Concurs DarLyst si Solaris

UPDATE: Castigatoarea celor trei produse Solaris este Diana G. Felicitari!!! Astept sa imi trimiti datele tale pe adresa de mail a blogului. Sper sa iti placa produsele si astept sa revii cu impresii despre ele.

Buna fetelor! Pe la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut va aratam o poza atat pe instagram cat si pe pagina de facebook a blogului cu minunatul cosulet plin cu produse sanatoase primit din partea celor de la Solaris. Multe dintre voi m-ati intrebat cum mi se par produsele, cum le folosesc si nu in ultimul rand care sunt cele pe care le recomand.

Asa ca impreuna cu cei de la Solaris ne-am gandit sa va facem o surpriza si sa oferim uneia dintre voi sansa sa incerce trei dintre produsele care mie imi plac foarte mult:

Solaris

– Ulei de argan Longevita 10 ml

– Ulei de cocos Solaris 40 ml si

– Ulei de Migdale Solaris 100 ml

In poza de prezentare sunt cele pe care le folosesc eu, dar voi veti primi altele noi, frumos ambalate.🙂

Pentru a putea castiga cele trei produse trebuie sa indepliniti cateva reguli simple:

1. Sa dati like paginii mele de facebook. Bineinteles ca mi-ar placea sa fiti si abonate ale blogului.

2. Sa dati like paginii de facebook Solaris.

3. Sa dati share acestui concurs pe facebook si sa imi scrieti la comentarii numele cu care ati dat like si linkul unde ati dat share.

Asta-i tot! Va puteti inscrie pana pe data de 30 ianuarie, urmand ca in decurs de doua zile de la incheierea concursului sa anunt fericita castigatoare updatand aceasta postare.

Multa bafta tuturor!

Week-end frumos sa aveti!

Va pup si va astept cu drag!

176 thoughts on “Concurs DarLyst si Solaris”

  1. fb Nicoleta Ciocoiu
    share”https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/629674490472651?pnref=story
    multumim pentru concurs !

Leave a Reply

