Fuji Green Tea – o noua gama speciala la The Body Shop

Fuji Green Tea

Joi dupa-amiaza am avut placerea de a participa la lansarea noii game de ingrijire a corpului – Fuji Green Tea de la The Body Shop. Evenimentul a avut loc intr-o ceainarie foarte cocheta si aromata din Bucuresti, Green Tea este numele ei, pe care eu nu o mai vizitasem pana acum dar pentru ca mi-a placut mult locatia am de gand sa revin intr-un week-end viitor cu prietenele. Imi plac mult ideile de genul, cand vezi ca oamenii de PR se implica totodata si cu sufletul si isi doresc sa creeze o atmosfera primitoare, relaxanta intr-un loc cu totul special ce te face ca la fiecare utilizare a produselor sa-ti amintesti momentul dulce al lansarii lor.

Noutatile acestui sezon de la The Body Shop sunt inspirate din ritualul de frumusete practicat de femeile japoneze si sunt primele produse destinate ingrijirii pielii, infuzate cu frunze adevarate de ceai verde. Au fost special create pentru a ne revigora corpul si a ne detoxifia mintea atunci cand avem de “infruntat” o zi lunga si grea!

Si pentru ca m-am jucat asa un pic cu fiecare produs in parte vreau sa va vorbesc si voua pe scurt despre ele ca sa stiti ce sa alegeti atunci cand vreti sa va rasfatati simturile si pielea.

Fuji Green Tea Bath Tea

Vedeta colectiei este dupa parerea mea Fuji Green Tea Bath Tea – o combinatie inovatoare de sare de baie si frunze de ceai verde ce garanteaza detoxifierea pielii, indepartarea toxinelor si eliminarea stresului acumulat peste zi. Aceasta miroase absolut minunat, eu o tin in dulap si de doua zile pe tot mi l-a parfumat. In plus, pentru ca experienta sa fie cat mai placuta putem opta pentru dispozitivul de infuzare care ne ajuta sa obtinem o baie relaxanta, fara reziduuri. Infuzorul se poate achizitiona separat din magazin sau de pe site.

Fuji Green Tea Body Wash, Soap, Scrub

Un alt produs preferat, pe care eu deja mi l-am cumparat, este gelul de dus Fuji Green Tea Body Wash. Cu o formula fara sapun si o textura bogata acesta lasa pielea corpului hidratata, curata si revitalizata.

Daca va doriti o exfoliere rapida a pielii puteti incerca sapunul exfoliant Fuji Green Tea Exfoliating Soap imbogatit cu frunze reale de ceai verde. Este ideal atat pentru maini cat si pentru corp.

Fuji Green Tea Body Scrub are grija sa indeparteze celulele moarte de la suprafata pielii pregatind-o in acelasi timp pentru hidratare.

Fuji Green Tea Body, Lotion, Sorbet, Butter

Pentru a avea o piele cat mai fina puteti incerca cele trei texturi senzationale:

Fuji Green Tea Body Lotion cu o textura usoara si un parfum proaspat si revigorant.

Fuji Green Tea Body Sorbet  inovativul sorbet pentru corp are o textura racoroasa ce patrunde imediat in piele racorind-o si hidratand-o. Preferatul meu este cel cu moringa despre care v-am scris aici.

Fuji Green Tea Body Butter un unt de corp cu o textura delicata si usoara ce ne hidrateaza pielea timp de 24 de ore.

Fuji Green Tea Eau de Cologne

Fuji Green Tea Eau de Cologne – o aroma sofisticata citrus-fresh ce ne trezeste si ne revitalizeaza simturile. Este o combinatie perfecta de ceai verde, bergamota, lamaie si mandarina in notele de top cu note florale de camelie, iasomie si violeta la mijloc. Un parfum care mie mi-a placut mult, este usor si revigorant, clasic, perfect pentru a fi purtat intr-o zi calduroasa de primavara sau vara.

The Body Shop

Acum sunt curioasa si astept sa imi spuneti la comentarii care produs din gama Fuji Green Tea va atrage mai mult si mai mult? Poate va aude Iepurasul si va face o surpriza. ;-P

Va pup si va mai astept!

7 thoughts on “Fuji Green Tea – o noua gama speciala la The Body Shop”

  1. Bath tea pare interesant si cred ca m-ar tenta pentru ca nu am mai incercat asa un produs, iar infuzorul mi se pare o super idee pentru aceasta gama.

  2. Mmm ma tenteaza sarea aia de baie si poate si untul de corp, nu stiu, trebuie sa il miros prima data. Momentan sunt dependenta de cel cu Mango, tot de la The Body Shop.

Leave a Reply

