Ce produse am mai incercat si parerea mea despre ele

Astazi nu am iesit deloc din casa chiar daca a fost soare si frumos, am facut in schimb cateva poze pentru blog pentru ca saptamana viitoare as vrea sa postez ceva mai des si am asteptat nerabdatoare finala turneului de la Dubai in care a jucat Simona Halep. Ma bucur mult pentru ea si ii doresc sa ajunga cat mai sus ca are toate sansele!

Si pentru ca in ultima perioada am mai incercat cateva produse despre care nu am scris deloc pe blog, m-am gandit sa va vorbesc putin despre ele fara a le mai face un review elaborat.

Gerovital CC Cream

De curand cei de la Gerovital au lansat o noua linie de ingrijire ce poarta numele de Happiness si contine cateva produse tare interesante concepute in jurul a trei extracte naturale de fructe: caise (pentru tenul uscat), afine (pentru tenul mixt/gras) si zmeura (pentru tenul normal). Dintre toate produsele eu am fost cea mai atrasa de CC Cream mai ales dupa ce mi-a povestit Camelia cat de fabulos este.🙂 Si a avut dreptate, chiar este un produs care imi place destul de mult si pe care cred ca il voi folosi foarte des in perioada urmatoare. Se intinde usor cu degetele, are o textura confortabila, ascunde cu succes micile imperfectiuni ale pielii aceasta devenind in scurt timp mai luminoasa, mai catifelata si mai plina de vitalitate. In cazul in care am nevoie de o acoperire mai buna, apelez la concealer doar pentru zonele cu probleme. CC Cream-ul este diponibil in trei nuante light, medium si dark, eu mi-am ales varianta light cu o aroma foarte placuta si delicata de zmeurici si se adapteaza destul de bine nuantei pe care o are tenul meu. Produsul costa in jur de 15 lei in supermaketurile Carrefour. Eu va recomand sa il incercati daca il vedeti la raft.

Sérum Végétal Yves Rocher

Acum cateva saptamani cei de la Yves Rocher au lansat Sérum Végétal – o noua gama de ingrijire anti-rid cu extract de ficoida glaciala (denumita si planta vietii). Gama este disponibila in trei versiuni: “Antirid, in plus, efect de Fermitate, “Antirid, in plus, efect de Lifting, “Antirid, in plus, efect de Luminozitate.

Eu vreau sa va vorbesc in articolul de astazi despre produsul pe care l-am tot testat zilele acestea si anume laptele demachiant cu efect de netezire pe baza de extract de ficoida glaciala ce reactiveaza mecanismele de lupta impotriva ridurilor. Daca acum cativa ani nu lipsea din rutina mea de ingrijire laptele demachiant, in timp am inceput sa renunt la el pentru ca nu ii mai gaseam locul si am descoperit alte texturi care ma atrageau mult mai mult. Cand am primit acest produs nu aveam in plan sa-l folosesc, dar intr-o seara cand m-am asezat la birou sa ma demachiez si m-am uitat in cutia in care imi tin produsele de fata, am observat ca bidonasul meu de Bioderma era terminat (uitasem ca mai aveam altele doua neincepute). Ce sa fac, ce sa fac?! Am zarit intr-un coltisor stingher acest lapte demachiant, l-am deschis frumusel si am inceput sa-l folosesc. L-am aplicat cu ajutorul dischetelor de bumbac folosind miscari circulare blande si m-a surprins cat de bine si de frumos a indepartat machiajul pe care il aveam pe fata. Pielea a ramas curata, fina, hidratata. Apoi am continuat sa imi spal tenul asa cum fac de obicei cu un produs solubil in apa.

Effaclar

Si daca tot am ajuns la produse de curatare, nu stiu daca va mai amintiti articolul de aici in care eu am scris despre gelul de curatare fiziologic de la La Roche Posay care mie imi place foarte mult. Manata de curiozitate mi-am cumparat si gelul spumant purifiant Effaclar despre care citisem multe pareri de bine. L-am gasit si in varianta mai mica de 125 ml (buna pentru calatorii) si a costat in jur de 15 lei. Produsul in sine curata bine, elimina impuritatile si excesul de sebum, nu-mi irita pielea, dar in schimb mi-o usuca. De fapt, acest lucru patesc cu toate produsele de curatare sub forma de spuma si din acest motiv renunt sa le mai folosesc. Sunt mult mai incantata de gelul fiziologic si cu siguranta pe el il voi folosi pana la epuizare.

La Roche Posay Cicaplast Mains

Tot de la La Roche Posay folosesc foarte des crema de maini Cicaplast Mains. Ii sunt foarte recunoscatoare pentru ca iarna aceasta m-a scapat de pielea uscata, aspra, rosie si continuu deshidratata. Nu mai zic de acele mancarimi cu care ma luptam in fiecare an. Are ingrediente bune precum glicerina (30%), niacinamide (4%), unt de shea si in plus nu contine parfum si nici alti iritanti. Este un produs care va poate fi de ajutor daca aveti pete superficiale pe maini si riduri. Mie imi place mult textura sa de gel mai grosut, care se absoarbe rapid si lasa pielea catifelata si hidratata profund. Si pentru ca nu se simte acea senzatie lipicioasa ma pot da cu ea oricand vreau pe parcursul zilei. Am aplicat-o de cateva ori si in zona inghinala pentru a scapa de micile iritatii si pete de dupa epilare. Per total este o crema care mie imi place foarte mult si cu siguranta dupa ce o voi termina pe aceasta imi voi cumpara alta ca vreau sa am mereu una la indemana.

Voi ati incercat vreunul din produsele de mai sus? Daca da, care este parerea voastra despre el/ele?

Va pup si va mai astept!

22 thoughts on “Ce produse am mai incercat si parerea mea despre ele”

  1. Eu nu inteleg o treaba. De ce nu or fi facut cel putin cate doua nuante de CC cream pentru fiecare tip de ten? Daca eu am tenul deschis si gras ce ma fac? De exemplu mie mi s-ar potrivi tot acesta cu zmeura ca nuanta, dar nu ca tip. Eu am ten gras si el e pentru ten normal. Oricum ma tenteaza, poate il incerc si eu.😀
    :*

  2. Ce mă bucur că ai scris despre CC Cream și mai ales… că îți place! Deci rămâne pe wishlit!😀 Dintre produsele încercate de mine din gama asta îți recomand gomajul cu caise, e genial și foarte bine formulat!
    Mi-a plăcut și mie laptele demachiant de la YR, iar cu spumantele pentru ten nici eu nu mă prea înțeleg, prefer gelurile.
    Pupici

    1. Da, am citit si la tine de cateva produse din noua gama. O sa le am in vedere.🙂
      Cred ca o sa renunt sa mai incerc produse de curatare sub forma de spuma. Clar mie nu mi se potrivesc. Pupici!

    1. Il am si pe cel de la Elmiplant, dar nu l-am incercat. Nu prea ma incanta lista lui de ingrediente.
      Il poti incerca si pe acesta pentru ca nu e scump deloc.🙂
      Pup!

  3. Cam toate produsele de curatare pe care le am acum imi usuca fata, mai mult sau mai putin. Cred ca trec gelul fiziologic pe lista de incercat pe viitor.

  4. Mă demachiez cu acest yves roche. Sunt fan yves rocher. Este foarte bun.hidrateaza, nu lasă tenul gras. .Mie una personal mi se potrivește. Este indicat peste 30 de ani. Înainte foloseam unul cu mușețel tot de la ei. Nu se compara.

Leave a Reply

