Instant Light Natural Lip Perfector – un deliciu pentru buze de la Clarins

De ceva vreme incoace nu m-am mai dat aproape deloc cu ruj pe buze. Le am cam uscate si parca niciuna dintre nuante nu ma mai atrage!😦 Asa ca merg pe natural, folosind ori balsamul Cherry de la Nivea pe care l-ati vazut la favoritele lunii martie ori renumitul balsam Instant Light Natural Lip Perfector de la Clarins. Pe acesta mi l-am dorit extrem de mult inca de acum doi ani cand s-a lansat, dar nu ma hotaram nicicum sa mi-l cumpar pana la inceputul lunii martie cand a beneficiat de o reducere in magazinele Douglas. Asa ca in loc de 70 de lei cat este pretul normal am dat doar 47 de lei pe el.

Rujul-balsam-gloss este disponibil in sase nuante delicate; eu am fost atrasa de doua dintre ele 01 – Rose Shimmer si 05 – Candy Shimmer, dar ajunsa in magazin l-am ales pe cel de-al doilea si despre el vreau sa va vorbesc astazi.

Instant Light Natural Lip Perfector by Clarins

05 Candy Shimmer este cremos si lucios, ofera buzelor volum, luminozitate naturala si hidratare, invaluindu-le intr-un strat rozaliu delicat. Are un miros tare placut, o combinatie de caramel si vanilie ce te face sa vrei sa il aplici mai des decat este nevoie. Nu incarca deloc buzele, are o textura extrem de confortabila si hranitoare ce isi pastreaza prospetimea timp indelungat si mi se pare produsul ideal pentru machiajul zilnic.

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector

Aplicatorul cu buretel din dotare permite intinderea culorii cu precizie si usurinta. Nu curge produs pe langa si nici nu raman linii mai groase pe suprafata buzelor.

In cazul in care il mai gasiti cumva la reducere va recomand sa vi-l cumparati. Este un produs minunat care chiar merita incercat.

Si un mic swatch (inainte de aplicarea balsamului buzele imi erau foarte uscate):

Clarins Candy Shimmer

Iar daca deja l-ati incercat, cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

4 thoughts on “Instant Light Natural Lip Perfector – un deliciu pentru buze de la Clarins”

  1. I also got this lip balm-gloss in douglas on discount. When I first came they had all shades but I didn’t buy any and when I decided after some time they had just three left:) I thought to take 01 or 05. There was no 05 already and I got 01. It smells amazing and makes lips soft and also sweet on taste:) I think it’s very nice product for 47 lei. I may be wouldn’t decide to try it first time for full price.

Leave a Reply

