Ingrijirea unghiilor cu Sally Hansen Diamond Strength

Cand mi s-a terminat baza mea preferata de la Essie – Ridge Filling Base Coat am fost tare necajita si ma gandeam ca nu voi gasi niciun alt produs de unghii care sa imi placa la fel de mult. Se pare ca m-am inselat si la intalnirea bloggeritelor de beauty ce a avut loc anul trecut in luna decembrie #dbbm3 am primit tratamentul Sally Hansen Diamond Strenght de care sunt din ce in ce mai incantata.

Nu am avut niciodata mari probleme cu unghiile mele; cresc repede (cateodata cam prea repede), sunt destul de tari si in general se exfoliaza la varfuri doar cand le las prea mari. Tin la ele si incerc pe cat posibil ca macar o data pe saptamana sa le ofer toata atentia mea, sa fie sanatoase si cat mai bine hidratate. Chiar daca nu le colorez mereu (prefer sa le mai las din cand in cand sa “respire”) imi place sa aplic pe toata suprafata lor o baza sau un lac-tratament care sa le protejeze. Am cateva striatii deranjante pe ele si caut mereu solutii sau potiuni care sa ma ajute in acest sens.

Sally Hansen Diamond Strength

Tratamentul intaritor Diamond Strenght de la Sally Hansen a fost conceput pentru a opri ruperea unghiilor. Acesta ajuta unghiile deteriorate si fragile sa devina mai puternice (datorita tehnologiei Micro-Diamond) si totodata previne craparea, exfolierea, fisurarea si ruperea lor. Eu il folosesc ori ca lac-tratament pe unghia curata si hidratata ori ca baza sub stratul de oja. Se aplica usor, are o pensula potrivita si un luciu placut.

Si acum poate ca ma veti intreba de ce imi place atat de mult? Ei bine, in timp am observat ca unghiile mele cresc si mai puternice, ca au o suprafata regulata, curata si ca oja imi rezista mult mai bine. In plus, nu stiu daca va mai amintiti, dar anul trecut am avut o problema la degetul mare de la mana stanga si mi-a fost scoasa unghia in intregime. De atunci aceasta a crescut asa cat de cat, dar mai subtire, cu o forma mai ciudatica si cu mici denivelari pe suprafata ei. Nu arata deloc bine, insa de cand am inceput sa folosesc acest tratament aceasta da semne ca isi mai revine si eu ma bucur nespus de mult ca nu trebuie sa o tin pitita mereu.

Produsele Sally Hansen se gasesc in magazinele Douglas, Kendra, Sephora, asa ca daca aveti probleme cu unghiile va recomand sa ii dati o sansa acestui tratament.

Voi ati incercat ceva de la ei?

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “Ingrijirea unghiilor cu Sally Hansen Diamond Strength”

  1. Voi incerca cu siguranta acest tratament! Am mari probleme cu exfolierea unghiilor de mult timp si nimic nu a dat rezultate bune pana acum. De la Sally Hansen am avut doar o baza si un top, foarte bune.

  2. Multumesc pt review, desi nu an probleme cu unghiile e bine de stiut despre acest produs…nu se stie niciodată! o sa il recomand prietenei mele care se vaita in ultima vreme ca ii se exfoliaza unghiile si sunt moi.

  3. Ahhh ce rau imi pare ca nu pot atasa o poza sa vezi cat de lungi sunt unghiile mele naturale si cum mi s-a rupt una azi fix de la baza..si acum trebuie sa tai toate unghiile :((
    Si eu folosesc tratamente de la flormar..sunt foarte bune..l-as incerca si pe asta.Pare interesant mai ales ca eu sunt obsedata sa am gheare naturale si lungi.
    Cred ca am sa ii dau o sansa mai mult ca sigur.In ultimele 2 luni am cumparat 0 produse cosmetice si se vede,ca am inceput sa raman fara,asadar o sa incep sa imi intocmesc o lista cu fix ce am necesar si o sa imi refac stocul.Pun tratamentul asta pe lista🙂

    1. 🙂 Eu nu prea mai suport sa am unghiile lungi. Le tai destul de repede pentru ca mi se par mai confortabile scurtute.
      Pune-l ca eu cred ca o sa iti placa!
      Te pup!

  4. Vreo trei unghiute au inceput sa aiba probleme in ultimul si se rup foarte usor si trebuie sa le scurtez, arata asa de ciudat si acest review a picat la tanc pentru unghiile mele, mai ales ca la un moment am fost pe punctul de a-l cumpara, dar l-am amanat pentru ca eram putin cam prea indecisa. Acum stiu ca nu va mai scapa de mine😀

Leave a Reply

