WJCON si shoppingul de vineri dimineata

In data de 12 noiembrie, in Bucuresti pe strada Selari, Nr. 7 (mai simplu, pe Lipscani in Centrul Vechi) s-a deschis un nou magazin cosmetic ce poarta numele de WJCON.

WJCON este un brand ce a luat nastere acum cinci ani si se recomanda a fi unul dintre cele mai cautate branduri de cosmetice profesionale din Italia, lucru de care cu siguranta va veti convinge si voi de la prima vizita pe care o veti face in magazin.

Eu din pacate nu am putut sa fiu prezenta la lansare, a fost o zi din aceea ploioasa si deloc prietenoasa, dar am avut norocul ca la evenimentul de sambata trecuta December Beauty Blogging Meeting 3 #dbbm3 sa primesc un card cu care sa pot merge in frumosul magazin si sa-mi aleg cateva produse. Asa ca vineri dimineata, avand o mica pauza intre doua intalniri, am fost sa-mi aleg bunatatile. Si desi dupa ce le-am vizitat site-ul online imi facusem mintal o lista cu ce sa-mi cumpar (nu aveam nici foarte mult timp la dispozitie), odata ajunsa in magazin am uitat complet de listuta mea. Nici nu aveam cum altcumva mai ales dupa ce am dat nas in nas cu toate produsele si am vazut cu ochii mei multitudinea de culori si texturi care mai de care mai atragatoare. Domnisoara din magazin a fost extrem de draguta si m-a lasat sa ma joc in voia mea cum si cat mi-a poftit inima. Ba chiar am facut si cateva poze cu telefonul si nu a avut nimic de obiectat in acest sens, mai mult decat atat cand aveam nevoie ma mai si ajuta. Un mare, mare plus din partea mea.

Acum dupa toata introducerea asta sunt convinsa ca sunteti foarte curioase ce mi-am ales, nu?

WJCON Beauty

Ei bine, am optat pentru un BB Cream pe care l-am testat si ca o prima impresie mi se pare ca se intinde foarte curat, frumos, ofera hidratare si acopera destul de bine imperfectiunile. Este disponibil in trei nuante, eu mi-am ales-o pe prima pentru ca celelalte doua sunt cam inchise in comparatie cu nuanta tenului meu pe timp de iarna. Ofera protectie SPF 30 si lista de ingrediente mi se pare ok. Costa 40.9 lei.

Mi-am mai ales si un fard de obraz spumos – Soft Mousse Blush intr-o nuanta delicata de roz -01 – care m-a cucerit de cum l-am intins prima oara pe mana. Era la reducere si a costat 24.9 lei.

Si bineinteles doua produse pentru buze.🙂

Primul este rujul Matt Sublime 620 intr-o nuanta inchisa si sofisticata ce va fi in centrul atentiei anul viitor – MARSALA –  si care promite sa reziste opt ore fara probleme. Este si unul dintre cele mai bine vandute produse ale lor, iar eu l-am luat pe ultimul de pe raft. Rujurile Matt Sublime beneficiaza si de o reducere in acesta perioada si costa doar 19,90 lei. Le-am facut si o poza la raft si dupa cum observati selectia este destul de mare.

WJCON Store

Iar cel de-al doilea este un creion automat de buze extrem de fin si cremos – nuanta 105 Rose Petal – care cu siguranta imi va fi de mare ajutor atunci cand voi opta pentru un machiaj nude al buzelor. Acesta costa 24.90 lei. Am mai zarit cateva culori care mi-au facut cu ochiul asa ca am de gand sa revin in magazin sa mi le cumpar.

Dupa cum observati preturile sunt destul de accesibile si in plus fiecare produs expus la raft poate fi usor de vizualizat si testat. Sincer, e o placere sa te joci cu ele.

Acum spuneti-mi: la care dintre produsele prezentate mai sus va doriti sa ii fac review? Si ce v-ati dori sa va cumparati atunci cand veti ajunge in magazin?

Va pup si va mai astept!

P.S. Ieri am uitat sa va spun si de oferta pe care o au acum in magazin: pentru achizitii de minim 24.90 lei veti primi un lac de unghii gratuit. Nuantele sunt dragute, mai ales auriul acela pare foarte potrivit pentru seara de revelion.

WJCON Nails

26 thoughts on “WJCON si shoppingul de vineri dimineata”

  1. Superbe toate achizițiile tale, să le folosești cu drag! Sunt curioasă de părerea ta pentru toate produsele, dar în mod special pentru BB Cream!
    Trebuie să le fac și eu o vizită, iar ojele și rujurile sunt primele pe listă.😀
    Pupici

  2. ieri am dat si eu o tura pe la magazin si chiar am pus-o pe dra sa imi deschida o oja mov symphonie sa vad cum arata si culoarea si pensula. Sunt obsedata de tot ce inseamna mov, oja, rimel, fard si aici gasesti tot. Mi-am luat si o oja magnetica verde ca mov nu aveau, fard mov editie limitata si bineinteles am primit cadou oja aurie aleasa de mine pe care o pot combina cu mii de culori. Mie nu imi pac ojele mate, mi se pare pretentioase la uscare si asa am ales auriul. Preturile sunt super, sper sa le mentina asa mult timp, dar asta depinde de patronul firmei. Si daca am si card sigur le voi mai calca pragul…

    1. Da, si mie imi place movul.🙂
      Oja nu mi-am ales niciuna, dar cu siguranta voi mai merge in magazin sa vad ce ma mai atrage.🙂
      Si eu sper ca preturile vor ramane la fel si ca vor avea mai mereu oferte si reduceri.
      Te pup!

      1. Nu, n-am plecat cu mana goala, adevarat.😀 Am trecut zilele trecute, am incercat eyelinerul waterproof [cel in borcanel cu pensula] si m-am indragostit.😀 Cand am ajuns acasa am sters linia de tus de pe mana de vreo 10-15 ori, era cat pe ce sa-mi iau pielea. :)) Abia s-a luat, ceea ce e nice, rezista.😀 A 2-a zi m-am intors sa-l cumpar. :)) Inca nu l-am deschis. Pt cumparaturi de minim 24.90 am primit cadou si-o oja [cea sidefata, aurie]. Am primit si card de fidelitate, preturile-s pt toate buzunarele. Imi place.😀

    1. Da, da, seamana foarte mult. Nu stiu daca te-ai uitat la fardurile crema-spuma, sunt aproape identice cu cele de la Kiko.
      Mi-ai dat o super idee, Stella. Pup!

  3. Am fost si eu azi si mai ca nu imi venea sa plec! N-am studiat chiar pe indelete produsele fiindca eram si cu mandra mea, dar o sa-mi mai fac drum cat de curand.
    Mi-au placut multe nuante de oja, in special unele visinii, dar nu stiu cum de am plecat acasa cu una cuminte.
    Uite ca la BB Cream nici n-am apucat sa ma uit.

    1. Da, si mie mi-a placut mult in magazin.🙂
      Te cred, ma gandesc ca maimutica nu prea avea stare. La oje sa stii ca nu prea m-am uitat, am cam multe pe care nici nu le-am incercat.🙂
      Sa stii ca imi cam place BB Creamul si recunosc ca nu ma asteptam.

  4. Ce bine arata rujul🙂 Pacat ca este doar in Bucuresti magazin, mi-ar fi placut sa fi avut un magazin online cu livrare in Romania, am pus ochii pe niste rujuri si oje pe care le-am vazut pe site😀

Leave a Reply

