Rujul lunii decembrie: Bourjois Rouge Edition Velvet Happy Nude Year

De zece zile (da, am stat si le-am numarat) sunt absolut indragostita de un ruj de la Bourjois si va spun sincer ca pe buzele mele nu mai vreau sa vad nimic altceva.🙂 L-am primit la intalnirea bloggeritelor de beauty (#dbbm3) si de cum l-am vazut in pungutele cu bunatati am stiut ca va deveni un nou preferat. Iubesc rujurile acestea fluide, cu finish mat, lansate de cei de la Bourjois (un alt minunat este Hot Pepper pe care vi l-am prezentat aici) si mi-am dorit tare mult sa incerc si o culoare fina, mai romantica, mai naturala.

Bourjois Rouge Edition Velvet Happy Nude Year

Rouge Edition Velvet in nuanta lansata recent – Happy Nude Year (ce-mi place cum suna) este tot ce mi-as putea dori de la un ruj pe care sa-l port zi de zi. Un nude-roziu intens, cu o textura catifelata si aerata, extrem de confortabila si care rezista cateva ore bune chiar si pe cele mai pofticioase buze. Nu le usuca ci le pastreaza lejere si usurele pentru mai mult timp. In general dupa vreo ora eu uit pur si simplu ca sunt data cu el pana cand imi zice cineva: “Ce ruj dragut ai! A, da? Nu as fi zis ca pe buzele mele se mai vede ceva”.

Happy Nude Year

Imi place mult si cum se intinde gratie pensulei cu buretel oblic. Pana la rujurile acestea Rouge Edition Velvet de la Bourjois intampinam oaresce dificultati la aplicarea lipstain-urilor din cauza formei buzelor mele, dar cu cele doua Happy Nude Year si Hot Pepper ma pot da si fara sa pierd prea multe minute in oglinda. Culoarea devine opaca dintr-un singur strat, nu se strange inestetic in ridurile buzelor si nici nu curge in afara lor.

Singurul sau minus ar fi mirosul care este cam plastic asa, dar bine ca nu se simte mult timp.

Bourjois Happy Nude Year

Am facut si o poza ca sa va arat cam cum arata dupa vreo trei patru ore pe buzele mele. Poza este facuta cu telefonul din acest motiv nu este foarte de clara, dar il voi folosi cat de curand intr-un machiaj pe care sper sa apuc sa-l postez pe blog si atunci o sa-l vedeti mai bine. Daca nu, urmariti-ma pe instagram pentru ca acolo veti descoperi mai multe poze cu mine.

Rujurile Rouge Edition Velvet costa in jur de 60 de lei, dar pentru mine merita fiecare leut, cel putin cele doua pe care le am eu. Daca nu le-ati incercat pana acum trebuie sa le dati macar o sansa. Sunt atat de delicate incat iti dau impresia ca ai stat vreo zece minute in oglinda sa le aplici, dar cand colo tu in maximum (maximum) un minut ai facut toata treaba.

Sunt curioasa acum: voi le-ati incercat? Si daca da, care este nuanta voastra preferata? Eu recomand momentan Happy Nude Year!!!

Va pup si va mai astept!

23 thoughts on “Rujul lunii decembrie: Bourjois Rouge Edition Velvet Happy Nude Year”

  1. Oiiii!!! Il vreau si eu!
    E exact nuanta care imi trebuie! Eu am buzele subtiri si tot timpul caut rujuri de culoarea asta ca sa pot depasi usor conturul buzelor si sa arate totusi natural.
    Se cumpara!
    Ps: Unde naiba il gasesc?

    1. 🙂 E super frumos, Georgi! Sper sa iti placa si tie la fel de mult ca mie.
      Il gasesti in majoritatea magazinelor care au stand Bourjois: Sephora, Douglas, Marionnaud sau un supermaketuri gen Auchan.

  2. I saw this shade but I think it will look too warm on me. I own Ole Flamingo, super bright pink color! Loved it in summer:) Thinking about getting nude-ist (i think it’s more pink in comparison with happy nude year..at least in store it looked like that) or grand-cru of frambouroise(or somehtign like that).:)

  3. De mult timp imi doresc sa incerc acest ruj de la Bourjois, am pus ochii pe el datorita efectului mat pe care il ofera🙂 Imi place foarte mult culoarea aceasta si trebuie sa il am si eu, ori culoarea aceasta ori poate alta, dar la anul sper ca va fi al meu😀

    1. Si mie imi place tare, tare mult. Daca iti doresti o nuanta placuta de zi, care sa reziste fara sa iti usuce si sa-ti incarce buzele e alegerea perfecta.
      Pup!

Leave a Reply

