol, Leontopodium Alpinum Meristem Cell Culture, Limonene, Citric Acid, Xanthan Gum

Este recomandata tuturor tipurilor de ten, are 90 ml (o cantitate care cel putin mie imi va ajunge o buna bucata de vreme) si costa 104 lei.

Voi le-ati incercat? Daca da, cum vi se par? Si apropo, care este masca voastra de fata preferata?

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “Doua masti: una de zi si alta de noapte”

  1. Pingback: DarLyst
  2. Am incercat si eu mastile Apivita, am luat pliculete sa vad daca ma convinge una dintre ele. Momentan nu m-am lasat cucerita dar mi-a placut cea hidratanta si cea exfolianta cu caise parca.
    Pupici!

    1. La mine e singura pe care am folosit-o de la ei. Ma tentau si pe mine pliculetele acum ceva timp, dar nu stiu cat de ok era sa mai folosesc produsul odata ce a fost desigilat.
      Te pup si eu!

  3. And I tried one time apivita mask and it was burning my face:/ I don’t know why but it happened a lot to me with moisturizing-nourishing masks.. I don’t know what ingredient causes this reaction.

  4. The body shop mask sounds attractive. But a little too expensive. I use now ALverde Clear Heilverde maske and Bioderma sebium sebo-regulating masque (mask-gommage)(not sold in Romania but I bought on aoro).

  5. Suna foarte bine ambele. Eu nu am incercat prea multe masti, nu am gasit una de care sa ma indragostesc, insa folosesc rar, dar cu succes, masca simpla cu miere de albine.

  6. Buna. Nu le-am incercat pana acum, desi mastile de la Apivita imi fac cu ochiul demult. Ce pret are aceasta?
    Vreau sa te rog daca poti sa postezi si ingredientele lor, sau o poza ceva.
    Multumesc.

Leave a Reply

