Produsele ITOPIK si promotia pe care o au acum in farmacii

Buna fetelor si bine v-am regasit! Am facut o mica pauza de la blog zilele acestea, sunt intr-o perioada destul de aglomerata a vietii mele si incerc cum pot eu mai bine sa ma obisnuiesc cu toate schimbarile atat psihice cat si fizice prin care trec. Astazi ma simt ceva mai bine, sunt mai linistita, insa nu stiu cat va dura si am zis sa profit cat mai repede de acest lucru ca sa va mai povestesc cate-ceva.

Va aratam acum doua saptamani o poza pe instagram cu cele trei produse din gama ITOPIK de la IDOKI pe care incepeam sa le testez. Multe dintre voi m-ati intrebat atunci cum mi se par, daca le recomand, unde se gasesc, cat costa, iar acum dupa ce am inceput sa ma dau cu ele revin cu parerea mea si cu mai multe detalii despre ele.

Ca o mica descriere, ITOPIK este o linie creata special pentru a calma, hidrata si proteja pielea bebelusilor, copiilor, dar si pe cea a adultilor cu tendinta atopica. Dermatita atopică (DA) afectează în mod caracteristic prima copilarie, dar poate debuta la toate grupele de varsta: 60% din cazuri apar înainte de primul an de viata si, pana la 85% din cazuri, debuteaza pana la 5 ani. Se apreciază că 10 – 20% dintre copii şi 1 – 3% dintre adulti sufera de dermatita atopica iar incidenta afectiunii este în continua crestere, mai ales in tarile dezvoltate.

Linia ITOPIK a fost creata special pentru prevenirea si tratarea pielii atopice, sensibile, iritate sau uscate. Poate fi folosita, dupa cum am mai spus, de la bebelusi (nou-nascuti) pana la adulti.
În cazul unui puseu acut, reduce semnificativ inflamatia, calmeaza imediat pruritul, reface bariera cutanata prin aportul de acizi grasi esentiali naturali Omega 3, 6 şi 9. Previne infectiile cu Staphylococcus aureus, foarte intalnit in dermatita atopica. Linia ITOPIK contine trei produse (in functie de nevoile pielii) ce se recomanda a fi folosite zilnic, pe termen lung:

Idoki

1. Balsam calmant pentru dermatita atopica – controleaza pruritul, calmeaza iritatiile, ajuta la refacerea barierei cutanate. Se aplica ori de cate ori este necesar.

2. Gel emolient fara sapun – minimizeaza riscul iritatiilor, antimicrobian, ajuta la hidratarea pielii. Se foloseste in timpul baii.

3. Balsam emolient pentru corp reface bariera cutanata, cicatrizeaza si regenereaza pielea. Se aplica pe tot corpul, dupa baie.

Dintre cele trei produse preferatul meu momentan este balsamul calmant. V-am mai zis ca pe gamba piciorului stang ma confrunt de ceva timp cu o eczema – o pata roz-rosiatica care ba se micsoreaza, ba se mareste si care ma deranjeaza extrem de tare, sincer mai mult vizual decat tactil. De cand am inceput sa folosesc acest produs pielea arata mult mai bine, este mult mai hidratata si a inceput sa-si recapete culoarea ei adevarata. Acum pata a devenit usor maronie si si-a micsorat vizibil diametrul. Eu prefer sa folosesc balsamul ori in fiecare seara, ori la doua seri, pe ambele picioare. Chiar daca pe cel drept nu am nicio problema imi place sa imi simt pielea hidratata si catifelata zi de zi. Mai ales dupa ce folosesc anterior lama de ras acest lucru este necesar. Se absoarbe repejor in piele si nu pateaza hainele. Produsul nu are cel mai placut miros, asta e clar, dar acest lucru nici nu mai conteaza dupa ce ii descoperi eficienta. La farmacia Tei acesta costa 54,5 lei.

Puteti citi mai multe despre el cat si despre celelalte doua produse IDOKI in poza de mai jos. De asemenea pe site-ul idoki.ro va sunt oferite mult mai multe informatii asa ca nu ezitati sa il accesati.

ITOPIK

In plus in lunile februarie si martie toate produsele ITOPIK au o reducere de 20% in toate farmaciile Sensiblu si Catena selectionate. Gasiti lista farmaciilor aici.

Promotie ITOPIK

Acum sunt curioasa? Voi ati incercat produsele IDOKI? Daca da cum vi se par si ce rezultate ati avut cu ele?

Va pup si va mai astept!

2 thoughts on “Produsele ITOPIK si promotia pe care o au acum in farmacii”

  1. Momentan nu am nevoie de aceste produse,desi unul din ele ar fi bun la casa omului pentur orice fel de iritatie,chiar daca nu mai suntem..bebelusi🙂

    Schimbari psihice si fizice,zici?
    Vine cumva vreun mini-darlyst?:)
    Multa sanatate!

Leave a Reply

