[Tag] Cat valoreaza fata mea?

Am fost nominalizata sa fac acest tag de trei dintre bloggeritele mele preferate Andreea, Jully si Adina si pentru ca mi s-a parut destul de interesant si pentru voi am raspuns afirmativ provocarii. Stiti cum sunt eu cu tagurile: imi place sa le citesc pe bloguri, sa imi raspund in minte la intrebari, dar pana ma apuc eu sa le scriu pe “hartie” trece baba cu colacii si mosu cu cozonacii (alta expresie nu mi-a venit in minte).🙂

Dar sa revenim; ideea tagului este sa va arat ce produse de machiaj folosesc zilnic si cam cat costa fiecare. Bineinteles ca nu sunt mereu aceleasi, imi place sa le tot schimb, dar sunt cateva pe care le folosesc foarte des asa ca pe ele vi le voi arata in acest articol. Nu sunt multe, nici putine insa sunt cele care ma ajuta sa arat cat de cat bine. Si voi schimba un pic titlul postarii in cat valoreaza fata mea saptamana aceasta.

Make-up

1. Chanel Vitalumière Aqua – pe care il folosesc doar pe nas si in jurul nasului pentru ca inaintea lui aplic pe toata fata minunata crema Paula’s Choice Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 care in cazul meu tine si loc de fond de ten. Pret Sephora 216 lei.

2. Maybelline Eraser Eye Concealer. Pret in jur de 50 de lei.

3. Anastasia Beverly Hills Brow Powder Duo. Pret 89 lei.

4. Too Faced Dark Chocolate Soleil – am renuntat momentan la blush si folosesc doar acest bronzer pentru a-mi contura pometii. Pret Sephora 123 lei.

5. MAC Teddy – un creion de ochi maro cu care reusesc sa imi fac un machiaj smokey eyes rapid de zi. Pret 89 lei.

6. Clestisorul de gene Shu Uemura pe care il ador! Pret in jur de 100 lei.

7. Benefit Roller Lash. Pret Sephora 118 lei.

8. Clarins Instant Light Natural Lip Perfector. Pret Sephora 68 lei. Mai multe poze cu el puteti vedea aici.

Total 854 lei. E putin, e mult? As inclina sa spun ca nu, dar acum depinde foarte mult din ce punct de vedere privesti. Un lucru este singur insa: toate produsele pe care vi le-am prezentat mai sus sunt de foarte buna calitate si ma ajuta pe mine sa arat si sa ma simt bine.

Acum astept sa imi scrieti si voi la comentarii ce produse de makeup folositi zilnic. Chiar sunt curioasa!

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “[Tag] Cat valoreaza fata mea?”

    1. Mai, nu stiu sa iti raspund. Eu am momente si momente; cateodata imi place pudra mai mult, cateodata optez pentru creion. Brow Wiz-ul l-am cumparat mai des ce-i drept, dar pudra parca tine si mai mult.🙂

  1. Pai, ia sa vedem, ca mi-e ca-mi iese o suma de ma sperii😀

    – crema BB Diorskin Nude BB Creme – 180 lei;
    – blush Clarins Blush Prodige – 110 lei;
    – iluminator Clinique Chubby Stick Sculpting Highlight – 80 lei;
    – primer Too Faced Shadow Insurance – 80 lei;
    – fard de pleoape Chanel Ombre Essentielle – 140 lei;
    – creion Bourjois Smoky Eyes – 30 lei;
    – rimmel Benefit They’re Real – 45 lei (e micutz);
    – ruj L’Oreal Rouge Caresse – 30 lei.

    In concluzie, aproximativ 695 lei🙂 Ceea ce ma cam sperie, really🙂

    Pupam!

  2. Vad ca avem doua chestii comune😀 Apropo, am descoperit un fond de ten care-mi place mai mult decat Vitalumiere Aqua, daca e posibil asa ceva :))) Nu zic care!!!!:D

    1. Avem, avem.🙂
      M-ai facut curioasacu fondul de ten minune:); desi sa stii ca mie nu prea mai imi place Vitalumiere Aqua. Il folosesc acum mai mult sa il termin.
      Pup!

  3. Draga mea Dara, m-ai flatat, recunosc, ca m-ai inclus intre bloggeritele tale preferate si ca ai acceptat provocarea.
    Imi doresc tare mult sa incerc si eu candva Chanel Vitalumiere Aqua, sper sa conving fetele de la Sephora sa-mi dea putin cat sa il folosesc acasa si sa-mi dau seama daca il vreau sau nu. Si citind la tine, am realizat ca n-am inclus clestisorul Shu Uemura, care face toti banii (eu l-am prins si la reducere) si-l folosesc chiar zilnic!

Leave a Reply

