NIVEA Q10 Plus Serum Pearls si ce spun eu despre el!

Nivea

Saptamana trecuta cei de la Nivea au lansat in Romania un nou-produs revolutionar de ingrijire a tenului sub numele de Q10 Plus Serum Pearls. Acesta este un serum de fata sub forma de perle care se activeaza in momentul dispersiei oferind tenului nostru cea mai activa ingrijire in lupta pentru prevenirea si combaterea ridurilor. Formula sa se bazeaza pe o tehnologie inovatoare, datorita perlelor ce incapsuleaza cea mai mare concentratie de coenzima Q10 din gama Nivea. Aceasta este o substanta proprie pielii si are un rol esential in protejarea tenului impotriva radicalilor liberi, prevenind imbatranirea si implicit aparitia ridurilor. In plus, Nivea Q10 Plus mai contine si acid hialuronic si creatina, substante care asigura regenerarea celulelor pielii.

Eu am inceput sa il folosesc de acum o saptamana, iar dupa o utilizare zilnica m-am gandit sa va spun parerea pe care mi-am format-o pana acum despre el. Pe 15 martie va fi disponibil si in magazine, in Carrefour am inteles ca a aparut deja, si poate aveti nevoie in rutina voastra de ingrijire de un serum bun pentru care nu trebuie sa platiti o groaza de bani (in jur de 45 de lei pentru 40 ml).

Serumul Q10 Plus Serum Pearls are o textura delicata, se intinde usor pe fata (mie imi place sa il masez usor intre degete inainte de a-l aplica pe ten deoarece mi se pare ca mai raman mici bubulite de la perlute), hidrateaza usor pielea, iar aceasta devine mai flexibila si mai supla, foarte placuta la atingere. Se simte ca un voal de matase pe fata, patrunde neasteptat de repede in piele, fara a lasa vreo pelicula disconfortabila la suprafata ei, imi ascunde porii mariti pe care ii am in zona nasului fiind o buna baza de machiaj si are o aroma lejera care nu imi incarca simturile. Iritanti nu are (cel putin din calculele mele, doar parfum spre sfarsitul listei) si dupa cum observati recipientul este cu pompita fiind usor de dozat.

Serumul poate fi aplicat atat dimineata cat si seara, singur, pe pielea curata si uscata sau, ca prim pas de ingrijire, urmat apoi de o crema cu SPF. Eu pana acum l-am folosit doar dimineata pentru ca seara am alte produse (creme/serumuri/uleiuri) pe care le prefer. In cazul in care va veti intreba daca vi se potriveste va spun ca produsul este recomandat tuturor tipurilor de ten, indeosebi celor mature.

Nivea Q10 Plus

Cum vi se pare Serum Pearls? L-ati incercat deja? V-ati dori sa il incercati?

Va pup si va mai astept!

P.S. Nu uitati de concursul de pe pagina de facebook.

12 thoughts on “NIVEA Q10 Plus Serum Pearls si ce spun eu despre el!”

  1. Abia am auzit de el..e interesant.Dar eu momentan sunt interesata sa incerc ceva mai..”luxos”.
    Lucrez de noapte si caut un serum ceva antirid si cu vitamina C, care sa imi lumineze tenul.Chiar daca dorm ziua,tot nu se compara cu somnul de noapte…
    Mi s-s pus pata pe unul de la minerallium dead sea.Cred ca o sa il iau pe ala momentan.

      1. Pai am pus “luxos” in ghilimele hahahaha :)) nici chiar atat deeeee scump :)) Lasa ca nu am 50 de ani hahahaha

  2. Nu m-a atras foarte tare la început, dar pe măsură ce citesc despre el începe să mă atragă tot mai tare. Mă bucur în primul rând că n-are alți iritanți în afară de parfum!
    Te pup!

    1. Mai sa stii ca eu initial nu am vrut sa il deschid; am zis ca il mai pastrez, dar curiozitatea a invins si se pare ca e un produs cu care ma inteleg destul de bine. Chiar merita testat!
      Pupici!

Leave a Reply

