Bedtime Beauty

De cateva zile bune am o stare ciudata de somnoreala. Nu stiu ce-i cu mine, dar casc mereu si imi vine sa atipesc din ora in ora, mai ales dupa-amiaza. Asa ca nu e de mirare de ce atunci cand ajung acasa, mananc ceva usor, fac un dus fierbinte si caut cat mai repede drumul spre pat. Chiar daca nu adorm imediat prefer sa stau asa cateva minute bune pentru a-mi relaxa si calma mintea. De multe ori imi revin destul de repede, fac putin miscare si continui linistita sa rezolv temele serii, dar au fost momente cand am preferat sa raman la caldurica sub plapumioara incalzita pana dimineata.

Si pentru ca patul mi-a devenit aliat m-am gandit sa va arat ce produse de beauty imi place sa pastrez pe noptiera seara de seara pentru a le avea la indemana si pentru a le folosi la nevoie.

Bedtime Beauty

In primul rand o crema de maini. In general iarna, de la frig si ger, mainile mele au mereu de suferit; devin aspre, crapate si deshidrate. Asa ca in fiecare seara, inainte de somn, aplic intr-un strat generos o crema de maini intens hidratanta. In timpul noptii pielea absoarbe mai bine produsele de ingrijire asa ca dimineata ma trezesc cu mainile mai fine si mai catifelate. In prezent folosesc crema cu extract de shea de la L’Occitane si imi place. Mirosul sau nu este chiar pe gustul meu, in schimb ma bucur sa vad ca dupa aplicarea ei pielea imi devine rapid mai neteda si mai hidratata. Iar formula sa este extrem de confortabila.

Pentru buze folosesc in continuare balsamul Nivea Lip Butter Caramel Cream Kiss. Miroase delicios, protejeaza buzele si le mentine hidratate si catifelate in timpul somnului.

Noaptea prefer mai mereu sa imi prind parul intr-o coada lejera. Nu imi place sa imi simt firele de par pe fata si nici sa ma trag de ele in timp ce dorm. Si pentru ca parul sa nu isi piarda din stralucire si din elasticitate aplic un ser hidratant si lejer la varfuri. Momentan il am la indemana pe CHI ArganOil plus Moringa Oil care stie cum sa-mi bucure fiecare suvita. In plus, acesta contine ulei de argan, ulei de moringa, vitamina E si diferiti antioxidanti pentru a repara si hidrata parul uscat, tern si afectat de gerul de afara.

Un alt produs nelipsit de la capul patului este uleiul de argan Logevita care poate fi aplicat fara probleme din cap pana-n picioare. Pe ten, pe corp, pe par, pe unghii, mai bine zis oriunde simt ca e nevoie de hidratare si revitalizare.

Uleiul de argan este unul dintre cele mai rare uleiuri vegetale din lume, provine exclusiv din Maroc (fiind numit si aurul Marocului), are nenumarate calitati si o textura foarte placuta. Mie imi place sa il intind pe coate, pe genunchi, pe calcaie, in jurul unghiilor, pe cuticule – sau sa il combin cu crema de maini. Este un produs foarte bun, iar cateva picaturi pot face minuni. Ma lupt de ceva timp cu o eczema pe gamba piciorului stang, iar de cand am inceput sa aplic uleiul pe zona afectata si sa masez aceasta s-a diminuat vizibil. Vi-l recomand cu mare drag!

Toate produsele le tin depozitate in cutiuta din imagine si in functie de nevoi mai adaug sau mai scot din ea. Dupa ce v-am scris toate astea m-a luat asa un somn.. mai am nevoie de un ceai cald, de o lumanare aromata langa mine si zzzzz.

Asa ca acum astept sa imi spuneti si voi ce produse de beauty va place sa tineti pe noptiera?

Va pup si va mai astept!

41 thoughts on “Bedtime Beauty”

      1. Pe cel cu cocos, imi place atat de mult mirosul incat abia astept sa ma cremuiesc cu el…este perfect pentru lenese ( ca mine🙂 ) care obisnuiesc sa sara peste cremuirea corpului.

  1. Haha🙂 tocmai ce mi-am cumparat o comoda mare cu sertare si am pus-o langa pat,ca nu stiu cum fac de adun o gramada de cosmetice pe noptiera si se vedea oribil asa dezordonat.
    Dar da..si eu tin o crema,un unt de buze nivea (dar ala cu vanilie), un pahar cu apa (dadada si asta ajuta la frumusete) , o pila ca sa mai zgarm cate o unghie cand ma uit la tv si o crema de corp cu care ma mai dau pe talpi.

    1. Asa faceam si eu inainte, dar m-am cam saturat sa le vad pe peste tot si le pun frumos in cutiuta. Daca nu am nevoie de ele la loc in sertaras si gata.🙂
      Eu folosesc uleiul de argan pe talpi, chiar e tare misto, ti-l recomand!
      Te pup!

  2. N-am folosit inca ulei de argan pentru ten, ci doar pentru par – acel tratament pentru varfuri de la Avon. Uleiul de la Solaris arata atat de luxury incat i-as simti efectele la intensitate maxima datorita ambalajului. :))) Mi se pare ca produsele care au un ambalaj de calitate contin si un produs pe masura.😀 Poate o sa mi-l iau si eu curand.
    Pupici

    1. Lorena, iti recomand sa incerci varianta asta pura a uleiului de argan. In general produsele de par (sau mai bine zis uleiurile de par) ale diferitelor firme cosmetice au alcool printre ingrediente.
      Chiar e tare misto acesta de la Longevita si nici nu e foarte scump.
      Pup!

  3. Balsamul de buze și crema de mâini nu lipsesc la mine niciodată! Iar în perioadele în care sunt foarte frântă de oboseală în fiecare seară (cum e luna asta), țin și crema pentru ochi și cea pentru ten.
    Iar o să rămân câteva zile cu gândul la lip butter! :)) Arată delicios ambalajul și știu că e la fel și conținutul. Dar nu cred că l-aș folosi, mi-ar fi foarte greu din cauza unghiilor lungi.
    Pupici!

  4. Somnolenta ta imi aduce aminte de perioadele de inceput ale sarcinilor (3) cand as fi dormit oriunde numai sa dorm …:) ! Si eu tin o trusa pe noptiera cu crema de maini, ser de noapte ptr fata, crema de fata si crema de ochi.

  5. Eu am langa mine crema de maini Weleda si un balsam de buze Burt’s Bees! Cu cremele de maini de la L’Occitane ma inteleg excelent (am una in geanta mereu) iar uleiul de argan este, pe langa cel de cocos, preferatul meu…eu obisnuiesc sa il folosesc pe ten in loc de crema de seara!

    1. Am avut si eu o crema de la Weleda (cea cu trandafir salbatic parca) si mi-a placut.
      Da, da si uleiul de cocos imi place. Mai folosesc si pe ten uleiul de argan, face treaba buna si acolo.🙂
      Te pup!

  6. Eu tin mereu langa pat crema de maini, un balsam de buze si o crema de fata pentru ca uneori uit sa ma dau inainte sa ma bag in pat si nu vreau sa ma scol dupa ea apoi :))

  7. Si eu am o stare de somnolenta in ultima vreme si ajung sub plapuma destul de devreme.
    Cu cateva minute inainte sa iti citesc articolul mi-am masat tenul cu ulei de argan si mi-am cremuit mainile cu crema de maini de la Elmiplant. Le am mereu la indemana.🙂
    Pupici!

  8. Si eu am starea asta de somnolenta in ultima perioada. Si la fel ca tine, ajung sub plapuma destul de devreme.🙂
    Chiar inainte sa iti citesc articolul mi-am masat tenul cu ulei de argan si mi-am cremuit mainile cu crema de maini de la Elmiplant. Le am mereu la indemana.
    Pupici!

  9. Mi-am luat si eu balsamul ala de la Nivea, momentan folosesc unul de la Vaseline. Crema de la L’Occitane o am si eu pe noptiera, dar in ultima vreme am preferat pentru maini o lotiune de la Vaseline ca miroase mai bine.

Leave a Reply

