2014’s Best Beauty Discoveries

La multi ani fetelor si bine v-am regasit in 2015! Un an care mie imi suna foarte, foarte bine si despre care am asa o banuiala ca ma va suprinde extrem de placut. :) Va doresc si voua multa, multa sanatate, fericire si putin cate putin sa vi se indeplineasca fiecare dorinta in parte!

Nu voi scrie pe hartie retrospectiva anului 2014 ci va voi spune doar asa: a fost un an bun in felul lui, se putea si mai rau, dar ma bucur ca mi-a dat sansa sa intalnesc si sa descopar persoane minunate – atunci cand credeam sincer ca ele nu mai exista – si care intr-un timp relativ scurt au devenit parte importanta din viata mea. Si aici va includ si pe voi.

Revenind la subiectul nostru preferat – beauty – m-am gandit ca in loc sa va prezint preferatele anului trecut si sa le grupez pe categorii asa cum am facut pentru anul 2013 – vedeti aici si aici (s-ar putea totusi sa scriu si un articol de genul, inca ma mai gandesc) ar fi mai interesant sa va arat cele mai tari descoperiri ale lui 2014. Sunt mai putine, doar zece, dar sunt cele mai bune dintre cele bune.

Sarah Chapman Skinesis Overnight Facial – un produs absolut minunat si pe care clar il voi recumpara candva.

Sarah Chapman Skinesis Overnight Facial

MAC Lightful Softening Lotion – tonerul meu preferat, extrem de bine formulat si clar cel mai bun produs de genul din tot ce eu am incercat.

MAC Lightful Softening Lotion

Lapte de corp cu Unt de Cacao de la Nivea – miroase foarte, foarte bine, are o textura placuta (non-grasa si nelipicioasa) si hidrateaza vizibil pielea uscata.

Nivea Cocoa

Scrubul corporal Early-Harvest Raspberry de la The Body Shop. Mai multe detalii aici.

The Body Shop Early Harvest Raspberry Body Scrub

Jo Malone English Pear and Freesia – parfumul-semnatura al anului 2014.

Jo Malone

Laura Mercier Oil-Free Tinted MoisturizerLaura Mercier Secret Camouflage (review aici).

Laura Mercier

Mini paleta MAC x Kelly Osbourne ce include fardurile Soba si Brun. O folosesc foarte des si o iau cu mine in toate vacantele si deplasarile. Ambele farduri sunt tare frumoase, rezista si se intind usor.

MAC x Kelly Osbourne Palette

Marc Jacobs Beauty Highliner Gel Eye Crayon in nuanta Brown(out). Review aici.

Marc Jacobs Highliner Gel Crayon

Bourjois Rouge Edition Velvet Liquid Lipsticks – Hot Pepper si Happy Nude Year.

Bourjois

Bourjois Rouge Edition Velvet Happy Nude Year

Si nu in ultimul rand anul trecut am incercat pentru prima data extensiile de gene fir cu fir (multumesc Ioana) la care o sa revin de fiecare data cu mare drag. Vi le recomand si voua daca nu aveti foarte mult timp la dizpozitie zilnic sa va aranjati, atunci cand plecati in vacante si vreti sa fiti mereu frumoase, daca sunteti o proaspata mamica si numai la un machiaj elaborat nu va mai sta gandul acum sau daca pur si simplu vreti sa aratati minunat la orice ora din zi si din noapte.🙂

Beautiful Lashes

Acum sunt curioasa si astept sa imi spuneti si voi care au fost cele mai bune produse pe care le-ati incercat in anul 2014 si daca avem cumva preferate comune.

Va pup si va mai astept!

23 thoughts on “2014’s Best Beauty Discoveries”

  1. Laptele de corp cu Unt de Cacao de la Nivea imi place si mie, mai ales ca nu este lipicios nu lasa pielea grasa. Revelatia 2014 pt. mine a fost uleiul de argan, il folosesc si pentru par si pe fata si pe corp …mi se pare grozav.

  2. Am incercat extensiile de gene fir cu fir in urma cu cativa ani, dar m-au tinut doar 2 zile. In schimb imi fac un permanent de gene care ma tine o luna si ceva.
    Din ce ne-ai prezentat tu aici am folosit scrubul corporal de la The Body Shop, lipstickul lichid de la Bourjois si lotiunea de corp de la Nivea.
    Multa sanatate!! :*

  3. La multi ani, Dara!
    Sa ai un An nou fericit si implinit!
    Uite, printre descoperirile mele de anul trecut sunt si cele de la Anastasia, despre care de la tine am auzit cuvintele cele mai de lauda!
    Am si eu in plan un produs marc jacobs, ori bronzerul, ori paleta lolita!
    Oricum ar fi, ieftin nu ies :))

    1. Multumesc la fel, Diana! Te pup!
      Ma bucur ca iti plac si tie, eu sunt fana inraita.🙂
      Vai, paleta Lolita mi-o doresc si eu atat de mult, dar deocamadata nu mi-a aparut in cale.🙂

  4. Ce de chestii faine! Mi-ar fi placut sa scrii mai multe detalii, despre primele 2 produse in special sunt curioasa si sunt curioasa de niste swatchuri la minipaleta MAC, dar probabil ca o sa le googalesc.🙂

    1. 🙂 Te pup, Silvia!
      Primele doua produse sunt minunate, eu le ador!
      Voi scrie cat de curand un articol cu fardurile mele preferate de la MAC si atunci voi dat mai multe detalii despre cele doua de mai sus.

  5. Excelenta ideea acestei postari! Mmm, multa inspiratie pentru wishlist gasesc aici la tine!🙂
    Nu gasesc preferate comune, mi-as dori “ca urgenta” sa incerc acele rujuri Bourjois…
    Unul dintre cele mai bune produse descoperite de mine in 2014 este gelul de curatare Avene. E primul care imi vine in minte! Si un parfum: Valentina de la Valentino!🙂

    Acest Nou An sa fie pe placul inimii tale! La multi ani, Dara!
    Ilda
    Lavender Thoughts

Leave a Reply

