OPI Coca-Cola Red

Nu am fost niciodata foarte atrasa de ojele in nuante de rosii. Nu zic ca nu imi plac deloc, din cand in cand mi se mai face dor de un rosu aprins (de alfel saptamana trecuta a fost un astfel de moment) insa pot trai saptamani, chiar luni intregi fara sa imi “domnesc” unghiile cu ele. Si in general dupa ce mi le cumpar sau le primesc ma dau doar o data, maximum de doua ori cu ele si apoi le dau mai departe cuiva care stiu ca le va folosi mult mai des (gen mama).

Si cum era de asteptat dupa toata aceasta introducere, in postarea de astazi o sa va prezint o oja rosie de la OPI ce poarta un nume atractiv si usor de retinut -> Coca-Cola Red. Rosiatica face parte din colectia in editie limitata Coca-Cola Collection si a fost lansata in vara anului trecut. Este inspirata de cea mai populara si cea mai bine vanduta bautura racoritoare a tuturor timpurilor de care cu siguranta ati auzit si anume Coca-Cola.

OPI

Coca-Cola Red are o nuanta clara, intens-colorata si totodata delicata de rosu si eu sunt de parere ca ar complimenta multe culori de piele. Este o oja cremoasa, se aplica usor, sunt necesare doua straturi pentru a deveni perfect opaca si se usuca repejor. La capitolul rezistanta nu m-a uimit, de altfel nicio oja OPI nu a reusit sa faca acest lucru pana acum, desi in cazul de fata am aplicat pe deasupra si un strat de topcoat. Mi-a rezistat binisor in jur de trei zile, apoi a sarit destul de vizibil la colturi si la varfuri. Insa pentru nuanta si pentru felul lejer in care se aplica cred ca o voi mai folosi de cateva ori, chiar si doar pentru a imi face pedichiura cu ea.

Coca-Cola Red

OPI Coca-Cola Red

Cum vi se pare? Care este cea mai frumoasa oja rosie pe care voi ati incercat-o de la OPI?

Va pup si va mai astept!

P.S. Nu uitati de cele doua concursuri: Solaris si CelluBlue.

26 thoughts on “OPI Coca-Cola Red”

  1. Eu am avut una cu sclipici , parca din Muppets Collection, mi-a rezistat pe unghii 3 zile ( cam dezamagitor). Nu imi plac in mod deosebit ojele rosii, folosesc mai mult pasteluri.

  2. La cat costa, ar trebui sa reziste lejer o saptamana. Sunt foarte frumoase, am si eu un stand la serviciu, ma uit la ele, suspin si le las in pace. Raman la obiceiurile mele.😀
    Pupici

  3. E foarte frumoasă nuanța! Nici eu nu sunt mare fan al ojelor roșii, dar am câteva de care sunt complet îndrăgostită (nu de la Opi).
    Pupici!

  4. Cred ca e I’m not really a waitress. Iar cea mai faina oja rosie pe care o am e China Glaze Ruby Pumps.
    E foarte frumoasa oja ta, si mie imi tin onorabil 3-4 zile ojele Opi, in ultimele zile tocite usor la varfuri.

  5. Super! Si in realitate nu este chiar atat de “aprinsa” ca in poza, este exact ca Coca Cola, ceea ce mie imi place super mult. Am vrut si eu sa mi-o iau, mai ales ca sunt fana a ojelor rosii (iarna in special), insa mai am una tot de la OPI – Big Apple Red. La mine rezista bine pe unghii, fara top-coat…
    Pups!

    1. Rux, cam asa de aprinsa este si in realitate (ma uit si acum la unghiile mele).
      OPI Big Apple Red este draguta, genul acela de rosu clasic care merge purtat de oricine. Dar eu prefer rosurile astea intense si aprinse. 😃

  6. cel mai frumos rosu de la opi este, dupa parerea mea, big apple red, singura oja din viata mea pe care am cumparat-o si terminat-o de 2 ori🙂
    la mine opi rezista cel mai bine, cele mai multe oje ale mele sunt de la ei🙂
    cred ca si aici e vorba de o anumita chimie!
    pup si o saptamana frumoasa!

    1. Serios? Sa inteleg ca iti plac ojele rosii mult. Eu nu cred ca am recumparat nicio oja pana in momentul de fata.
      La mine nu prea rezista OPI-urile, sunt cateva exceptii intr-adevar, dar clar nu sunt printre cele mai rezistente oje incercate de mine.
      Multumesc la fel! Te pup! 😚

Leave a Reply

