December Favorites

Se pare ca am reusit sa ma tin de promisiune si timp de patru zile nu am deschis nici macar o secunda calculatorul. Poate daca nu ar fi trebuit sa imi reiau activitatile zilnice as mai fi stat departe de el cateva saptamani bune ca tare bine m-am simtit. Sper ca si voi ati petrecut un Craciun minunat alaturi de cei pe care ii iubiti!

Dar acum am revenit si nu se putea altfel decat cu un articol foarte drag mie si anume favoritele lunii decembrie. La inceputul lunii ianuarie va voi prezenta pe scurt si preferatele anului 2014.

December Favorites

Tonique Hypo-Sensible – Académie Scientifique de Beauté – nu concep rutina mea de ingrijire zilnica fara aplicarea lotiunilor tonice. Cum cea de la MAC – preferata mea este pe terminate m-am reorientat catre aceasta de la Académie pe care am primit-o la December Beauty Blogging Meeting 3. Imi place destul de mult si cred ca o voi folosi pana la ultima picatura.

Elemis Pro Collagen Marine Cream – a devenit crema mea preferata de fata si chiar daca este foarte scumpa merita sa investesti in ea. E genul de produs la care se vad intr-adevar efectele dupa ce il folosesti.

BB Cream WJCON – va povesteam aici ce produse mi-am cumparat de la magazinul WJCON situat in Centrul Vechi. BB Creamul este cel mai folosit dintre cele patru, l-am avut chiar si acum in vacanta cu mine si recunosc ca imi place destul de mult. Mi se pare foarte potrivit pentru zilele in care optez pentru un “no-makeup makeup”.

Bourjois Rouge Edition Velvet Happy Nude Year este momentan rujul meu preferat si cel mai purtat din ultima perioada. I-am facut review aici.

Gleaming Teal de la Max Factor – trecand peste faptul ca nuanta ojei este deosebita, eu o port deja pe unghii de mai mult de patru zile si se vede la fel de bine ca la inceput. Se aplica foarte frumos si are un finish lucios ce iti da senzatia ca porti o manichiura cu gel. Cred ca inainte Revelion ma voi da iarasi cu ea. Imi place prea mult!

Yves Rocher Candle

Lumanare cu Pere&Caramel de la Yves Rocher – este foarte parfumata si indulceste toata casa cu aroma ei. Chiar si dupa ce o sting ii mai simt prezenta cateva ore bune.

ANA Baking Co

Luna aceasta s-a deschis ANA Baking Co., o cafenea-concept in stil New Yorkez care mie imi place mult. Atmosfera este foarte placuta si relaxanta; poti manca, lucra, socializa, medita iar eu visez si acum la cele mai bune pateuri cu spanac pe care doar acolo le-am mancat. Am pastrat cutiuta de la ele s-o pozez.🙂

The-Drop

Tom Hardy este unul dintre actorii mei preferati, iar luna aceasta am vazut filmul The Drop in care el are rolul principal. Sper sa fie nominalizat la Oscar ca merita! Un alt film care mi-a placut mult cu el este Lawless.

Tot el l-a interpretat pe Heathcliff in miniseria Wuthering Heights. Daca ati citit La Rascruce de Vanturi de Emily Bronte stiti despre ce vorbesc. Daca nu, va recomand cu mare drag cartea.

Astept sa imi spuneti si voi ce filme frumoase ati mai vazut in ultimul timp pentru ca am chef de vizionat cat mai multe, asa cam pentru tot anul.🙂

Legat de concursul de pe pagina de facebook stiu ca am intarziat cu afisarea numelui castigatorului, dar astazi am verificat toate inscrierile iar castigatoarea este Rodica Granpier. Felicitari draga mea! Astept sa imi trimiti datele tale pe adresa de email.

Va pup si va mai astept!

22 thoughts on “December Favorites”

  1. Buna. La multi ani ! Crema Elemis Pro Collagen crezi ca poate fii folosita si la 24 de ani,ce schimbari ai observat la nivelul tenului,stii in ce magazin as gasii Elemis sau MAC in Austria ?Pentru ca am mers la Douglas si nu erau.

    1. Buna Marioara si La Multi Ani!
      Da, cu siguranta o poti folosi daca tu crezi ca este potrivita pentru nevoile tenului tau. Mie imi place mult pentru ca imi face fata sa se simta mai vie, mai fina si mai radioasa.
      Elemis s-a putea sa gasesti in Spa-uri, stiu ca cei de la La Bonita Beauty Spa din Viena au.
      Uite si aici poti cauta magazinele MAC din Austria. Eu am selectat Viena, dar tu poti alege ce oras te intereseaza.
      http://www.maccosmetics.com/locator/index.tmpl

  2. Si mie imi plac ojele de la Max Factor, iar culoarea aceasta a ta e super frumoasa, doar ca eu as purta-o vara (acum sunt in faza “rosu”🙂 )
    Cat despre filme, iti recomand “Magic in the Moonlight” (dc iti place Woody Allen) si “Annie” (dc vrei sa te bine-dispui).

    Pupici,
    Rox

    1. Ca sa iti zic sincer, i-am adaugat si un pic de sclipici pe deasupra sa devina mai festiva asa.🙂
      Multumesc de recomandari, nu am vazut filmele, dar o sa le am in vedere.
      Te pup si eu si Un An Nou Minunat iti doresc!

  3. Te cred Dara draga! Si eu am stat departe de blog si am simtit ca am nevoie de cateva zile pentru mine si ai mei.
    E drept, am mai vizitat instagramul si celalalte retele de socializare dar atat.
    Imi place la nebunie culoarea ojei, m-ai facut curioasa cu lumanarea de la YR si as vrrea si eu in Cluj ANA Baking Co.
    Te pup!

    1. Mie mi se par atat de buna crema asta de chiar nu ma mai intereseaza cum e ambalata.🙂 Are oricum si lopatica, ca sa nu fie nevoie sa bagi degetul in ea.
      Pupici back!

Leave a Reply

