What’s In My Little Bag?

Sambata trecuta mi-am luat o noua geanta.🙂 Stiti cat iubesc sa-mi cumpar genti, iar cand o gasesc pe cea care imi place la reducere (si o reducere destul de bunicica de la 190 lei la 50 de lei, geanta fiind si din piele) nu pot rezista si clar plec acasa cu ea.

Si pentru ca nu am mai scris de ceva timp un articol de genul “what’s in my bag?” m-am gandit ca in seara aceasta sa pozez produsele pe care le port zilnic in mititica mea si sa vi le arat si voua, poate sunteti curioase. Nu sunt foarte multe pentru ca am renuntat sa mai car dupa mine lucruri inutile si pe care oricum nu le foloseam ci le tineam in ideea “ca trebuie sa fie acolo la nevoie”.

Asadar strictul necesar suna cam asa:

What's In My Bag

– portofelul unde imi tin bineinteles banii (acum saracutul nu prea se poate lauda), cardurile si maruntisul.

– un pachet de servetele; nu plec din casa fara ele. Preferatele mele sunt cele de la Tempo.

– guma de mestecat. Momentan am in geanta Orbit Strong Mint.

– un pix

– servetele blotting paper. Cele pe care le am sunt de la Forever 21, au costat 1€ si sunt foarte bune. Absorb foarte usor si frumos sebumul acumulat pe barbie, frunte si nas, iar pielea imi devine imediat mata si curata.

– crema de maini. Sunt usor dispe’ in perioada aceasta cu cremele de maini, am una pe noptiera, una in baie, una pe birou si una in geanta. Cea din geanta este de la Yves Rocher si miroase minunat a fructe de padure. Intra foarte repede in piele si imi hidrateaza bine mainile.

– telefonul

– doua elastice de par de la H&M.

– un balsam de buze Essential Care de la Nivea. Nu l-am folosit inca, abia ieri l-am primit, dar buzele mele uscate din aceasta perioada au mare nevoie de el.

– ar mai fi cheile, dar nu mai stiu pe unde le-am pus, cred ca sunt in usa.

Si cam atat deocamdata. Cu siguranta in timp se vor strange mai multe! Gen chitante, facturi, rujuri..

Acum sunt curioasa si astept sa imi spuneti si voi ce produse tineti mereu in geanta voastra.

Va pup si va mai astept!

33 thoughts on “What’s In My Little Bag?”

  1. Eu am si o borsetuta cu cosmeticale si chestii absolut necesare si trebuincioase de care am nevoie numai cand iau o geanta mica in care nu incape borseta, sa ne intelegem.😀
    Planuiesc sa fac si eu un articol similar cand imi cumpar geanta noua, sunt in cautari zilele astea. Plus ca am scris in vara unul si acum deja mi s-au mai schimbat preferintele.

  2. Eu port ori geanta mica ori rucsac si de obicei am in ea/el: portofelul, cheile, balsam de buze de la Yves Rocher cu fructe rosii, servetele uscate de la Carrefour si guma de mestecat orbit cu pepene sau fructe de padure ca nu suport menta.

  3. off, ce mi place husa de telefon!!! aveam si eu la fostul telefon, dar la asta nou nu gasesc decat la super pret😦

      1. Eu am s2. Pentru samsung ace aveam una superba! Cu chanel peridot ( sau cum se scrie :)) ), era putin diferit modelul fata de al tau

  4. Mama ce ordine si disciplina in gentuta ta. Si ce putine lucrusoare. Uitandu-ma la postarea mea incep sa le dau drep[tate celor care imi spun ca geanta mea tine loc de geamantan!:))

  5. Interesante servetelele matifiante! De unde le-ai luat?(link ceva pentru puturosi?)
    Pai ..ce am in geanta.: servrtele uscate,servetele intime, o sticluta de dezinfectant pentru maini,niste ciunga orbit,pix (nu se stie niciodata cand imi iese in cale vreun agent si imi zice ca sunt asa de frumoasa incat imi vara, pe moment, sub nas, un contract la vreo firma cosmetica de vreun milion de euro,si daca n-am pix sa semnez ,ce fac?? pierd banii!!), un carnetel miiic,un balsam de buze colorat, alarma la masina ,cheile la casa si…frimituri de biscuiti….ah si portofelu’ cu “ke$$h”.

    1. Georgi sunt de la Forever 21, le-am luat din Austria eu.😦 Dar vezi ca au si cei de la Elf unele asa.
      Da, da pixul e cel mai important; uite la treaba cu agentul nu m-am gandit, dar totusi ar trebui sa aibe el unul, ca sa fie domn pana la capat.🙂
      Te pup si nici nu stii cat imi place sa iti citesc comentariile. :-*

  6. :))) M-ai amuzat cu cheile! Vezi sa nu fie pe dinafara:)))
    Nici eu nu plec de acasa fara servetele si umede si uscate mai nou, crema de maini, pix, portofel, chei, telefon!🙂
    Iar daca am geanta mare…iau si agenda mea!:P

    1. Sa stii ca nu ar fi fost prima oara cand le-as fi lasat pe dinafara.🙂
      In geanta mare car si eu de toate, dar pe asta am zis sa nu o incarc chiar asa cu toate alea. Ar mai trebui o mostra de parfum totusi, dar nu gasesc niciuna prin casa.

  7. Cu geanta asta chiar era de plecat acasa! E tare frumoasa! Sa o porti cu bucurie!🙂
    Cuminte si rezonabil continutul gentii tale… Ma gandesc ca ar trebui sa mai elimin si eu din tot arsenalul pe care-l port dupa mine!
    1 euro pentru acele servetele??? Imi spui de unde le iei, please?!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    1. Ma bucur ca iti place, draga Ilda.
      Eu am facut curat, asta e motivul pentru care pare atat de cuminte.🙂 Peste vreo saptmana cine stie ce o sa gasesc prin ea.🙂
      Servetelele le-am luat din Austria de la Forever 21, dar se gasesc si la noi unele in genul asta. Parca cei de la Elf aveau.
      Te pup!

  8. Ce frumușică e geanta! La mine conținutul genții diferă destul de mult de la o zi la alta, dar un lucru sigur nu-mi lipsește: rujul! Iar potrtofelul e mereu plin de hârtii: mai multe bonuri decât bani. :))
    Pupici

    1. Si mie mi-a placut mult, Ella; mai ales ca imi luasem inainte si niste ghetute in genul ei.
      Haha, si eu raman cu bonuri uitate prin geanta, ma gandesc poate mi le-o deconta la un moment dat cineva.🙂
      Pupici si tie!

  9. Ce frumoasa e noua ta gentuta! Cam asa si la mine in geanta. Plus chitante, cateodata incarcatorul telefonului, un carnetel… cu cat e mai incapatoare geanta pe care o aleg pentru ziua respectiva, cu atat mai multe lucruri se aduna, pe care ajung sa le car cu mine.🙂

Leave a Reply

