Budinca sau gel de dus?

Aceasta este intrebarea pe care mi-o pun de fiecare data cand ma spal cu deliciosul gel de dus Vanilla Brulée de la The Body Shop. Si nu numai eu. Al meu iubit ma intreaba cam de fiecare data dupa ce il folosesc daca nu cumva i-am pregatit si lui o budinca de vanilie ca tare pofta ii e! Il cred si eu la cat de apetisant miroase toata casa dupa ce ies de la dus.🙂

Vanilla Brulee Shower Gel

Vanilla Brulee Bath & Shower Gel este in editie limitata si face parte din noua gama de sezon a celor de la The Body Shop asa ca daca va doriti sa-l adulmecati va recomand sa va faceti drum cat mai repede intr-unul dintre magazinele lor. Mie imi place tare mult si cred ca imi voi mai cumpara si lotiunea de corp din aceeasi gama. Sau poate untul de corp.. nu m-am hotarat inca, dar sigur va mai urma ceva pe lista mea.

Dar sa va spun mai multe de gelul de sus: acesta are o textura minunata – cremoasa si laptoasa, face spuma moderata, curata bine pielea, o ingrijeste si o hidrateaza (contine miere in formula sa) si o face sa miroasa extrem de placut. Mai ales dupa o zi lunga si friguroasa cand gerul mi-a patruns in oase acest produs este solutia perfecta nu numai pentru a-mi rasfata simturile ci si pentru a ma destinde. Si uite-asa imi transform o zi neprietenoasa intr-o seara festiva, calduroasa si frumoasa.

Inainte de a termina articolul m-am spalat iarasi cu el si in timpul dusului mi-a venit ideea sa mai imi cumpar unul, ca prea mult imi place si asta pe care il am e pe terminate. Sau poate voi vorbi cu Mosul sa-mi aduca acest cadou delicios pregatit special de cei de la The Body Shop.🙂 Nu-i asa ca arata tare frumos? Il gasiti aici si costa 116 lei, iar gelul de dus este 35 lei.

Gift Vanilla Brulee

Voi ati incercat ceva din noile game de sarbatori Frosted Cranberry, Vanilla Brulee si Glazed Apple de la The Body Shop? Daca da, ce? si cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “Budinca sau gel de dus?”

  1. Eu am vorbit deja cu Mosu’ sa-mi aduca jelly-ul Vanilla Brulee…vorba vine, deja e cumparat, nu am rezistat pana la Craciun🙂. Asa ca sta in dulap, a fost si pozat pentru review, urmeaza sa faca baie de Craciun :)). Dintre cele trei, vanilia mi s-a parut cea mai placuta. Iti doresc sa-ti aduca Mosul tot ce iti doresti! Pupici.

    1. 🙂 Eu il am pe cel cu mar glasat si imi place tare mult.🙂 Si pe mine ma incanta aroma de vanilie, iar gelul acesta de dus este absolut minunat.
      Multumesc la fel, Olivia! Te pup!

Leave a Reply

