Uleiul de cocos de la Solaris si 5 metode alternative de a-l utiliza

Cu siguranta ati auzit pana acum de multiplele beneficii pe care le are uleiul de cocos pentru sanatate si cat de mult va poate ajuta daca stiti cand si cum sa-l folositi. Este un ingredient ieftin (il gasiti in orice magazin Plafar), extrem de versatil si cum spunea cineva poate face realmente orice. Eu l-am descoperit destul de tarziu, dar am ramas impresionata de calitatile lui si nu de putine ori l-am inclus in rutina mea de beauty.

Ulei de cocos Solaris

Din acest motiv m-am bucurat mult cand cei de la Solaris s-au gandit sa imi trimita un borcanas cu minunatul lor ulei pentru ca la momentul acela nu aveam niciunul in casa si aveam in plan sa imi fac cat mai repede rezerve. Visam de cateva saptamani bune la delicioasele pancakes cu banane pe care mi le preparam asta-vara la micul-dejun in diminetile de week-end. Sunt extrem de satioase si nu am nevoie decat de patru oua, doua banane si o lingura de ulei de cocos ca sa le fac. Cum procedez: Intr-un castronel sparg cele patru oua si le amestec cu o furculita. Pe o farfurie pisez bine bananele si apoi torn pireul de banane peste ouale din castron. Amestec din nou cu furculita pana cand se omogenizeaza bine compozitia si nu raman cocoloase. Incalzesc in tigaie o lingurita de ulei de cocos si torn cam 1/8 din castronelul cu aluat. Si tot continui asa pana termin intreaga compozitie. Cand sunt gata toate clatitutele imi place sa le servesc cu un pic de dulceata sau sirop de agave pe deasupra. Pe langa faptul ca sunt si mai sanatoase nici nu miroase toata casa cand le pregatesti asa cum se intampla in cazul clatitelor clasice.🙂 Si aceasta a fost metoda 1 de utilizare a uleiului de cocos.

2. A doua metoda de utilizare a uleiul de cocos Solaris este ca tratament pentru par. Eu prefer sa il aplic pe parul uscat si murdar (pe care apoi il prind intr-un coc in varful capului) si sa il las sa actioneze cateva ore bune (daca e week-end si a doua zi nu trebuie sa plec undeva il las sa se desfasoare toata noaptea) dupa care ma spal bine cu sampon si toate cele. Daca va confruntati cu matreata il puteti aplica si pe scalp pentru a scapa cat mai repede de ea. Dupa doar o singura folosire parul imi devine mai hidratat, mai lucios, mai vesel si mai catifelat.

3. Ca inlocuitor al spumei/cremei de ras. Eu nu mai folosesc de ceva timp spuma de ras atunci cand vine vremea sa scap de parul nedorit de pe picioare deoarece aceasta imi usuca mult prea tare pielea. Asa ca de ajutor imi sunt ori un balsam de par (de care nu sunt foarte incantata) ori uleiul de cocos. Pe cel din urma il aplic de fiecare data pe pielea umeda intr-un strat grosut (daca va intrebati sa stiti ca nu face spuma) pentru ca lama de ras sa alunece bine pe deasupra. Uleiul de cocos previne deshidratarea pielii, nu mai risc sa ma trezesc cu acele mici cojite albicioase si datorita proprietatilor sale antibacteriene si antifungice scap si de mica iritatie de dupa ras.

4. Uleiul de cocos de la Solaris poate fi una dintre cele mai aromate lotiuni de corp incercate. Eu il intind pe pielea usor umeda imediat ce ies de la dus. Miroase tare placut si intra repede in piele fara sa lase in urma senzatia aceea uleioasa. Poate fi de asemenea un produs de mare ajutor daca sunteti insarcinata si nu vreti sa va treziti cu prea multe linii fine (gen vergeturi) pe tot parcursul procesului de intindere a pielii. Recomandarea mea este sa aplicati in mod constant uleiul atat pe coapse cat si pe abdomen.

5. Ca demachiant pentru ochi. Il iau frumusel din borcanel, il amestec usor intre degete pana se topeste, dupa care cu ajutorul ambelor maini masez incetisor pielea. La fel cum procedez si cu un balsam demachiant. Uleiul de cocos indeparteaza foarte bine machiajul de pe pleoape ba chiar dizolva extrem de rapid rimelul waterproof. Totodata imi lasa si pielea sensibila din jurul ochilor hidratata. Ca o mica precizare uleiul de cocos este solid la o temperatura sub 24 de grade (asa cum este si in poza de mai sus) insa la contactul cu pielea consistenta sa devine din ce in ce mai mai cremoasa si mai apoasa. Totusi daca am nevoie de el in stare lichida pun borcanasul pe calorifer cu cateva minute inainte de utilizare. Nu bag niciodata degetele dupa el ci ma folosesc de o spatula sau de lingurita de fiecare data cand vreau sa-l scot din borcan.

Asa cum spuneam si la inceputul articolului puteti folosi uleiul de cocos in mii de feluri, un alt exemplu ar fi ca pasta de dinti, dar acestea sunt cele cinci metode pe care eu le prefer. Acum astept sa imi spuneti si voi cum va place sa il utilizati si daca ati incercat cumva uleiul de cocos de la Solaris?

Va pup si va mai astept!

31 thoughts on “Uleiul de cocos de la Solaris si 5 metode alternative de a-l utiliza”

  1. De curand am aflat ca uleiul de cocos poate fi folosit si pentru albirea dintilor😉 Se procedeaza in felul urmator: timp de 30 de zile se ia o lingurita de ulei de cocos, se tine in gura cam 20 de minute fara a se inghiti pentru ca se absoarbe ce e mai rau din cavitatea bucala si nu vrem sa introducem in corp, iar apoi se periaza dintii cu o pasta de dinti fara fluor. De 5 zile reusesc sa fac asta si ca senzatie e mai bine decat ma asteptam..rezultatele le astept.🙂

  2. Am inceput si eu sa-l folosesc ca demachiant de vreo cateva zile si chiar isi face treaba foarte bine. Ramane cam gras tenul dupa, dar oricum folosesc gel de curatare asa ca nu e bai.
    Pups

  3. eu il folosesc atat ca demachiant,il suporta foarte bine tenul uscat,dar si pt.par,il aplic o data pe saptamana da rezultate bune contra caderii parului.

  4. Eu il masez pe pielea corpului dupa ce fac un dry brushing si inainte de dus🙂 . De asemenea il folosesc de dimineata pentru oil pulling! Imi plac optiunile prezentate de tine si am sa incerc reteta de clatite! Te pup

  5. Nici macar nu am stiut ca se gaseste de cumparat in Romania. Atata l-am vazut la youtuberitele mele preferate si chiar ma gandeam ca as vrea sa-l incerc. Multumesc pentru informatii🙂

  6. Am tot auzit si eu de uleiul de cocos si de beneficiile lui asupra noastra, dar de fiecare data intervenea cate ceva si nu il mai cumparam. De curand mi-am luat ulei de ricin, poate tu deja il folosesti, si il aplic pe sprancene si la baza genelor, momentan doar atat.🙂 deja se vad rezultatele, genele mele sunt mult mai rezistente, nu imi mai cad atat de des cum imi cadeau inainte iar sprancenele sunt din ce in ce mai dese. Imi plaaace! ^^ doar ca e foarte uleios, si eu nu prea suport asa ceva pe piele, dar ce sa facem… baba la frumusete sufera, nu-i asa? :))
    Am sa imi iau si eu neaparat uleiul de cocos, o sa-l folosesc mai ales pentru par, pentru ca eu am parul uscat si aspru, sper ca o sa ma ajute. Te pup!

    1. Nu, nu am mai folosit ulei de ricin de foarte mult timp. Aveam o prietena care isi cumpara si il aplica ca si tine pe sprancene ca sa ii creasca mai dese si mai frumoase.🙂
      Sa incerci si uleiul de cosos! Te pup!

  7. L-am încercat și pentru păr, ca și loțiune de corp, ca și tratament pentru cuticule (pur și simplu îl întindeam pe mâini și insistam în zona cuticulelor), dar și ca și cremă de noapte, pentru ten. A făcut minuni🙂 Păcat că nu aveam timp și chef să las uleiul de cocos în păr atâta vreme, am renunțat rapid la metoda asta.

  8. In mancare nu am folosit, de celelalte stiu chiar daca am folosit doar ca masca de par, hranirea pielii dupa baie si masaj. Pe borcanul meu nu scrie ca se poate consuma intern, e comestibil? Stiu ca unele nu.
    Te pup.

  9. am fost si eu pasionata de ulei cocos, dar mi-a trecut repede. nici intr-un caz ca demachiant de ochi, imi iese ochii din orbite…. E bun, dar mi se pare acum supraevaluat ca si valoare. te pup, mersi de sfaturi

    1. Pe mine chiar nu ma pisca deloc.🙂
      Mai nu stiu ce sa zic, dupa parerea mea face treaba buna si poate inlocui cu succes multe produse cosmetice pe care tot aruncam banii.
      Pup!

Leave a Reply

