Style Lip Lacquer de la Astor

Recent cei de la Astor au lansat o noua gama de luciuri de buze sub denumirea de Style Lip Lacquer. Produsele au finishuri diferite, fie lucioase, fie mate, in functie de nevoile si de preferintele fiecareia dintre noi. Eu recunosc ca sunt mult mai atrasa de cele cinci nuante mate si se pare ca am fost destul de norocoasa incat sa primesc una dintre ele in cea de-a doua cutie Pick N Dazzle pe care v-am aratat-o aici (cat de curand o sa va povestesc si despre aceasta minunata cutiuta pentru ca m-ati intrebat de atatea ori de ea si nu am apucat nici pana acum sa va dau toate detaliile).

Astor Style Lip Laquer

Revenind la indraznetul luciu de buze (pe care il puteti identifica cu numarul de 230 sau denumirea Live your own Style) acesta ofera buzelor mele o culoare intensa, neteda si foarte confortabila de rosu-visiniu cu mici accente movulii, potrivita pentru un look curajos de zi sau pentru unul dramatic de seara. De asemenea el asigura o acoperire completa si uniforma, fiind foarte usor de intins cu aplicatorul-buretel. L-am folosit de vreo cinci-sase ori in ultima saptamana si de fiecare data parca imi place din ce in ce mai mult (sambata seara am iesit in oras si toata lumea mi l-a complimentat, ba chiar si cativa baieti pe care nici nu ii cunosteam🙂 ).

230 Live your own Style are o textura lejera, defineste frumos buzele si in plus dupa aplicare acestea imi raman moi si catifelate, fara sa fie uscate. Nu este lipicios, nu se intinde si nici nu pateaza. Unele nuante inchise pateaza si trebuie sa ma chinui sa sterg urmele inestetice lasate pe buze, insa aici nu este cazul. Ca rezistenta nu este chiar cel mai rezistent produs de genul sau, dar intensitatea culorii se pierde subtil si in urma ramane un roz-zmeuriu misterios dandu-le senzatia necunoscatorilor ca asa mi-am dorit eu sa-mi colorez buzele.

Si acum sa vi-l arat mai bine, nu?

Astor Live your own Style

Poza de mai sus este facuta imediat dupa aplicare si dupa cum observati luciul sau inca mai este vizibil. In timp acesta dispare putin cate putin iar nuanta devine ceva mai mata. Pelicula este fina si mie imi place cum isi pastreaza delicat luminozitatea.

Cum vi se pare? Voi ati incercat noile lacuri de buze de la Astor? Daca da, ce nuanta ati ales?

Va pup si va mai astept!

29 thoughts on “Style Lip Lacquer de la Astor”

  1. Iar crap pe aici..tocmai ce imi facusem lista cu rujurile de la bourjois rouge edition si m-am hotarat ca le vreau pe toate..acu imi strici lista hahahahaha :)))
    Bun..pe rand! pe raaand!😀
    Arata bini di tat!

    PS: Pana la urma, succesul unui ruj este demonstrat prin complimentele primite de la necunoscuti😀 (been there,done that) hihihihi :D:D:D:D

    1. 🙂 Unul de la Bourjois trebuie sa incerci neaparat!!!🙂
      Ma bucur ca iti place! :-*
      Da, pai m-am si mirat, stii ca baietii nu prea sunt atenti la d-astea.

  2. Le-am ochit si eu si vreau vreo doua trei nuante!:)) Printre care si aceasta! Problema mea e? Oare imi usuca rau buzele mele care deja au tendinte de uscare?

    1. Mie sa stii ca nu imi usuca buzele, si eu le am in aceasta perioada destul de uscate (mai ales noaptea). Dar aplic in general un balsam incolor inainte.

  3. Ce frumoasă e nuanța! Chiar eram curioasă să citesc o părere despre ele și m-ai cam făcut să îmi doresc unul (sau mai multe?). :))
    Pupici!

Leave a Reply

