Samponul meu preferat de la Gliss ❤

Cred ca v-am mai spus de cateva ori dar totusi o sa mai repet si acum ca sa-l stie toata lumea: am cel mai mofturos si obraznic par! Si pentru ca m-am suparat destul pe el, saptamana viitoare am de gand sa il tund ceva mai scurt. L-am tot lasat sa creasca in ultima perioada si pe zi ce trece parca ma inteleg din ce in ce mai greu cu el. Dimineata cand vine momentul sa-l aranjez ma apuca toate caldurile pana reusesc sa-l fac sa arate cat de cat prezentabil.

Trecand peste acesta mica introducere legata de parul meu, astazi vreau sa va vorbesc despre doua produse minunate. Scriu foarte rar pe blog despre sampoane, balsamuri si in general despre produsele de par pe care le folosesc pentru ca dupa cum va spuneam si mai sus imi este destul de greu sa gasesc ceva cu care sa-mi impresionez podoaba capilara.

Gliss

Momentan insa aceasta se arata incantata (si eu tare ma bucur pentru ca nici nu e scump si nici nu trebuie comandat din tari straine) de samponul Gliss Hyaluron + Hair Filler Shampoo. L-am primit la intalnirea bloggeritelor din decembrie si am inceput sa il folosesc pe la inceputul lunii ianuarie. Gama Hyaluron Hair Filler este destinata parului uscat, fragil, cu tendinta de subtiere. Formula sa este imbogatita cu complexul Hyaluronan care reface din interior structura parului matur, regenereaza intensiv parul si ii confera mai multa suplete si densitate. In scurt timp acesta isi recapata forta interioara naturala si radiaza de sanatate.

Eu recunosc ca nu ma iau mereu dupa ce scrie pe ambalajele produselor pentru ca mi-am dat seama de nenumarate ori ca daca scrie ceva pe cutie asta nu inseamna neaparat ca mi se potriveste sau invers ca nu mi se potriveste si mie. Prefer sa ma conving singurica ca asa este mai bine chiar daca se mai intampla sa ma mai umplu si de matreata.😦

Acest sampon a fost o provocare. Nu aveam mari asteptari de la el, de asta l-am si inceput atat de tarziu si sincer va spun ca nu cred ca l-as fi cumparat vreodata daca l-as fi vazut printr-un magazin. Cu siguranta mi-ar fi parut rau!

Gliss Hyaluron + Hair Filler Shampoo are un miros placut, este delicat cu scalpul meu si in plus imi curata foarte bine parul. Iarna prefer sa imi spal parul o data la patru-cinci zile pentru ca pe langa faptul ca acesta este destul de lung se mai usuca si intr-o mie de ani si nu de putine ori am adormit cu parul usor ud riscand sa ma racesc. Mofturosul aboarbe foarte multa apa si imi ia cel putin o jumatate de ori ca sa il flutur cu foehnul. Pai cine are atata rabdare???🙂 Insa samponul acesta stie cum sa-l mentina sanatos si aratos mai multe zile la rand. Folosesc si uleiuri si serumuri leave-in, dar parca parul nu mi se mai imbacseste asa de tare. Si in plus de cand l-am inclus in rutina de ingrijire a parului am observat mult mai putine fire rupte la periere.

Imi place si balsamul Gliss Hyaluron + Hair Filler Conditioner (cel pe care il vedeti in poza de mai sus alaturi de sampon). Il aplic de la jumatatea firului de par spre varfuri, il las sa actionze in jur de cinci minute si clatesc bine. Parul imi devine foarte placut la atingere si se descurca mult mai usor. Nici nu mi-l moliceste prea tare si nici nu am observat acele reziduuri care il fac sa para gras.

Voi ati incercat sampoanele de la Gliss? Daca da, care este preferatul vostru? Daca nu, v-ar placea sa-l incercati pe cel din gama Hyaluron + Hair Filler?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “Samponul meu preferat de la Gliss ❤”

  1. Da, mi-ar plăcea să îl încerc. Am mai folosit produse Gliss, în special șampoane. Mama folosește în prezent unul pentru volum. Eu am folosit pentru păr uscat, pentru păr vopsit, masca pentru păr vopsit și nu numai. De obicei revin tot la șampoanele Gliss, chiar dacă încerc mai multe produse..

  2. Eu daca nu citeam la tine, veci nu ma gandeam sa mai dau vreo sansa sampoanelor de la Gliss. Am avut unul, a fost ok, dar nu m-a dat pe spate. Pe al tau, nu stiu daca si balsamul, o sa-l caut si o sa mi-l cumpar cu prima ocazie. Si parul meu e foarte mofturos si n-as putea spune ca ma mandresc cu el. Se ingrasa foarte repede, un scurt timp sta frumos, iar dupa isi face de cap. E adevarat ca in ultimul timp am mai rarit-o cu placa, dar nu stiu ce sa-i mai fac sa-l multumesc.😀 Abia astept sa-mi iau samponul. Sper sa ne intelegem.
    Mersi pentru articol!🙂

    1. Sa stii ca nici pe mine nu ma tentau in niciun fel. Dar cu siguranta mi-ar fi parut rau daca nu le-as fi incercat pe acestea. Si eu sper sa iti placa samponul!
      Te pup!

  3. 🙂 Am lucrat in “lumea” Gliss cativa ani. Este unul din brand-urile care face cam ce promite. Desi nu mai lucrez acolo de ceva vreme il folosesc in continuare – deci nu se (mai) poate spune ca sunt interesata sa spun asta. Gama Gliss Hyaluron + Hair Filler este intr-adevar o alegere potrivita pentru un par rebel.

  4. Am mai folosit sampon si balsam de la Gliss,sunt bune ,dar nu au facut minuni.Si eu am aceeasi problema ca si tine,asa ca voi incerca si eu gama Hyaluron + Hair Filler❤

  5. Buna..suna bine, o sa-l cumpar si eu ! ..multumim pentru recenzie, o seara placuta in continuare !🙂❤

Leave a Reply

