NOTD: Essie Bahama Mama

Am in colectia mea de lacuri de unghii doar cinci oje de la Essie si toate, dar absolut toate imi plac. Intr-adevar nu sunt printre cele mai ieftine (costa in jur de 7-11 euro, depinde de unde le cumparati) dar eu zic ca merita investitia.

Mai ales daca va alegeti o nuanta frumoasa, indrazneata si sexy cum este Essie Bahama Mama. Aceasta poate fi purtata fara rezerve toamna, iarna, chiar si primavara pentru ca nu va veti plictisi niciodata de ea. Minunatul rosu-visiniu inchis are o formula foarte placuta, se aplica usor pe fiecare unghie in parte, necesita doua straturi pentru opacitate maxima si se usuca in doar cateva minute.

Ca rezistenta se mentine foarte bine timp de 4-5 zile, apoi incepe sa sara usor la varfuri, asta in cazul in care nu aplic topcoat. Cu topcoat rezista chiar si o saptamana fara probleme. Eu m-am dat duminica trecuta cu ea si astazi am sters-o doar ca sa ma dau din nou cu ea. Atat de mult imi place!🙂

Essie Bahama Mama

Poza aceasta v-am aratat-o la inceputul saptamanii pe instagram, este facuta cu telefonul si nu am mai reusit sa fac intre timp alta si cu aparatul. Dar cat de curand va voi prezenta ojele mele preferate din aceasta iarna si atunci o veti vedea la o calitate mai buna.

Cum vi se pare? Care este oja voastra preferata de la Essie?

Va pup si va mai astept!

P.S. Daca aveti cont de instagram scrieti-mi userul vostru la comentarii ca sa va pot urmari.

20 thoughts on “NOTD: Essie Bahama Mama”

  1. Vai de mine ce frumoasa e!!!
    La unghiile mele lungi cred ca s-ar vedea super tare…Cruella mica ce sunt :))

    Spre rusinea mea,eu nu am nicio oja essie sau Opi sau china glaze sau ceva mai scump de 15 lei :)))
    Eu schimb culoarea ojei la 3-4 zile si atunci prefer sa iau de la flormar.Au atatea nuante de nu cred ca imi ajunge o viata sa ma dau cu toate :)))

    1. Din cate tin minte ultimul articol pe care l-ai scris pe blog a fost despre o oja Essie, nu?🙂
      Si mie imi plac mult si mai am pe lista cateva nuante minunate.
      Imi place mult colectia si acum visez la Cozy In Cashmere.
      Pup!

  2. Hey, imi place f mult culoarea aleasa de tine! Imi poti spune din experienta ta daca dupa cele 6 luni de cand desfaci o oja Essie observi ca nu Se mai usuca Asa Cum trebuia si sare mai repede de Pe unghii? Nu Am nici o oja Essie, dar cu cele de la Opi cu toate patesc la fel si vroiam sa stiu parerea ta despre Essie! Ms, te pup
    Maria
    http://instantmagic.wordpress.com

    1. La cele cinci oje pe care le am eu de la Essie nu am intalnit aceasta problema.
      Insa cele de la OPI nu rezista pe unghiile mele nici daca sunt noi.😦
      Te pu si eu!

  3. Mamaaa, Dara, cat e de frumoasa!

    pfuuu… intr-adevar e o nuanta din aceea pe care sa o porti in orice anotimp, pentru ca se potriveste …🙂

    Acum o sa imi ramana gandul la ea😀

  4. Ce nuanta frumoasa!❤
    Cu sinceritate iti spun ca nu imi place sa investesc in oje si le prefer pe cele mai accesibile la pret dupa ce am avut parte de dezamagiri cu OPI.
    De regula relatia mea cu ojele e una complicata pentru ca am unghiile super fragile si se rup usor, spal vasele zilnic si cam toate ojele crapa dupa 2-3 zile. Asta daca nu crapa dupa cateva ore.

    1. Si mie imi place extrem de mult.
      A nu, nici nu se compara cu cele de la OPI care nici mie nu imi rezista deloc.
      Dar ca la orice oje depinde de nuante, unele se aplica mai usor si rezista mai bine, altele din nefericire au o nuanta minunata, dar se crapa imediat.
      Pup!

Leave a Reply

