My Everyday Makeup Brushes

Nu cred ca v-am aratat niciodata ce pensule de machiaj folosesc zi de zi, bineinteles atunci cand ma machiez. Nu am foarte, foarte multe la dispozitie pentru ca o perioada lunga de timp mi-am aplicat produsele pe fata cu ajutorul degetelor (in special fondul de ten) insa acum sunt intr-un continuu proces de achizite. Si chiar daca aproape toate pensulele pe care le am in minicolectia mea imi plac, sunt cateva care mi-au devenit mai dragi in ultimul timp si pe care le folosesc in general la orice machiaj (atunci cand sunt curate) asa ca despre ele vreau sa va vorbesc si voua in articolul de astazi.

My Everyday Makeup Brushes

Dupa cum observati sunt doar patru: trei de fata si una de ochi, fiecare dintre ele avand un rol bine stabilit chiar daca din cand in cand le mai amestec dupa cum imi vine mie. Nu cred ca exista reguli cand vine vorba de folosirea pensulelor de machiaj, totul depinde de preferintele fiecareia dintre noi.

Si voi incepe de jos in sus cu prezentarea lor:

Sephora Classic Mineral Powder Brush #45 este la baza o pensula pentru aplicarea pudrei minerale sau a fondului de ten mineral. Eu insa prefer sa-mi intind fondul de ten lichid cu ea pentru ca-l unifomizeaza placut pe piele, nu lasa dungi la aplicare, este pufoasa, are perii moi, capatul rotunjit si este usor de manevrat. Se murdareste cam repede (asta e impresia mea), perii se pateaza repejor si necesita spalare rapida. Cam dupa doua-trei zile de folosire o spal seara inainte de culcare si dimineata este bine mersi curata; nu suport sub nicio forma sa imi aplic pe ten pensulele murdare. Eu am luat-o acum cateva luni la reducere din Sephora si nu mai stiu pretul sau exact. Dar daca vor mai avea candva reducere la pensule am de gand sa mi-o achizitionez si pe minunata Sephora Pro Airbrush #55.

MAC 109 Small Contour Brush este cred printre primele pensule pe care le am de la MAC si cea care ma ajuta sa-mi sculptez pometii de aproape patru ani de zile. Mi se pare perfecta si pentru aplicarea blush-ului, este fina (mai ales dupa spalare), rotunjita la capat, confera precizie fiind micuta si ajuta texturile pudrate sa se muleze frumos pe piele. It’s my ‘do-it-all’ cheek choice! Saracuta a pierdut multi peri dupa nenumaratele spalari, dar inca se tine foarte bine. Scrisul de pe maner a avut putin de suferit insa am citit undeva ca daca vreti ca acesta sa nu mai dispara in timp, sa aplicati un lac de unghii incolor peste. Eu asa am de gand sa fac de fiecare data cand imi voi cumpara o pensula cu scrisul de pe maner alb.

Pensula de machiaj Anca Radulescu – saptamana trecuta make-up artistul roman Anca Radulescu si-a lansat prima linie de pensule profesionale de machiaj. Eu o am pe aceasta care este potrivita pentru fata, are dimensiunile ok (lungimea de 180mm) si cu care imi place sa-mi aplic pudra in zona T (pe nas, pe centrul fruntii si pe barbie). Spre deosebire de celelalte doua, aceasta are o forma ceva mai lata, usor aplatizata si cu varful bombat; este pufoasa, fina la atingere, iar ferulul sau este compus din aliaj de cupru si astfel nu va capta si pastra bacteriile. Se spala usor si perii par sa fie destul de rezistenti. Puteti de asemenea sa va aplicati atat blush-ul cat si fondul de ten cu ea, totul depinde de voi si de rezultatele pe care vreti sa le obtineti cu ajutorul ei, dar eu o recomand in special pentru texturile prafoase.

MAC 219 Pencil Brush sau mai bine zis cea mai smechera pensula-creion. Stiu ca ma veti intreba: doar o pensula de ochi folosesti? Da, momentan pentru ca am extensii de gene fir cu fir (Ioana Dumitrache se ocupa de ele) nu ma mai machiez aproape deloc la ochi. Iar atunci cand o fac aplic un pic de fard negru prafuit sau maroniu la baza genelor inferioare cat si in coltul extern al ochilor pentru un efect discret de alungire. Imi place foarte mult aceasta pensula si in plus imi este de mare ajutor atunci cand optez pentru un machiaj smokey eyes.

Makeup Brushes

Si cam astea sunt cele patru. De spalat le spal cu sampon, nu am unul preferat ci aleg in functie de ce se invarte prin baie, iar cateodata (cand imi aduc aminte) aplic si un pic de balsam pentru ca fibrele sa se pastreze drepte.

Dupa cum va ziceam la inceput am in plan sa imi mai achizitionez cateva pensule, in mod special de fata asa ca daca aveti recomandari nu ezitati sa mi le scrieti la comentarii.🙂

Mi-ar placea sa imi spuneti si voi ce pensule folositi in general la un machiaj simplu de zi.

Va pup si va mai astept!

13 thoughts on “My Everyday Makeup Brushes”

  1. Foarte dragutze, imi plac si mie pensulele de la Sephora (desi cam scumpe, sincera sa fiu, chiar ca merita luate la reduceri) iar in ultima vreme am tot cautat pensule potrivite pt calatorii (cu manerele cat mai scurte si cu capac) astfel incat sa incapa in portfard si sa le iau peste tot cu mine. Tot la Sephora am gasit si asa ceva.

    Pupici

  2. Cel mai mult imi place pensula de la Elf pentru fond de ten Stipple, pentru blush am una de la Fraulein38 roz, iar pentru fard am cateva no name, luate din IDM:D, insa imi plac!
    Vreau sa pun manuta pe Real Techniques😀

  3. Eu am o grămadă de pensule si mi-as cumpăra în continuare asa de mult îmi plac. Mac 217 pentru ochi si Expert brush de la Real Techniques sunt preferatele mele. Ultima este foarte densă si excepțională pentru fondul de ten dar si pentru blush sau pudră. Când plec undeva o iau doar pe asta si e suficient. O recomand !

Leave a Reply

