Un nou cleanser preferat – La Roche Posay Physiological Cleansing Gel

Ren Clearcalm 3 Clarifying Clay Cleanser a fost unul dintre cele mai bune produse de curatare pe care eu le-am incercat pana acum (daca nu cel mai bun). Si spun “a fost” pentru ca intr-o dimineata, cand mi-era lumea mai draga, s-a terminat. Fara sa anunte in prealabil si fara ca eu sa banuiesc ceva. Sincer ma obisnuisem atat de bine cu el incat credeam ca ma va tine o vesnicie si nici nu imi mai trecea prin gand sa incerc altceva. Era cleanserul meu preferat de dimineata si tenul meu era super fericit asa.

Insa dupa ce mi-am dat sufletul sa scot si ultimul strop din el am inceput sa-i caut disperata inlocuitor. Dupa cum stiti produsele REN nu sunt disponibile in magazinele de la noi, decat pe anumite site-uri de unde prefer sa nu mai comand, asa ca reachizitionarea lui nu mai intra in discutie. Am stat aproape o zi intreaga sa studiez diferite produse pentru igiena fetei (ingrediente, textura, cantitate, mod de utilizare) si intr-un final am decis sa incerc o noutate pentru mine si anume gelul de curatare fiziologic de la La Roche Posay. L-am cumparat de la Farmacia Tei si am dat pe el 45 de lei.

La Roche Posay Physiological Cleansing Gel

Dupa doua saptamani de utilizare pot sa spun ca imi place! Si imi place chiar foarte mult! Il folosesc in general dimineata, imediat dupa ce ma trezesc si ma spal pe dinti, pentru a curata sebumul, murdariile si restul produselor ce le-am lasat sa actioneze pe timpul nopii. Se prezinta sub forma unui gel alb, cremos si fin in contact cu pielea (textura ce tenului meu ii se potriveste) si este solubil in apa. Eu il aplic si il masez in jur de zece-douazeci de secunde cu ajutorul degetelor si il indepartez prin clatire. Fata ramane proaspata, curata, fara sa fie uscata (evitati pe cat posibil produsele care va usuca tenul chiar daca il aveti gras) si pregatita pentru urmatorii pasi de ingrijire.

Se recomanda a fi un produs care elimina cu succes machiajului rezistent la apa insa pana in acest moment nu l-am testat si in acest sens.

Ingredients

De asemenea mi se pare un gel de curatare bine formulat, in afara de parfumul de la sfarsit nu am mai observat ceva nepotrivit pe lista de ingrediente. Pe mine nu ma deranjeaza foarte tare acest fapt pentru ca oricum il indepartez foarte repede de pe ten si cantitatea este ff mica; insa si parfumul asta are rolul lui, desi este foarte delicat ii ofera produsului un aer usor mai sofisticat.

Ca o concluzie, tenul meu se simte minunat dupa ce il folosesc dimineata asa ca daca sunteti in cautarea unui produs bun de curatare ar trebui sa ii dati si voi o sansa.

Gelul vine ambalat intr-un recipient cu pompita, foarte usor de folosit si are 200 de ml.

Si pe final o intrebare: ati incercat pana acum vreun produs de curatare La Roche Posay? Daca da, care?

Va pup si va mai astept!

26 thoughts on “Un nou cleanser preferat – La Roche Posay Physiological Cleansing Gel”

  1. Hello! Eu am incercat celalalt gel de fata din gama pentru tenul cu roseata, insa nu m-a impresionat deloc, nu prea mi-a placut deloc. Cele mai bune produse de curatare cred ca sunt lotiunile micelare si unele fluide demachinate. Hugs!

  2. Eu folosesc momentan un lapte demachiant de la acest brand, este foarte bland si curata in profunzime…nu ma ustura ochii de la el, ceea ce e minunat fiindca la capitolul acesta am o sensibilitate; in concluzie, imi place chiar daca nu sunt fan al laptelor demachiante :)! Ca si cleanser folosesc un sapun facial de la Clinique dar cand se termina, poate ca il incerc pe cel descris de tine; singura chestie care nu imi place este ca are miros, dar e foarte discret, nu?

    1. Eu iubeam intr-un timp produsele demachiante sub forma de lapte, insa acum am renuntat la ele.
      Pe mine sincer nu ma deranjeaza mirosul lui, dar acum depinde si de cat de sensibila esti.
      De la Clinique eu am pe lista Redness Solutions Soothing Cleanser. L-ai incercat?

  3. Chiar vreau sa imi iau si eu un cleanser de la ei. Mai citisem la Andreea de o alta varianta si tot asa, o lauda. Deci LRP e pe lista!😀 Pups

  4. Eu am avut o spuma ( semana cu un spray) de la roche posay si tin minte ca mi-a placut destul de mult, aceasta varianta nu am incercat`o, e bine de stiut ca nu provoaca iritatii sau alte neplaceri.

  5. Nu am incercat produsul asta, insa spf-ul meu din ultimelr doua veri e LRP – si nu intamplator l-am folosit doua veri consecutiv.
    E fain ca gelul are pompita, eu am pastrat un ambalaj similar de la alt gel de curatare si am turnat produsul nou in el, mi se pare mai practic.

    1. Eu nu am incercat SPF-ul, am auzit pareri si pro si contra despre el. Momentan folosesc o crema de la Kiehl’s de care sunt extrem de multumita.
      Da, parca am vazut ca ai scris intr-unul dintre articolele tale recente.

      1. Si pe mine ma tenteaza produsul Kiehl’s, mi-e cam frica sa-l iau fara sa-l incerc inainte sa nu descopar ca nu mi se potriveste. Imi inchipui ca nu e nici chiar accesibil.

  6. Deși sunt foarte mulțumită de gelul de curățare pe care-l folosesc acum, parcă simt nevoia de o schimbare și o să-l iau pe acesta în calcul! Nu e scump și-mi place ce văd și pe lista de ingrediente!😀
    Off: Te-am nominalizat aseară la un tag!
    Pupici

  7. eu de la roche posay folosesc lotiunea micelara, ma inteleg f bine cu ea, am cumparat deja o sticla de 200 de ml si o oferta de 2 X 400ml, deci imediat am folosit 1 litru :))

    o folosesc impreuna cu un gel spumant bioderma, fac treaba minunata!

    imi plac produsele la roche posay, sunt f calitative

  8. Mie nu mi-a placut deloc asta, si in general sunt cel mai mare fain LRP. Acum il am pe cel din gama Effaclar sub forma de spuma si imi place la nebunie.

    1. Mai eu sunt chiar multumita de el; curata bine, iar tenul meu il iubeste.🙂
      Am vrut sa il incerc si pe acela, dar eu cam fug de produsele de curatare sub forma de spuma.

  9. Mi-l cumpar si eu!!!! Neaparaaatt!!! De ce nu mai comanzi de pe siteuri? Care te-au dezamagit? Eu am folosit creme la.roche posay si mi-au placut, dar am trecut la un alt nivel acum :)))))

    1. Sa revii cu impresii dupa ce il vei incerca.🙂
      Ma refer la site-ul din romania unde preturile sunt mult mai mari decat in mod normal, asa ca prefer sa mi-l cumpar cand voi mai pleca pe undeva.
      Pup!

Leave a Reply

