Trei creme de corp pe care trebuie sa le incercati iarna aceasta

Bune fetelor! Ce mai faceti? Cum a fost week-endul vostru? Eu am avut parte de cateva zile pline, pline, dar extrem de frumoase. Sambata am participat la a treia editie December Beauty Bloggers Meeting #dbbm3 ce s-a desfasurat la Caffe Tabiet, un eveniment sau mai bine zis o intalnire dulce si calda intre bloggerite care mie mi-a placut nespus de mult si pe care cu siguranta o voi pastra vie mult timp in cutiuta cu amintiri deosebite din lumea blogging-ului. Ioana, Cristina si Larisa s-au ocupat de organizarea acestui eveniment si au facut o treaba minunata! Vreau sa va multumesc si voua, cititoarelor mele, pentru ca daca voi nu ati exista aceste lucruri minunate nu ar fi posibile. Pe langa lucrurile foarte interesante pe care le-am auzit de la toti cei invitati la eveniment, noi fetele am fost rasfatate cu cadouri si surprize. Mos Nicolae a fost extrem de darnic! Abia astept sa le descopar mai in detaliu si sa va vorbesc despre ele.

DBBM3

In semn de multumire am pregatit si pentru voi multe surprize care sper sa va bucure si sa va faca aceste zile de iarna mai dulci, mai calde si mai frumoase.

Revenind la ideea articolului de astazi m-am gandit sa va prezint trei creme sau lotiuni de corp care mie mi se par minunate pentru vremea rece si neprietenoasa de afara. Apropo de vreme, stiti ca au trecut 28 de zile de cand noi, cei din Bucuresti, Moldova, Muntenia si o parte din Dobrogea nu am mai vazut deloc soarele pe cer? Se zice ca este cea mai lunga perioada din 1983 incoace in care soarele a “dispărut”. Strange, nu? Soare, vino inapoi ca tare mi-e dor de razele tale!

Lapte de corp cu Unt de Cacao Nivea

Pana isi va face din nou soarele aparitia eu va spun ca laptele de corp cu Unt de Cacao de la Nivea este minunat. V-am mai povestit aici un pic despre el si de atunci sa stiti ca eu l-am tot folosit. Chiar si in zilele de leneveala cand nu am nicio tragere de inima sa ma dau cu crema pe corp imi aduc aminte imediat de aroma lui si nu pot sa fac fata ispitei. Are la baza unt de cacao – de unde provine si mirosul apetisant (un ingredient erou pentru pielea uscata fiind cunoscut pentru efectul sau nutritiv, pentru senzatia de prospetime precum si pentru stralucirea pe care o ofera pielii), vitamina E si o formula delicata ce-mi hidrateaza si catifeleaza vizibil pielea pentru mai mult timp. Se absoarbe destul de repede fara sa fie nevoie sa ma confrunt cu vreo senzatie lipicioasa si incomoda la suprafata epidermei.

Am incercat destul de multe produse pentru ingrijirea corpului in ultima perioada, dar acest lapte de corp clar are acel ceva istet si diferit, nu as putea si nici nu am cum sa-l explic; ideeea este ca imi zapaceste de tot simturile si ma face sa imi intind adesea mainile inspre el. Costa in jur de 15-20 lei si trebuie neaparat sa il incercati si voi, bineinteles daca nu ati facut-o deja.

Yves Rocher

Laptele pentru corp cu ovaz bio Les Plaisirs Nature de la Yves Rocher este nou intrat in rutina zilnica de ingrijire corporala, dar are un miros care m-a dat peste cap. O combinatie delicioasa de ovaz, unt de karite si migdale dulci care mie la prima adulmecare mi-a amintit de mare, plaja si soare. Mirosul este discret, insa persista foarte bine pe piele si te indeamna cateva minute bune la visare si relaxare. Ba chiar ramane impregnat mult timp in textura materialelor pe care le port.

Desi este un lapte de corp (asa ii spune numele) are o textura destul de usoara, aproape matasoasa si il puteti aplica cu foarte mare lejeritate chiar si cand sunteti pe graba. Un mare plus, mai ales daca obsinuiti sa va dusuliti dimineata. Costa 29 lei, are 400 ml si il gasiti atat in magazinele Yves Rocher cat si pe site-ul lor.

Douglas

Crema de corp Douglas Home Spa Almond Oil & Sesame Oil face parte din gama Harmony of Ayurveda si o gasiti doar in magazinele Douglas la rafturile cu produse home spa. Crema are o textura mai densa ce reuseste sa hidrateze in profunzime pielea corpului si sa o faca pentru o perioada lunga de timp luminoasa, fina si bucuroasa. Iar mirosul dulceag de bombonele gumate si colorate este imposibil de ignorat si face din fiecare aplicare sa devina o dulce placere. I-am studiat in mare si lista de ingrediente si mi s-a parut destul de ok. Este la cutiuta, are 200 ml si costa 65 lei.

Daca mai tineti minte v-am mai vorbit despre aceasta crema si la preferatele lunii octombrie iar daca va doriti sa o incercati si voi sa stiti ca in aceasta perioada o gasiti disponibila si in setul de craciun Douglas Home Spa Harmony of Ayurveda ce contine in plus si o spuma de dus si o lumanare si costa 165 lei.

Douglas Box

Voi ati incercat vreuna dintre cremele de corp prezentate mai sus? Daca da, pe care si cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

19 thoughts on “Trei creme de corp pe care trebuie sa le incercati iarna aceasta”

  1. Tot am cautat lotiunea de corp cu cacao de la Nivea si nu am gasit-o, dar nu in Romania. Poate va aparea si pe aici curand, ca cea sub dus cu cacao o vad prezenta la rafturi, dar daca nu apare curand cred ca cea sub dus va ajunge in cos. Si lotiunea de corp de la Yves Rocher am avut-o si mi-a placut ca intra repede in piele si textura era lejera.🙂

  2. Mă tentează crema de corp de la Yves Rocher cel mai mult şi cel mai puţin cea de la Nivea, nu ştiu de ce, dar Nivea mă cam dezamăgeşte în ultima perioadă. Dar pe de altă parte este cu unt de cacao şi.. ma tentează. Deja dau în paradox :))

  3. As incerca lotiunea de la Yves Rocher, dar cantitatea mi se pare prea mare. Ma plictisesc destul de repede de lotiunile de corp. Cu cat mai micute, cu atat mai bine. Dar poate-poate cedez tentatiei, mai ales ca magazinul lor e in drumul meu spre lucru :))

  4. Eu sunt iremediabil indragostita de mirosul lotiunii de la Nivea, desi eu am varianta ‘in shower’. Sigur am vazut-o si pe aceasta pana acum la rafturi, dar creierul meu nu a facut nicio conexiune. O sa incerc sa mai consum din ce am momentan (sunt mult, dar mult prea lenesa ca sa imi aplic crema de corp zilnic… sau saptamanal..), iar, apoi, o sa ma indrept spre cea prezentata de tine. Si celelale doua suna interesant, o sa le iau la mirosit cand o sa ajung prin YR si Douglas.
    O saptamana frumoasa!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    http://www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

  5. Nu am încercat niciuna din aceste creme de corp, dar cea de la Nivea sună foarte tentant. O avea deja pe listă, dar felul în care ai descris-o m-a convins şi mai tare! De la YR am încercat una din această gamă, cea cu vanilie. Acum mă tentează şi cea prezentată de tine şi mai o am pe listă şi pe cea cu cocos. Prea multe tentaţii! :))
    Pupici

    1. Neaparat sa incerci laptele de corp cu unt de cacao de la Nivea. Cred ca o sa iti placa tare mult.🙂
      Cum e cea cu vanilie? Mirosul este autentic sau superficial?
      Pup si eu! :-*

    1. S-ar putea sa fie acelasi. Sa imi zici tie cum ti se pare?🙂
      Mie nu prea mi-a placut acela de la Elmiplant, am inteles ca asta cu gutuie miroase super misto, dar eu nu o am.😦

  6. si eu resimt lipsa soarelui si anbbia astept sa isi faca aparitia! Am incercat multe produse Nivea insa pe acesta nu inca.Pe celelalte nu le-am avut insa am mai citit cate ceva despre ele,as fi curioasa sa le incerc pe toate!

  7. Eu am dat in depresie fara soarele asta zau. Imi place sa citesc de pe blogul tau ca reprezinta sursa mea de inspiratie la creme de corp, rujuri, creme de maini etc
    Poate incerc si eu o crema din astea prezentate ca m-am lenevit de cand a venit iarna , nu am mai cumparat niciuna.

    1. Si eu vreau lumina, ca m-am saturat de intunericul asta. :((
      Iti multumesc frumos pentru cuvintele tale. Te pup dulce, dulce.
      Incepe cu laptele de corp de la Nivea. E si ieftin si sigur o sa-ti placa. Sa revii cu impresii.🙂

Leave a Reply

