CelluBlue sau cum poti diminua aspectul neplacut al celulitei?

Gata! Au trecut ca prin minune si Sarbatorile, a trecut si 7 ianuarie, am mancat de toate si pe nerasuflate, am lenevit destul, dar dezmatul s-a terminat. Suntem oameni si cu greu ne putem abtine in fata tentatiilor culinare din jurul nostru insa la un moment dat trebuie sa le punem punct. Bineinteles daca ne pasa de corpul si de sanatatea noastra. Iar daca sunteti femei cu atat mai mult.. pentru ca pe langa kilogramele in plus din nefericire noi trebuie sa ne mai confruntam si cu o alta problema si anume enervanta celulita.

Si eu si tu si ea avem celulita mai mult sau mai putin (daca nu te numeri printre noi esti o super norocoasa) si incercam de-alungul timpului tot felul de metode sa o facem sa dispara. Eu sunt convinsa ca odata ce ea a fost instalata nu va mai disparea niciodata, dar macar printr-un fel sau altul si cu multa atentie o putem tine sub control.

Pe la sfarsitul lunii septembrie a anului trecut mi s-a propus sa incerc un produs revolutionar care promite eliminarea celulitei. Dupa ce am cercetat putin inainte despre el am zis de ce nu?.. nu as fi avut nimic de pierdut. Acesta se numeste CelluBlue si este o ventuza din silicon cu ajutorului careia putem imita gesturile cunoscutului masaj anti-celulitic de tip “palpare-rulare”. Gratie sistemului de suctie, aceasta permite stimularea sistemului limfatic si ajuta la eliminarea lichidelor asociate cu formarea celulitei. Totodata stimuleaza tesutul adipos, activizeaza si optimizeaza circulatia venoasa si limfatica.

CelluBlue

CelluBlue este fabricata din silicon hipoalergenic de tip medical, destul de rezistent in timp. Dupa cum observati din poza de mai sus vine cu un saculet mititel in care o putem depozita si transporta dupa ce o spalam, o curatam si o uscam. Ventuza se poate utiliza pe coapse, posterior, picioare, chiar si pe abdomen sau oriunde ati vazut ca celulita si-a facut de cap pe corpul vostru. Insa inainte de inceperea propiu-zisa a masajului anticelulitic trebuie sa aplicam de fiecare data un ulei sau o crema intens hidratanta pentru ca micuta ventuza sa alunece bine pe piele.

Ventuza CelluBlue

Cum o folosesc? Iau ventuza, o strang in mana, o plasez pe zona ce trebuie tratata si apoi o eliberez cu grija.. moment in care aceasta tinde sa revina la forma sa initiala si absoarbe pielea in interior. Cu ea aplicata pe piele execut miscari liniare, intai verticale, si masez de-alungul piciorului in jur de 3-5 minute. Fiecare sectiune selectata are nevoie de cateva minute de masaj. Pielea se inroseste pentru foarte scurt timp, insa isi revine imediat, nici nu stii cand s-a intamplat. In general eu o folosesc doar pe picioare pentru ca acolo celulita este la mine cea mai vizibila si recunosc ca imi si place sa fiu masata pe picioare. Mi-am pus de cateva ori si iubitul sa ma ajute.🙂

CelluBlue Leg

Procesul nu este dureros insa trebuie sa fiti atente la ceea ce faceti. Recomand sa aplicati intotdeauna de la inceput mai mult ulei sau mai multa crema pentru ca acestea sa fie absorbite mai greu de piele si sa nu fie nevoie sa experimentati micile ciupituri. Eu am facut cunostinta cu ele de cateva ori, mai ales pe zona interioara a piciorului unde pielea este mai subtire. Punctez insa ca nu m-am invinetit, poate doar asa putin intr-un locsor, dar a disparut destul de repede.

In cele trei luni de cand o am, am folosit-o in combinatie cu diferite creme si uleiuri, dar la inceput rezultatele nu au fost asa cum mi le doream. Intr-adevar nu o foloseam zilnic asa cum este recomandat, recunosc ca nici nu aveam rabdare seara de seara, dar efectele erau cam departe de a fi reale. Din decembrie am asociat-o cu crema aceasta de la Collistar si se pare ca treaba este din ce in ce mai buna. Si crema actioneaza intensiv si ventuza se simte mai in largul ei iar pentru mine mixul este castigator. Am o banuiala ca daca voi continua asa, la vara voi putea purta pantaloni scurti fara nicio jena. Nu zic ca am scapat de celulita ci doar ca pielea mea se destinde si pare mai ferma, mai neteda, hidratata si stralucitoare.

Ventuza CelluBlue are diamentru de 5 cm si o greutate de 40 de grame. Dupa cum observati sta lejer pe degetele mele si o pot spala si curata foarte usor.

Ventuza

Nu va imaginati ca daca veti folosi CelluBlue o data, de trei, de cinci ori veti fi mai suple si fara pic de celulita (daca aceasta exista pe suprafete mari), dar este un produs de ajutor pe care il puteti folosi usor in intimitatea casei voastre. De asemenea va recomand sa faceti miscare si sa mergeti mult pe jos, mai ales din primavara cand se va mai incalzi afara. Dupa parerea mea mersul pe jos face minuni.

Ventuza costa 18 euro si o puteti comanda de aici. Insa eu am pentru voi o reducere de 40%. Mai exact veti plati doar 15 euro cu transport cu tot daca introduceti inainte de a efectua comanda codul DarLyst. Codul este valabil timp de o luna de zile.

Acum sunt curioasa: voi ati incercat masajul anticelutic? Si daca da, cum vi s-a parut? V-ar placea sa testati pe pielea voastra ventuza CelluBlue?

Va pup si va mai astept!

22 thoughts on “CelluBlue sau cum poti diminua aspectul neplacut al celulitei?”

  1. Mi-ar place sa am asemenea ventuzica,e mult mai usor de folosit ,spre deosebire de aparatul meu de masaj.Miscare fac zilnic,asa ca eu cred ca ar da rezultate…de ce nu?…merita incercata!

  2. Eu am avut aparatul de masaj Cellulight,care actioneaza pe acelasi sistem insa rezultateale nu au fost prea notabile,dupa perioada de inceput in care am fost incantata de el si l-am folosit regulat,vazand ca nu prea apar rezultate si ca am rezultate mai bune avand grija ce mananc si pierzand odata cu venirea primaverii cele cateva kg pe care le pun de obicei iarna,am renuntat la el si l-am mai folosit doar din cand in cand.Intre timp s-a si stricat :)Din review-ul tau m-ai convins ca ventuza este un produs de o calitate mai buna decat aparatul de care ti-am spus,ma gandesc serios sa-mi mai incerc odata norocul🙂 felicitari pt rezultate!

  3. Niciodata celulita nu va disparea fara masaj.Chit ca se face sport si se mananca sanatos.
    E nevoie de actiune din exterior.Asa ca articolul este foarte bun.
    Eu am un aparat din ala de masaj relax and tone dar imi batzaie toata mana cand incerc sa il folosesc, pentru ca vibreaza tare, si incepe sa ma manance tot bratul dupa cateva minute..plus ca este destul de greoi.O sa cumpar si eu o ventuza din asta..si de unde ai luat gelul de la collistar??? vreau si eu!! ca am auzit ca is bune rau!

    However,am citit de alergare cand incepe sa se incalzeasca.Crede-ma pe cuvant.Incearca sa alergi iarna.Pe zapada prin parc.
    Am zis sa incerc sa vad si eu cum e sa alergi iarna.Am vazut un articol in ziar cu Simona Halep care se antrena pe zapada ,tot asamprin alergat ..si cand am vazut-o cu fatza aia rosie si infofolita toata,am zis ca trebuie sa incerc si eu.Asa ca,acum 2 saptamani mi-am cumparat niste pantaloni din decathlon, pentru alergat pe frig si o bluza tot asa..termica..am dat vreo 110 lei pe ele.M-am echipat cu hanorac gros peste, plus o vesta de fas, fular,o caciula groasa de lana si captusita inauntru cu fleece (luata din hervis), 2 perechi de sosete (ca adidasii mei de alergat sunt subtiri),manusi in maini..si am mers in parc la alergat.
    Deci…iti jur din tot sufletul meu,ca nu se compara cu nimic pe lumea asta! Nici macar cu alergatul vara/primavara.Pe langa faptul ca te incalzesti mai tare,si transpiri mai mult,e o senzatie atat de placuta.Parcul e aproape gol,mai ales la dupa ora 4,iar alergatul pe zapada necesita ceva mai mult efort.Plus aderenta,plus ca nu mai f**ti articulatiile la genunchi,glezne,etc.
    Ce-i drept eu am alergat cand au fost temperaturile alea de pana in -7 grade.Am iesit cam de 2 ori pe saptamana.Acum m-am oprit ca e mult prea frig si e si ghetus pe jos si alunec.
    Si am constatat,ca panatalonii aia sunt efectiv WOW!! deci cand i-am vazut pe raion,am zis ca sunt subtiri..ziceam ca “no way!!! astia nu or sa tina de cald in veci!!” loool!! ba chiar imi pusesem in cap sa nu alerg prea departe de masina ca sa ma intorc la caldura daca deger.Dar nu a fost asa.Deci daca stai pe loc,simti frigul,normal..dar odata ce incepi sa alergi,efectiv iti este cald!!! nu simti deloc frigul.
    Si eu sunt mama dardaitelor!
    Ca concluzie,iti recomand cu “caldura”,alergatul pe frig (lool cum suna).Ai o stare de spirit si o senzatie de dupa,nemaipomenita!
    Inca ma felicit ca am avut inspiratia sa fac asta.Mereu asteptam primavara ca sa ies sa alerg.Dar am constatat ca e mult mai placut sa alergi infofolit (plus ca fiind imbracata,nu mai vede nimeni ca curu’ s-a facut cat beshnitza si ai nevoie urgenta de slabit hahahahahah).
    Te puuuppp!!!

    Am scris un roman,dar trebuia sa impartasesc super descoperirea mea LOOOOL!!!

    1. Da, Georgi, ai foarte mare dreptate. E lupta grea cu celulita asta..
      Sper sa iti placa ventuza, se foloseste relativ usor, dar trebuie sa te inarmezi cu rabdare. Crema Collistar cred ca o gasesti in magazinele Sephora.
      Legat de alergat, eu alerg destul de rar, incepe sa ma intepe inima si atunci prefer sa o iau la pas. In schimb imi place sa merg kilometrii intregi. De asta si ziceam cand vremea se va mai incalzi, pentru ca acum e prea frig si inghet pe drum.
      E foarte bine ca tu poti alerga, tine-o tot asa ca o sa vezi cat de bine te vei simti. Miscarea iti da o stare extrem de buna.
      Te pup si eu si stii ca astept de fiecare data cu drag sa imi scrii.

  4. In afara de sport si un masaj delicat eu nu pot face ceva pentru celulita mea. L-am pus pe sot sa ma “framante” nitel si nu a fost deloc fain, nici pentru vasele de sange. Sunt sensibila, rebuie sa ma descurc altfel.
    La tine suna bine procedura si iti tin pumnii pentru rezultate cat mai bune! xoxo

    1. Multumesc frumos, Mihaela.
      Intr-adevar sportul ajuta mult, la fel si mersul pe jos. Iar tu am vazut ca esti o persoana activa, asa ca nu trebuie sa iti faci probleme.
      Te pup!

  5. Ma tenteaza si pe mine, mi-ar place sa incerc aceasta ventuza. Momentant, folosesc un aparat pentru masaj cu un gel anticelulitic, deoarece sunt de parere ca indiferent de cat sport faci si ce dieta tii, celulita trebuie atacata fizic, si anume, prin masaj .

  6. O am, am castigat-o luna trecuta. Am folosit-o cateva zile dar ma doare de mor. Mai mult de 5 minute nu am putut sa o folosesc pe un picior (fata+spate), oricat ulei as aplica. Plus ca simt niste intepaturi, nu stiu daca asa trebuie sa se simta sau e din cauza ca am niste pufulet blond pe zona pe care folosesc ventuza. O sa incerc sa ma epilez pe partea de sus a picioarelor si o mai incerc. Plus ca eu apas si tare pe ea si “suge” destul de multa carnita, poate ar trebui sa o las mai “lejera”.
    Oricum, pielea se simte si arata mai neteda si mai sanatoasa dupa folosire.

    1. Da, incearca sa faci mai incet cu ea si fara sa apesi. Si foloseste-o o data la 3-4 zile pana se mai obisnuieste pielea ta cu ea. Iar inainte da-te bine, bine cu un ulei sau cu o crema intens hidratanta (depinde de iti place mai mult) pe tot piciorul ca sa inmoi pielea, astepti vreo doua minute si apoi revii iar cu un strat de ulei si pui la treaba ventuza.
      Dupa parerea mea rezultatele sunt mai bune si mai clare daca o folosesti mai cu atentie si mai incet; pentru ca degeaba iti agresezi pielea ca celulita nu o sa dispara prea repede.🙂
      Te pup!

Leave a Reply

