Corector anti-rid pentru ochi și buze de la Yves Rocher

In prezent am trei creme de ochi desfacute si sunt destul de incantata de toate trei. Fiecare are rolul ei, iar eu le folosesc in functie de necesitati si de momentul aplicarii.

Si pentru ca zilele trecute una dintre cititoare m-a rugat sa ii recomand o crema pentru pielea din jurul ochilor mi-am amintit de Yves Rocher Sérum Végétal – noul corector anti-rid pentru ochi și buze cu extract de ficoida glaciala si am zis sa va scriu si voua cateva cuvinte despre el.

Yves-Rocher-Serum-Vegetal

I se spune corector, dar este de fapt o crema de ochi cu o textura lejera, hidratanta ce promite sa relaxeze si sa estompeze ridurile si cearcanele. Mie imi place sa o aplic dimineata pentru ca lumineaza instant zona ochilor reducand cearcanele si aspectul de pungi de sub ochi. Se absoarbe repejor in piele si contine mici particule translucide ce capteaza lumina si ofera stralucire zonei, insa fara sa luceasca si fara sa se vada unsuroasa. Privirea pare mai vie si cel putin mie imi binedispune psihicul. Legat de riduri nu pot spune ca sunt mult mai putine de cand am inceput sa o folosesc, deocamdata nu am nici foarte, foarte multe si stiti ca rezultatele de genul se vad in timp, dar pot afirma ca pielea sensibila din jurul ochilor este mai ferma si mai hidratata.

Yves-Rocher

Costa in jur de 55 de lei, are 14 ml, iar eu o recomand. Se poate folosi si pentru conturul buzelor.

Voi ati incercat-o? Daca da, cum vi se pare? 

Care este crema voastra de ochi preferata?

Va pup si va mai astept!

P. S. Maine sper sa reusesc sa anunt castigatoarea concurusului de pe pagina de facebook.

2 thoughts on “Corector anti-rid pentru ochi și buze de la Yves Rocher”

  1. Imi place sa vad ca glicerina este al doilea ingredient.😀 Am zona din jurul ochilor destul de uscata. Momentan folosesc Atoderm Nutritive chiar si in zona ochilor, ma impac tare bine cu crema asta, o iubesc, ce sa mai. Te pup

Leave a Reply

