Yankee Candle Jelly Beans???!!!

Articolul de astazi va fi foarte scurt si rapid cu o intrebare pentru voi. Zilele trecute in timp ce hoinaream pe instagram am vazut pe contul unei fete pe care o urmaresc o poza foarte reusita cu o lumanare de la Yankee Candle. Casc bine ochii si cand ii vad numele inghit in sec si prin minte imi trec sute de ganduri: Yankee Candle Jelly Beans??? Vai cat mi-o doresc si eu!

Nu stiu daca v-am mai spus, dar mie imi plac foarte mult bombonelele Jelly Beans. Le-am cumparat prima data de pe iHerb si am mancat o cutie intreaga intr-o singura zi. Apoi le-am descoperit cu bucurie si in librariile Carturesti (poate mai tineti minte poza de aici). Va dati seama acum ca sunt extrem de curioasa cum miroase aceasta lumanare si mi-o imaginez in fiecare seara pe noptiera. Intrebarea mea este: ati vazut-o pe undeva? Daca da, unde?

Yankee Candle Jelly Beans

Nu mai zic nimic de Bunny Cake…

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “Yankee Candle Jelly Beans???!!!”

  1. Ma crezi sau nu,nu am avut niciodata o lumanare yankee candle :)) cred ca trebuie sa ma hotarasc sa imi cumpar si eu una😀
    Cat despre jelly beans,vezi ca e saptamana americana la Lidl si au jelly beans! hehehe! ma duc sa imi fac un stoc😀

Leave a Reply

