Prima lotiune de corp sub dus care ofera fermitate pielii

Daca ati devenit lenese ca mine si uitati cu desavarsire de aplicarea unei creme/ lotiuni hidratante seara de seara dupa ce faceti baie va dau un pont: incercati prima lotiune de corp sub dus cu coenzima Q10 lansata de curand de cei de la Nivea. Este un produs inovator pentru fermitate, eficient, usor de folosit si la mine a devenit de nelipsit din rutina zilnica de ingrijire corporala.

Nivea In Shower Body Moisturiser Firming Q10

Eficienta acestei lotiuni este garantata de tehnologia inovatoare care introduce o substanta proprie pielii in formula sa: coenzima Q10. Aceasta este o substanta activa ce se regaseste in mod normal in celulele noastre, rolul ei fiind acela de a le alimenta cu energie, functionand de asemenea ca un antioxidant impotriva radicalilor liberi – cei responsabili de imbatranirea celulara. Rolul principal al coenzimii Q10 este de a stopa radicalii liberi sa-si puna amprenta asupra celulelor.

Nivea In Shower Body Lotion Firming Q10 are o formula placuta, delicata ce se activeaza la contactul cu apa, miroase frumos (pe mine ma incanta cel mai mult dintre toate lotiunile in-shower de la Nivea), contine mici particule usor abrazive care indeparteaza celule moarte oferind in acelasi timp un masaj delicat pielii corpului, iar aceasta reuseste sa devina chiar din timpul dusului mai fina, mai catifelata si mult mai hidratata; calitati ce se pastreaza si dupa ce imi sterg/usuc pielea cu prosopul.

Are o culoare albicioasa asa cum au majoritatea lotiunilor de corp, nu se simte deloc greoaie si in plus, un lucru care cu siguranta va va incanta si pe voi, pielea nu ramane deloc lipicioasa dupa aplicarea ei.

Cum o folosesc? Dupa ce ma spal bine, bine pe tot corpul cu gelul de dus preferat ma clatesc si apoi aplic pe pielea umeda cu miscari de masaj circular lotiunea pentru fermitate Nivea In-Shower Q10. Eu ma axez in general pe pielea de pe picioare insa va recomand sa o aplicati cu constiinciozitate pe tot corpul. Elementele de ingrijire se absorb imediat si in scurt timp tonusul pielii este imbunatatit. Imi clatesc din nou pielea cu apa din abundenta, ma sterg normal cu prosopul si ma imbrac numaidecat. Simplu, rapid si super usor, iar eu trebuie sa recunosc ca acest semi-ritual poate deveni o placere pentru lenesele ca mine.🙂

Lotiunea costa 17 lei, are 250 de ml si mie mi se pare potrivita (mai ales in aceasta perioada) pentru orice tip de piele. Eu deja am inceput al doilea tub si cu siguranta nu ma voi opri aici.

Si pentru ca vreau ca pielea sa imi ramana mai mult timp hidratata si luminoasa folosesc din cand in cand atunci cand ma spal un ulei de dus. L-am avut pana acum pe cel de la L’Occitane cu extract de migdale, care mi-a placut asa, dar as vrea sa mai incerc si altceva. Asa ca astept recomandari de la voi; ce uleiuri de dus ati folosit si va plac.

Si acum am o alta curiozitate: ati incercat lotiunile in-shower de la Nivea? Dar pe aceasta? Cum vi se par/pare?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “Prima lotiune de corp sub dus care ofera fermitate pielii”

  1. Nu am incercat pana acum lotiunile de corp sub dus de la Nvea dar recunosc ca iubesc gelurile lor de dus si sunt sigura ca imi va placea si acest produs.
    Eu sunt o lenesa incurabila si m-ar ajuta, insa ma tem ca nu va fi suficient de hidratant pentru mine si tot va trebui sa folosesc o lotiune de corp.
    Dar “Incercare moarte n’are”, asa ca o voi achizitiona si eu.
    Pupici!

  2. Eu am pielea foarte uscata pe corp si de obicei un astfel de produs nu este suficient.
    O sa o incerc si pe aceasta.
    Te pup!

    1. Eu zic ca decat deloc, mai bine ceva de genul. Bineinteles ca nu va lua locul unui unt de corp hidratant, dar macar pielea nu ni se face de crocodil.🙂
      Pup si eu!

  3. Da,sunt si eu la al doilea tub de Nivea din asta de folosit la dus :)) Si sincer? nu stiu de ce am recumparat.Pare-mi-se ca era o promotie ceva.Oricum,il termin si adios! Nu mai iau ca ma enerveaza.
    Mereu cand ma clatesc de smacoleala aia,tot imi simt pielea unsuroasa (nu scartzaie ca dupa dus) si tind sa ma clatesc minute intregi,ca asa sunt invatata,cu pielea curata :))
    Prefer clasica lotiune de corp in care bag tot felul de uleiuri si cu care ma masez de 2 ori pe saptamana dupa un scrub sanatos.Si n-am treaba.
    N-as putea sa stau sa ma masez zilnic cu loptiune de corp.Am incercat ,dar nu a tinut mult zvacul.

    1. Ai incercat si varianta aceasta? Mie imi place cel mai mult, de celelalte nu prea eram multumita nici eu.
      Si eu ma clatesc bine si oricum dupa ce ma si sterg cu prosopul chiar nu mai ramaie unsurime nicaieri.🙂
      Si eu prefer varianta clasica, dar sincer acum nu mai am rabdare deloc sa dau pe tot corpul, sa astept sa intre in piele…asa ca acum m-am imprietenit mai bine cu lotiunea sub dus.🙂
      Te pup!

      1. Recomand inainte de somn,de doua ori pe saptamana,dupa un dus ca lumea,mai ales daca are cine sa te maseze..stii cum dormi?? Neintoarsa :)))
        Eu asa ma bag in pat,nu astept sa intre in piele..o absoarbe pijamaua hahahaha :))))))

  4. mai mult ca sigur ca o lotiune care se spala nu aduce mari beneficii, si oricum nu acela de “fermitate”. Are ingrediente care sunt mai rezistente la spalare, dar cosmetic vorbind in afara de hidratarea pielii si prevenirea pierderii de apa transepidermale, nu face nimic altceva.

    de curiozitate, poti publica si lista de ingrediente?🙂
    p.s. ai ceva rabdare sa aplici si crema de dus la dus! dat fiind pretul accesibil poate as incerca-o si eu, chit ca stiu ca reclama e una si ce face e alta😉

    1. Da, sunt de acord cu tine ca nu se compara cu o lotiune de corp in adevaratul sens al cuvantului. Dar decat nimic, eu zic ca merita. Si macar nu mai imi simt pielea (de pe picioare cel putin) la fel de uscata ca inainte.
      Cu mare drag, o sa fac poza si o s-o adaug in articol. O poti incerca, chiar nu ai nimic de pierdut.
      Pup!

Leave a Reply

