Samponul preferat si ce produse de par mai imi plac

De astazi mi-am propus sa revin la normal cu postarile pe blog (sper sa si reusesc). Au intervenit cateva schimbari in viata mea in ultimele luni si mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu ele si sa ajung la un echilibru. Ma intreba o cititoare zilele acestea de ce am renuntat sa mai scriu pe blog; nu, nu am renuntat (si iti multumesc ca te gandesti la mine), doar ca nu am mai avut dispozitia necesara sa fac poze la produse, sa ma documentez.. si am preferat ca in momentele linistite pe care le-am avut sa stau mai mult in pat sau sa dorm. Corpul meu necesita odihna acum si asta am de gand sa ii ofer chiar daca acest lucru inseamna sa reduc o mare parte dintre lucrurile care imi plac.

Revenind la beauty astazi vreau sa va vorbesc despre samponul pe care am inceput sa il folosesc de aproape o luna si anume Eucerin Dermo Capillaire Calming Urea Shampoo. Stiti povestea mea cu sampoanele si tot incercand si testand astazi unu, maine altu’ m-am umplut frumusel de matreata, iar scalpul mi-a devenit din ce in ce mai uscat si mai sensibil. Foarte rar eu fac matreata, acum o pun si pe seama dereglarilor hormonale, insa trebuia sa scap cat mai repede de ea. Mi-am amintit ca am acest produs in casa si i-am dat o sansa.

Eucerin Shampoo

Samponul Dermo Capillaire cu Uree de la Eucerin este special creat pentru scalpul uscat oferind pielii capului hidratarea intensiva de care are nevoie. Datorita concentratiei bogate de Uree si Lactat, ingrediente ce se regasesc in mod natural in pielea sanatoasa, produsul calmeaza scalpul, reduce iritatiile, oferind parului stralucire si suplete.

Eu ma spal cu el o data la patru-cinci zile, nu mai folosesc aproape deloc balsam, iar parul arata acum mult mai bine. Este usor si matasos, se descurca mai repede si capata dupa fiecare spalare acel aspect tonic si proaspat, fara urme albe. Samponul nu prea face spuma asa ca trebuie sa fiu atenta sa il distribui uniform fara a face insa exces. In general atunci cand vedem ca un produs nu face spuma avem tendinta sa punem mai mult si mai mult ca sa simtim ceva.🙂 In cazul de fata chiar nu este nevoie de prea mult.

Dupa ce simt ca parul a fost spalat suficient de bine il clatesc pe toate partile cu apa calduta si il infasor intr-un prosop in jur de cinci-zece minute, cat imi curat fata, ma sterg in urechi.. etc. Apoi dupa ce imi dau prosopul jos zvantec un pic parul cu foehnul ca sa-si revina, dupa care pe toate lungimea lui, evitand radacinile bineinteles, aplic lotiunea anti-frizz de la Schwarzkopf. Are o textura cremoasa, miroase frumos, ma ajuta sa tin in frau firele rebele si imi protejeaza parul de aerul cald al foehnul. Se poate folosi de asemenea si pe parul uscat.

Hair Products

Cand parul este aproape uscat aplic doar pe varfuri un pic din uleiul meu preferat CHI ArganOil plus Moringa Oil. Din pacate mai am extrem de putin din el si pentru ca nu vreau sa il termin pe tot mai apelez si la tratamentul Moroccanoil in varianta light. Si acesta imi place, dar nu la fel de mult ca cel de la CHI care mi se pare ca imi hidrateaza ceva mai bine firele de par si le ofera mai multa stralucire si flexibilitate.

Si cam acestea sunt produsele pe care le folosesc eu de fiecare data cand ma spal pe par – proces ce se realizeaza, asa cum va spuneam si la inceput, o data la patru cinci zile. Doua zile port parul desfacut si doua zile sta prins in coada.

Si la final va las o poza cu sarmulita-cutiuta in care imi depozitez cam toate produsele de par pe care le folosesc momentan. Este de la H&M Home si am luat-o la reducere cu 10-15 lei, nu mai stiu sigur. Mie imi place mult, mai ales pentru ca pot vedea foarte bine toate produsele pe care le am in interiorul ei.

Hair

Acum spuneti-mi si voi care este uleiul sau serumul vostru de par preferat?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “Samponul preferat si ce produse de par mai imi plac”

  1. Buna! Imi poti spune, te rog, unde ai gasit solutia de la Schwartzkoft? Eu o tot caut si nu o gasesc nicaieri😦 (cea roz)

  2. imi plac din ce in ce mai mult produsele eucerin… acum folosesc un demachiant… f ok… iar la deodorant… hmmm cred ca deja sunt la al patrulea, de vreun an, si nu l-am schimbat si nici nu am de gand sa il schimb…

    mai folosesc de la ei un tratament impotriva transpiratiei, in functie de cat de strasata sunt, il folosesc o data sau de doua ori pe saptamana🙂

    se pare ca si samponul ar fi de pus pe lista🙂

    te pup, sper ca esti bine!

  3. I need to try chi if you tell it’s better than moroccanoil (as i got):) I used Loreal Mythic oil but then I stopped in some time. I had a good review on it in my blog even but then I changed my opinion and I don’t see the same effect anymore. I used it over a year. Now I use Moroccanoil light. I got twice 10ml samples and they last me very long.. I’m glad that I recieved this small bottles as 100ml bottle costs a lot even it will last me for few years.
    I also like a lot Schwarzkopf Bonacure Moisture kick spray. I actually love it!!🙂 Did you try it? It doesnt cost a lot, 34 lei on aoro. I’m still using old version I don’t know whether they changed something with a change of their design.

  4. Eu sunt efectiv “lipita” de vichy dercos antimatreata de mai bine de 7 ani.E singurul sampon care nu imi face matreata si cu care imi tin scalpul sub control.Am incercat,cred ca toate sampoanele de pe piata,si niciunul nu a facut minuni mai mult de 3 saptamani-2 luni cam asa.Apoi parca revnea si mai in forta matreata.Cu coji din alea mari si mancarimi si mai mari.In paralel,o data pe saptamana folosesc samponul Favisan pentru cresterea parului.L-am descoperit acum vreo 7-8 luni si efectiv am simtit cum imi creste parul, parca dupa fiecare spalare.Efectul si l-a facut cam dupa 2 luni.Este ieftin (in jur de 10-12 lei o sticla) si ,daca la prima aplicare nu face spuma,la a doua face ca lumea.Si curata bine parul.Scartaie cand il clatesc🙂
    Partea nasoala,ca si in cazaul Vichy,este ca pute naspa rau.A medicament.Dar nu e problema ,ca ma dau cu masca sau balsam si acopera mirosul.

    Ca ulei de par,mi-a placut foarte mult Mythic Oil de la L’oreal Profesional.Momental folosesc SP Luxe OIL de la Wella Professionals.Dar nu prea imi place,parca nu imi inmoaie varfurile asa bine ca Mythic oil (am varfurile foarte uscate).Abia astept sa mi-l iau iar.

    Eu ma confrunt cu un scalp foarte gras.Si ca sa exemplific,sa zicem ca Luni dimineata imi spal parul,pana seara incepe sa se uleieze la radacina si sa se suviteze si isi pierde volumul,iar a doua zi e gras si slinos in toata regula.Deja miercuri trebuie spalat.Cu toate ca la varfuri arata perfect,e curat,buclat,arata bine.Am incercat sapmon uscat Batiste si mi-a facut matreata :(((.
    Esti norocoasa ca te speli la 5 zile.Eu mai am si firul subtire,iar atatea spalari efectiv imi fac parul praf,mai ales ca e uscat la vrafuri.E o combinatie care ma omoara.Noroc cu produsele profesionale,ca mi-l tin cat de cat in ordine cam 6 luni,iar dupa aceea cam trebuie tuns.Pana sa folosesc produse profesionale,parul meu cerea tuns la 3 luni pentru ca se facea praf la varfuri,de despicat ce era.
    Incerc in disperare sa caut ceva,un tratament medical care sa imi mai reduca problema pe care o am,pentru ca m-a secat efectiv,mai ales ca am un job care necesita un aspect ingrijit si nu prea imi permit sa apar cu parul slinos.Dar…caut in continuare…ca de tratamente naturiste m-am saturat.

    PS: Deja banuielile mele in legatura cu noile schimbari din viata ta,se adeveresc (cred eu).Le deduc din ceea ce scrii tu acolo.Iti doresc multa sanatate in continuare siiiiiii…poate scrii despre asta.Nu de alta,da’ vreau sa zic celebra fraza : “Stiam eu!!” .Asa de orgoliu😀.MWhahahahah!! >:)

    1. Ai incercat sampoanele de la Ducray? Elution sau Sabal. Ori SQuanorm in cazul in care te confrunti cu matreata. Poti merge initial farmacii sa ceri cateva mostre pe care sa le incerci si decizi apoi daca il cumperi sau nu. Sa stii ca sunt eficiente. Pupici

      1. Buna! Multumesc de sfat!
        Banuiesc ca te referi la problema mea cu parul gras.
        Am sa cer cateva mostre!
        Mersi!
        Pup!

    2. 🙂. Pe mine m-a ajutat acesta sampon cu micile cojite pe care le aveam. Oricum m-am tuns si mai scurt si parul arata mai proaspat si mai catifelat.🙂
      Ai incercat si uleiul acesta de la CHI? Mie imi place rau de tot cum miroase, imi vine sa ma dau mereu cu el numai sa ii simt adierea prin par. Si imi face si parul asa catifelat si usor de aranjat.
      Da, cel putin acum cand e frig afara prefer sa ma spal mai rar. Parul arata destul de ok in primele doua zile, apoi il prind in coada. Am noroc ca desi isi pierde din volum nu devine gras sau slinos, cum ai zis tu.
      Incearca sa aplici, imediat cum il speli un pic de sampon uscat la radacina sau un spray de texturizare, asa cum este cel de la Charles Worthington (cel roz din poza de mai sus). Cu varfurile uscate si despicate nu prea ai ce face, doar sa le hidratezi cat mai mult posibil.😦 Si bineinteles sa te tunzi.
      Multumesc frumos Georgi, esti o scumpa ca intotdeauna!🙂 O sa scriu.
      Te pup! :-*

  5. Ma bucur mult ca ai scris aceasta postare deoarece ma confrunt de vreo saptamana si ceva cu o matreata de toata frumusetea pe care am capatat-o folosind samponul cu ulei extraordinar de la L’Oréal. Nu vreau sa arunc cu pietre in acest brand mai ales ca am folosit gama cu arginina si mi-a placut insa acum am ramas foarte dezamagita si nu stiu cum sa remediez mai repede problema. Asadar fetelor, daca aveti scalpul sensibil nu experimentati cu acest produs, am citit cum ca mai multe persoane se confrunta cu matreata in urma folosirii acestuia sampon.

    Eu aplic pe varfurile umede o cantitate mica de ser hidratant de la Biosilk. Miroase divin, se pastreaza mirosul mai ales ca il prind in coc imediat dupa ce il spal si il las asa peste noapte pentru putin volum si cateva bucle.
    Imi plac mult postarile despre produse de ingrijire a parului asa ca asta a fost binevenita, cred ca iti vrei da seama de asta, cand vei citi ditamai comentariul.😀 Pupici 😘

    1. Mie recunosc ca imi place destul de mult acest sampon si chiar m-a scapat si micile cojite pe care le aveam. Nu am am mai avut un sampon de la L’Oreal de ceva timp, dar bine ca mi-ai zis.🙂
      Ma tenta si pe mine sa imi cumpar serul de la Biosilk, dar nu stiu de ce am impresia ca are alcool.😦 Poti sa ma corectezi, te rog.
      Iti multumesc frumos si te astept de fiecare data cu mare drag pe blog! Pupici!

Leave a Reply

