January Favorites 2015

Va spuneam in articolul trecut ca aproape nu imi vine sa cred cat de repede s-a dus luna aceasta. Astazi m-am uitat de doua ori in calendar si parca tot nu eram convinsa, vociferand in gand: sigur e 31?? Imi propusesem la inceputul anului sa rezolv atatea si atatea lucruri atat in plan profesional cat si personal si se pare ca nu am reusit sa duc pana la capat decat jumatate din ele. Ce-i drept mi-a lipsit de cele mai multe ori concentrarea, iar starile de oboseala si somnolenta despre care v-am mai vorbit au fost destul de dese si intense.

Revenind insa la lucruri mai interesante pentru voi, astazi va prezint favoritele lunii ianurie. Stiti deja regula, asa ca voi incepe cu produsele de beauty.

January Favorites

Emma Hardie Amazing Face Moringa Cleansing Balm – am acest balsam demachiant de ceva timp, imi place extraordinar de mult si nu imi dau seama de ce nu v-am mai vorbit de calitatile lui pana acum. Are o textura sofisticata, miroase minunat, iar seara cand ajung acasa dupa o zi obositoare si stresanta ma simt mult mai bine numai cand ma gandesc ca vine momentul sa imi curat tenul cu el. Topeste ca prin minune atat machiajul cat si murdaria de pe fata si in scurt timp aceasta imi devine extrem de hidratata si de catifelata.

L’Oréal Revitalift Laser X3 Renew Advanced Anti-Ageing Eye Cream – de la La Roche-Posay Redermic C Yeux nu am mai fost de multa vreme atat de incantata de o crema de ochi. Aceasta de la L’Oréal imi place pentru ca are o textura fina, patrunde repede in piele si lasa zona din jurul ochilor revitalizata, neteda si fericita. Reduce aspectul de ochi umflati si prefer sa o am mereu la indemana dupa o noapte de nesomn sau o criza de plans.

Chanel Perfection Lumiere Velvet – a devenit doar intr-o luna cel mai iubit fond de ten al meu si ma felicit pentru decizia (destul de intarziata, ce-i drept) de a-l achizitiona. I-am facut un mini-review aici.

Blush spumos de la WYCON – pe care cred ca vi-l mai amintiti din articolul de aici. Mi-a placut acest blush de cand l-am cumparat iar luna aceasta l-am folosit aproape zilnic. Il aplic frumusel cu degetele si ma pot lauda cu cei mai veseli si mai luminosi pometi.

Tratamentul Sally Hansen Diamond Strenght – care intareste unghiile si le asigura o hidratare intensa. I-am facut review aici.

Avocado Pasta

Pentru mine micul dejun este (asa cum se spune) cea mai importanta masa a zilei. Nu pot functiona normal daca nu mananc ceva dimineata. In ultima perioada am devenit fana avocado, asa ca in zilele cand am mai mult timp la dispozitie imi place sa imi fac o pasta dintr-un avocado pe care sa o intind pe doua felii de paine prajita.

Pasta se face foarte usor si va spun imediat cum procedez. Tai pe jumatate un avocado bine copt, indepartez samburele din interior cu ajutorul unui cutit si apoi cu o lingura scot intreg miezul pe care il pun intr-un castron. Pisez bine compozitia cu o furculita, torn peste ea un pic de zeama dintr-o lamaie, pun sare, piper, cateva picaturi de ulei de masline si tot amestec cu furculita pana se formeaza o pasta verde, curata, frumoasa si gustoasa. Intre timp pun la prajit si cateva felii de paine neagra cu seminte, tai si o rosie daca am, pe deasupra adaug si cateva frunze de busuioc si gata masa. NomNom.

De la mancare voi trece la relaxare si vreau sa va recomand un film pe care l-am vazut luna aceasta si care mie mi-a placut tare mult. Se numeste The Imitation Game si cred ca ati mai auzit de el pana acum. Daca va place istoria si vreti sa aflati povestea genialului matematician britanic – Alan Turing, cel care reuseste in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial sa decripteze codul Enigma folosit de nemti, trebuie sa-l urmariti!

The Imitation Game

Pe final va las melodia mea preferata. O ascult pe repeat si nu ma pot satura de ea – Nicki Minaj – Bed Of Lies (feat. Skylar Grey).

Acum bineinteles ca astept sa imi spuneti si voi ce ati mai mancat, pe unde v-ati mai plimbat si ce produse de beauty nemaipomenite ati mai incercat.

Va pup si va mai astept!

17 thoughts on “January Favorites 2015”

  1. Ultima oara cand am facut pasta cu avocado nu a iesit deloc bine, prea uleioasa. Am pus masline si usturoi, ulei de masline si cam asta a fost. Imi aduc aminte ca mi-a fost destul de rau. Voi incerca varianta propusa de tine, mult mai light.

  2. The imitation game scrie pe mine! Trebuie sa-l vad si trebuie sa incerc si pasta de avocado (pana acum nu am gasit combinatia care sa-mi placa…).
    Pupici

    1. Mi-a placut mult filmul, ti-l recomand.
      Mie imi place asa simpla, mai este si varianta guacamole, unde pui si usturoi sau ce mai stiu ce, dar eu prefer asa ca se face repede.
      Pup!

  3. Am vazut si eu The Imitation Game, merita intr-adevar!!
    Verdele viu de la pasta de avocado imi face tare mult cu ochiul, cred ca o sa incerc si eu… Nu sunt mare fana a pastelor de acest tip, dar incerc sa mananc mai sanatos si stiu deja ca avocado aduce multe beneficii🙂

    1. Da, chiar e un film ce trebuie vazut!
      Mie imi place mult sa mananc chestii d-astea dimineata, parca imi dau energie si ma fac sa ma simt mai bine pe parcursul zilei.
      Pupici!

  4. Mă faci tot mai tare să-mi doresc acel blush, arată atât de bine!
    Filmul o să-l țin minte, chiar nu mai știu la ce filme să mă mai uit, parcă nimic nu-mi mai place.
    Pupici

Leave a Reply

