The Body Shop Smoky Poppy Collection

In timp ce scriam articolul acesta ma gandeam cat de repede a trecut luna aceasta, ca maine e deja 30 si trebuie sa pregatesc articolul cu favoritele lunii ianuarie. Dar pana maine mai e azi si azi vreau sa va prezint cateva produse abia aparute pe rafturile magazinelor The Body Shop. Eu citisem despre ele pe la inceputul lunii ianuarie pe cateva site-uri preferate ale americanilor si m-am bucurat sa aflu ca intr-un timp relativ scurt au ajuns si la noi. Iubesc si folosesc destul de des geluri de dus, lotiuni de corp, scruburi The Body Shop (chiar am primit cateva intrebari de la voi daca merita sa investesti in ele iar raspunsul meu este da, mai ales daca prinzi si o promotie buna🙂 ) si va dati seama ca atunci cand am vazut ca vor lansa o noua colectie am devenit din ce in ce mai curioasa incercand sa deslusesc si sa-mi imaginez in toate felurile aroma seducatoare cu extract din petale de mac turcesc ce se ascunde in spatele numelui de ‘Smoky Poppy’.

Astazi insa i-am permis sa-mi invadeze simturile, mi-am ales cateva preferate si m-am gandit sa va spun si voua care sunt:

Smoky Poppy Body Scrub

Smoky Poppy Body Scrub – un exfoliant de corp plin de seminte de mac adevarate si care indeparteaza atat de placut celule moarte de la suprafata pielii incat aceasta devine fina, neteda si extrem de catifelata. Pret 69 lei.

Smoky Poppy Massage Oil

Smoky Poppy Massage Oil – eroul gamei, uleiul de masaj, este esential in arta seductiei. Gratie formulei sale atragatoare este perfect pentru Valentine’s Day! ❤❤ Pret 75 lei.

Smoky Poppy Bath Bombs

Smoky Poppy Bath Bombs – si nu in ultimul rand bombele efervescente de baie foarte relaxante; acestea se dizolva si elibereaza o aroma seducatoare fiind ideale pentru o baie in doi. Yu Yu! Pret 88 lei.

Pe langa cele trei produse, gama mai cuprinde un unt de corp, un gel de dus, o apa de toaleta si o lotiune de corp.

Smoky Poppy

Am facut si cateva poze in magazin ca sa vedeti cat de dragut arata toate ambalate.

Body Euphoria

The Body Shop Smoky Poppy

Acum sunt curioasa? Pe voi ce va atrage cel mai mult si mai mult dintre toate produsele?

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “The Body Shop Smoky Poppy Collection”

  1. Mac,zici? Cand am citit asta mi-am adus aminte de povestea cu vrajitorul din OZ,cum adorm personajele in campul de maci :)))

    Uleiul ala de masaj imi face cu ochiul.Iubitul meu adora masajele.Cred ca anul trecut am dat gata 3 sticle din alea de la elmpilant pe carca lui,la propriu :)) Ar fi interesant sa iau ceva nou.
    Si mi-as lua si eu un scrub din ala.Sa fiu sincera, nu am cumparat niciodata produse the body shop pentru ca mi se pareau cam scumpe,chiar daca imi permit sa cumpar.Eu ma inteleg bine cu manusa mea de la carrefour.Dau cu gel de dus si ma frec cu ea de iau tot soriciu’.
    Daaaaaaaar ma tenteaza.
    Pe langa asta am vreo 5 lotiuni si creme de corp acasa incepute forate putin.Cred ca ma dau o data la 2 saptamani cu crema pe mine.De lene.
    Si speram sa le termin pe alea si apoi sa imi iau un unt de corp TBS.
    In orice caz,o sa ma duc cand or fi reduceri.Ai idee cand? Ca daca intru ,vreau sa si ies cu punga plina de acolo asa,ca sa intru pregatita,zic.
    YAAAMMMYYY😀

  2. Ce ambalaje faine! Eu am comandat la Oriflame cate ceva, astept sa mi le aduca mama cand vine incoace, asa ca mai astept cu cele de la T.B.S., ce-i prea mult strica.

  3. De cand am vazut si eu la americani aceasta gama de abia asteptam sa apara peste tot. Toate produele ma tenteaza dar cred ca voi incepe cu gelul de dus. Si acel ulei de masaj mmm… Si im pare rau ca nu am cada pt bilele efervescente😀

Leave a Reply

