Lip and Cheek Stick de la The Body Shop

Nu am fost si nici nu sunt adepta produselor de machiaj 2 in 1. Prefer in general ca rujul sa fie ruj si blush-ul sa fie blush. Insa de curand am inceput sa folosesc un astfel de produs cu dubla actiune si trebuie sa va spun ca sunt suprinsa de cat de mult imi place. Mai ales in aceasta perioada cand in maximum zece minute sunt perfect machiata si aranjata. Este vorba de Lip and Cheeck Velvet in nuanta 40 Poppy Red si face parte din colectia de primavara a celor de la The Body Shop.

Lip Cheek Velvet

Are forma unui chubby stick, o textura fina, lejera si placuta, miroase interesant (dulceag asa) si poate fi aplicat fara probleme atat pe buze cat si pe pometi. In plus e retractabil, deci nu necesita ascutire.

Poppy Red este o nuanta calda, luminoasa, naturala, cu o mica tenta rozalie, iar la simpla sa atingere intreg machiajul prinde viata. Hidrateaza buzele usor uscate, iar culoarea se mentine o perioada lunga de timp fiind un produs potrivit pentru un machiaj minimal, rapid, dar de efect.

Lip Cheek Velvet 40 Poppy Red

Swatch The Body Shop

Eu recunosc ca l-am aplicat mult mai des pe buzulite dar si in obrajori face treaba frumoasa. Mi-a fost de mare ajutor in deplasari atunci cand am preferat sa nu car prea mult produse de machiaj dupa mine. Pe pometi il aplic direct din tub si apoi il intind repede, repede cu degetele.

Chubby stick-urile sunt disponibile in sase nuante, potrivite pentru gusturile fiecareia dintre noi si costa 63 de lei. Unul dintre ele este negru, dar odata aplicat pe piele se transforma adaptandu-se la PH-ul unic al pielii noastre oferindu-ne astfel propria nuanta de mac. La mine devine un roz-rozuliu turbat.🙂

Voi le-ati incercat? Daca da, cum vi se par? Dar Poppy Red?

Va pup si va mai astept!

8 thoughts on “Lip and Cheek Stick de la The Body Shop”

  1. Nu prea ma atrage asa tare,dar fiind faptul ca eu prefer nuante de piersica spre..maro pentru pometi si buze (nude in general la buze).
    Nu stiu de ce,dar am senzatia ciudata ca arat ca si cum as fi Tanti Tanzica de la Baicoi,dupa 3 pahare mari de tuica daca ma dau cu rosu/roz in obraji :)))

  2. De cand au aparut tot imi doresc sa le incerc, dar inca nu am apucat. Sper sa apuc sa imi iau unul candva🙂 Sunt asa de dragute😀

Leave a Reply

