Winter Promo la produsele mele preferate de sprancene

Brow Powder Duo Anastasia Beverly Hills

Am mai spus de nenumarate ori in articolele pe care le-am scris pana acum pe blog cat de mult iubesc produsele de sprancene de la Anastasia Beverly Hills. Le folosesc de cel putin trei ani de zile, cu mici pauze desigur, dar va spun sincer ca produse mai bune eu nu am gasit. Creionul Brow Wiz si pudra Brow Powder Duo sunt preferatele mele si ma uimesc cu fiecare zi ce trece cat de frumos si usor imi contureaza sprancenele. Ma bucur ca acum sunt disponibile la toate produsele mult mai multe variante de culori si astfel fiecare persoana isi poate alege nuanta potrivita (chiar si la Dipbrow Pomade, despre care va spuneam aici ca mie nu mi se potriveste nicio culoare, mi-am gasit-o acuma pe cea buna).

Revenind la cele doua obsesii ale mele despre care va vorbeam mai sus tin sa precizez ca desi amandoua mi se par foarte bune am perioade si perioade – cateodata imi place creionul mai mult, cateodata pudra duo. Momentan pe primul loc in topul preferintelor mele se situeaza pudra. Si pentru ca cea pe care o aveam e aproape gata, ar mai putea fi folosita doar pentru doua-trei aplicari, mi-am mai cumparat inca una ieri cu o reducere de 20%. In mod normal costa 89 lei si eu am platit 71 lei. Asa ca in cazul in care vreti si voi sa le testati serviciile sau produsele va spun ca saptamana aceasta (15-21 decembrie) puteti beneficia de 20% reducere atat in saloanele Anastasia cat si pe anastasiasoare.ro. Stiu e cam din scurt si ca din ce am observat stocurile s-au cam epuizat, dar am uitat.😦

Anastasia Winter Promo

Insa daca va hotarati sa va cumparati ceva sa imi spuneti si mie ce.🙂 Mie mi se pare tare draguta si paleta Brow Express ❤❤❤.

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “Winter Promo la produsele mele preferate de sprancene”

    1. Lucia, am inteles ca dupa ce pui produsele in cos introduci codul promotional winter promo si se aplica reducerea. Sau la sfarsit apare automat inainte sa platesti reducerea. Incearca sa simulezi o comanda si vezi cum e.

  1. Mie mi se pare cam scumpa Dipbrow pomade..vad ca pe site este inca 69 lei. Eu am comandat-o acum vreo doua luni si imi place mult.

    1. Elena, pai Dipbrow Pomade este 69 de lei. Brow Powder Duo, cea pe care mi-am luat-o eu, este 89 de lei.
      Imi place si pomada, dar momentan favorita mea este pudra.

      1. Scuze..am vazut cutiuta si nu am fost atenta🙂 asa este..nu am folosit altceva de la anastasia decat pomade…

  2. Pordusele Anastasia sunt de ceva vreme pe lista mea de cumparaturi, dar din pacate au tot aparut alte ‘prioritati’…iar acum…avem de cumparat cadouri pentru cei dragi inainte de toate! Next year maybe!

Leave a Reply

