Christmas Is Coming..

Christmassursa Pinterest

Pentru ca ma pregatesc sa plec doar peste cateva ore din localitate si pentru ca nu am plan sa stau deloc pe calculator zilele acestea, e suficient cat butonez telefonul🙂, vreau sa va urez din inima un Craciun Fericit!!! Sa radeti, sa va bucurati, sa va relaxati, sa mai si mancati (fara excese) si sa uitati de toate grijile si supararile. Iar Mosul sa va aduca tot ce-i mai bun pe lume, multa iubire, fericire, prosperitate si sanatate.

Tin sa va multumesc mult, mult de tot pentru mesajele calde si frumoase pe care mi le-ati scris si chiar daca nu am apucat inca sa raspund la toate pentru mine inseamna enorm.

Va pup si va astept mereu cu drag!

P.S. Castigatoarea concursului de pe facebook o voi anunta diseara updatand aceasta postare.

15 thoughts on “Christmas Is Coming..”

  1. Cum a venit, s-a si dus Craciunul! Si cum bebe a venit exact in perioada asta, nu stiu cum au trecut zilele! La anul probabil va fi mult mai diferit, cu bebe de 1 an, o sa poate sa isi deschida singur cadourile, acum le-am desfacut noi pt. el.

    1. Desi nu te cunosc,am citit comentariul tau si simt nevoia sa iti transmit Felicitari! sa creasca mare,sanatos,frumos,sa fie un copil iubit si apreciat!
      Te pup!

  2. Sarbatori fericite si sper ca ai avut un Craciun deosebit si o vacanta placuta.
    Si eu abia m-am intors din vacanta si sunt gata sa reiau munca…pentru 2 zile :)))))

Leave a Reply

