March Favorites 2015 si o zi speciala

In martie am intarziat putin cu prezentarea favoritelor. Luni pe 30 martie a fost ziua mea de nastere (va multumesc tare, tare mult pentru urari, chiar mi-au facut ziua mult mai frumoasa) si mi-am dorit ca pentru cateva zile sa fac o mica pauza si sa ma detasez de tot si de toate. Si cum de ceva timp ma tot gandeam si visam marea am hotarat ca e momentul sa o vizitez, fara indoiala imi era prea dor de ea.

Aerul sarat si proaspat, soarele, porumbeii, valurile inspumate ce cantau in adierea calda a vantului m-au facut sa zambesc si sa ma simt pe durata celor trei zile petrecute acolo extrem de fericita si relaxata. Si asa cum am spus si pe instagram, iubesc sa privesc marea primavara! Iar vremea mi-a ascultat dorinta si chiar daca duminica a mai picurat pe ici pe colo, luni am avut parte de o zi absolut minunata cu mult soare si cu cele mai importante doua persoane alaturi de mine.

Revenind la beauty si la favorite cred ca e momentul sa vi le prezint:

March Favorites

Gel intim feminin Idogin de la Idoki – pentru ca mi-au placut produsele din gama Itopik de la Idoki despre care v-am scris aici m-am gandit sa incerc si gelul de igiena intima. Imi place tare mult, a devenit produsul meu preferat de genul, calmeaza in foarte scurt timp iritatiile si elimina rapid senzatia de disconfort. Curata bine, eu il folosesc zilnic si chiar daca miroase destul de tare a propolis pe mine nu ma deranjeaza, ba chiar m-am obisnuit si cateodata nici nu ii mai simt mirosul.

Ulei de corp Douglas Naturals – este un ulei de corp cu o formula ce imbina ingredientele naturale (argan oil, soy oil, olive oil) si este singurul produs pe care l-am folosit pe pielea mea de vreo cateva saptamani bune incoace. Are o formula extrem de placuta ce se absoarbe instantaneu in piele, o hidrateaza si imi invaluie tot corpul intr-o placuta senzatie de catifelare. Nu miroase cine stie cum, dar nici nu imi trebuie pentru ca oricum mirosurile prea puternice imi deranjeaza simturile.

Paula’s Choice Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 – este o crema hidratanta de zi cu protectie solara, iar mie mi se pare extraordinara si ma bucur tare, tare mult ca intr-un final m-am hotarat sa mi-o cumpar. Se intinde frumos cu degetele si are o formula satinata care ofera pielii un aspect mat si ferm. Este usor colorata, se vede foarte natural pe ten si de vreo doua saptamani eu nu am mai folosit aproape deloc fond de ten, doar corector si anticearcan acolo unde a fost nevoie. O super-recomand!

NIVEA Fruity Shine Cherry – este cel mai folosit balsam al meu acum; miroase delicios, se aplica usor direct din tub si ofera buzelor mele o nuanta rozalie delicata cu un luciu sublim.

Kiko Long Lasting Stick Eyeshadownumarul 05 + Illamasqua Forgiveness Eyeshadow – pentru machiajul rapid al ochilor am preferat aproape toata luna sa combin cele doua produse, iar rezultatul mi-a depasit asteptarile de fiecare data. Creionul-fard cu mici reflexe metalice il intind pe toata pleoapa mobila iar cu ajutorul unei pensule de blending il uniformizez si in pliul pleoapelor vin cu fardul acesta minunat si mat de la Illamasqua. Operatiunea dureaza maximum doua minute, iar rezultatul se pastreaza intreaga zi, ambele produse fiind foarte rezistente.

Solaris Yum

Acum vreau sa va vorbesc despre trei produse Solaris care mie imi plac foarte mult si care sper sa nu mai imi lipseasca niciodata din casa si mai ales din bucatarie.🙂

Unul dintre ele este uleiul de masline extra-virgin Solaris pe care l-am descoperit intamplator in supermarket si care mi se pare cel mai bun (fara sa exagerez) ulei de masline incercat de mine. Si am incercat destul de multe la viata mea deoarece uleiul de floarea soarelui pe mine nu prea ma incanta. Are un gust deosebit, se simte imediat ca este mai diferit si imi place sa il aplic pic cu pic la fiecare salata sau mancare pe care mi-o prepar. Mi-am luat deja a doua sticla ca nu cumva sa raman fara.

Si daca tot am vorbit de salata, una dintre preferatele mele este cea cu rosii, branza si seminte Solaris. Nu va pot descrie in cuvinte cat este de buna!

Salad

Al treilea produs minunat este untul de alune de padure Solaris. L-am evitat o perioada crezand ca este prea dulce si ca nu imi va placea, dar apoi mi-a venit ideea sa il adaug in smoothie-uri (cu banane, cu capsuni, cu zmeura, cu mar, depinde care mi-e pofta; daca va intereseaza o sa va scriu cat de curand o reteta). Si vai ce gust bun le da, de te lingi ca pisicuta pe mustati!!! YUM!

Indian Wells Tennis Garden

Filme nu am mai vazut, seriale nu am mai urmarit in schimb am devenit dependenta de tenis si desi inainte nu deschideam aproape deloc televizorul acum ma trezesc si in miezul noptii sa privesc jocurile de tenis. Digi Sport 2 a devenit canalul meu favorit! :) Cel mai frumos turneu mi s-a parut cel de la Indian Wells mai ales ca a fost castigat de Simona Halep. Imi doresc din tot sufletul ca in viitor sa pot ajunge si eu acolo si sa privesc toate meciurile din tribuna, nu doar din fata televizorului.

Pe final va doresc o primavara calda, sa radeti si sa va bucurati de fiecare raza de soare. Eu asta am de gand sa fac.

Acum bineinteles ca astept sa imi spuneti si voi ce produse v-au placut luna trecuta si daca urmariti si voi cu placere meciurile de tenis.

Va pup si va mai astept! Fug la tenis!🙂

21 thoughts on “March Favorites 2015 si o zi speciala”

    1. Anca, le iau atunci cand plec pe undeva: Italia, Austria etc. Din pacate la noi nu le-au adus. 😔
      Insa in Bucuresti exista un magazin pe Lipscani, Wycon ii spune, cu produse foarte asemanatoare.
      Am incercat doar varianta 5%AHA care nu m-a convins. Acum depinde de nevoile tenului tau.

  1. Ce ma bucur ca-ti place crema colorata de la Paula’s Choice. Eu o iubesc! Din pacate, nu o mai pot folosi acum, ca am trecut la SPF 50.
    Imi doresc si eu vreo 2-3 stick-uri de la Kiko si sper sa si pun mana pe cateva, cand oi pleca in vacanta😀
    Pups

  2. La multi ani inca o data, Dara!😀
    Abia astept sa ajung acasa sa mananc salata! :)) Imi trebuie si mie uleiul Solaris, sunt mare fana ulei de masline si vreau sa vad cum e diferit de altele.

  3. La multi ani din nou, draga Dariana! Ma bucur ca ti-ai petrecut ziua intr-un mod frumos, face bine la tonus!
    Cat despre produse, Paula’s Choice SPF e pe lista mea de incercat candva, iar untul de alune la mine s-a mancat cu lingurita direct din borcan, cred ca am apucat sa pun intr-un singur smoothie…😀

    1. Multumesc frumos, Adina!
      Crema e absolut minunata si rar laud eu asa tare un produs.🙂
      Nu cred ca l-as putea manca chiar gol, dar cu banane si in smoothie-uri merge foarte bine.🙂
      Pupici!

  4. Nu prea am multe chestii pe luna trecuta care sa imi placa pentru ca m-am trezit cu niste cosuri pe fata,cum n-am avut nici in adolescenta.Asadar mi-am schimbat rutina si am comandat niste chestii de la Minerallium Dead Sea.Maine ajung si abia astept.
    In schimb am descoperit eyelinerul de la L’oreal, Super Liner Slim.Deci eu inainte ma dadeam doar cu eyeliner gel pentru ca cu tus normal ma fac panda la ochi.Niciodata nu am fost in stare sa folosesc un tus carioca.Asta ins chimb e wow.Si l-am luat din intamplare,doar pentru ca am vrut sa il incerc,fiindca era redus la 25 de lei.De la 60 de lei.Bineinteles ca inca am profitat de reducere si am mai comandat unul :))))

    De la Paula’s choice am zis ca strang bani si imi cumpar toata gama aia anti acnee.E undeva la 780 de lei.Dar la vara.Eu nu am un ten acneic.Imi apar cosuri pe ici pe colo,dar in schimb e foarte gras.Si m-a speriat eruptia de saptamana asta,asadar….Dar sa le termin pe astea de la Minerallium acum😀

    Cat despre tenis,eu m-am apucat sa joc tenis primavara trecuta.Culmea ca nici nu auzisem de Halep atunci.Abia dupa.Iubitul meu juca cu prietenii lui ,iar eu mereu stateam si ma uitam.Asadar mi-a platit un antrenor si toata vara am facut cursuri ca sa invat sa joc,ca el n-avea rabdare sa ma invete ca sa o ia de la 0 cu mine .Acum astept sa dea balonul jos de pe terenurile de tenis si sa joc cu el.Am incercat sa joc si in balon,dar pe langa faptul ca e mai scump,e umezeala mare acolo si nu imi place.Prefer vara, in aer liber. Bineinteles ca acum si eu ma uit la tenis mai des😀
    Oricum de la Tv pare floare la ureche,dar e destul de complicat sa inveti sa joci corect.Mai am multe de invatat,dar asa, sa joc de placere,ma descurc.Macar nu mai trimit mingea prin boscheti, cum faceam la primele lectii. :”>

    Te pup!

    1. Aoleeuuu!! am uitat sa urez La multi ani!!!!
      Sanatate multaaa si fericire multa si sa fii iubita !
      Te pup😀

    2. Nu stiu daca ai aflat inca (o sa scriu si eu pe blog), dar in Bucuresti s-a deschis primul magazin Kiehl’s. Eu am folosit cateva produse de la ei in trecut, ba chiar mi-am recumpara cateva si imi plac, asa ca ti le recomand.
      Cu tus nu m-am mai facut cred ca de mai mult de un an, nu prea stau bine la capitolul asta si nici rabdare nu ma ajuta.🙂
      Unele produse Paula;s Choice sunt tare bune, exemplu crema prezentata mai sus, altele asa si asa. Depinde de tenul fiecareia. Dar daca ai probleme cu cosurile ar trebui sa incerci cateva.
      De jucat tenis nu cred ca o sa ma mai apuc acum, era bine daca o faceam cand eram copil, acum doar imi place sa privesc si cred ca a devenit sportul meu preferat. Ma bucur ca tu ai inceput sa joci; ajuta mult atat pshic cat si la fizic.
      Pup si eu si multumesc pentru urari! :-*

  5. Apropo de uleiuri, am incercat de curand uleiul de cocos. Si e e minunat, da un gust tare bun mancarii si l-am folosit excesiv🙂 Ti-l recomand si tie!

  6. Uleiul de masline a devenit si preferatul nostru. Tot recent l-am descoperit🙂
    Ce dragut ca a inceput sa iti placa si tie tenisul! Noi suntem innebunite! :)) Si noi ne-am dori mult sa fim spectatori in tribune la un turneu mare (nu conteaza masculin sau feminin)😛
    Te pupam! :*

    1. Ma bucur! Chiar e tare bun si merge la orice mancare.
      Da, urmaresc si meciurile fetelor si ale baietilor, deja am invatat cam toti jucatorii pe de rost.🙂
      Va pup si eu! :-*

  7. Eu am facut briose cu untul de alune si am pus si eu in smoothie (la alea cu banane in special), dar l-am folosit si intr-un dressing pentru o salata cu soba noodles si mi-a placut mult.

Leave a Reply

