November Favorites

In primul rand vreau sa le urez un calduros La Multi Ani cititoarelor mele ce poarta numele Sfantului Andrei. Sa fiti sanatoase dragelor si sa vi se indeplineasca toate dorintele! Sper ca petreceti frumos, maine e zi libera deci nu-i problema.🙂

Si pentru ca mai sunt doar cateva ore pana cand isi va face simtita prezenta cea mai “zapacita” luna din an, e momentul sa va arat cele mai interesante momente din noiembrie. Si voi incepe bineinteles cu cele de beauty.

November Beauty

Laptele de corp cu unt de cacao de la Nivea mi se pare minunat pentru aceasta perioada. De cand il am il folosesc in fiecare seara dupa dus, atat de mult imi place. Intra repejor in piele, o hidrateaza, o catifeleaza si o invaluie intr-o aroma dulce-calda-aromata care pe mine din nu stiu ce motiv ma atrage neasemuit de tare. O mai simt bine chiar si a doua zi dupa aplicare asa ca nu cred ca o sa renunt prea curand la el, am devenit usor dependenta! Voi l-ati incercat?

REN Omega 3 Optimum Skin Serum Oil este un ulei ce actioneaza ca un serum, un fel de elixir ce imi transforma complet pielea in timpul somnului. Luna aceasta trebuie sa recunosc ca am fost foarte multumita de aspectul tenului meu (chiar daca am avut parte de cateva zile destul de stresante dupa care in general ma trezesc cu urme atat pe fata cat si pe corp) si sunt aproape convinsa ca acest produs a avut ceva de spus. Se aseamana foarte mult cu un alt produs minunat – Skinesis Overnight Facial de la Sarah Chapman.

De Marc Jacobs Beauty Highliner Gel Eye Crayon in nuanta Brown(out) nu va mai spun nimic pentru ca l-am laudat destul de mult aici.

Paleta NARS One Night Stand Blush Palette este o editie limitata lansata anul trecut in preajma Sarbatorilor. Sunt foarte multumita de toate nuantele (blushurile Orgasm, Deep Throat si Goulue sunt minunate), dar luna aceasta am folosit foarte mult bronzerul Laguna (cel maroniu din stanga de jos) atat pentru a-mi contura pometii cat si in pliul pleoapelor.

Balsamul de buze EOS este cel pe care il tin pe noptiera si il aplic seara de seara. Hidrateaza ok, dar cel mai mult imi place la el ca nu imi lipiceste deloc buzele.

Red Cups

Dupa cum bine stiti la Starbucks au aparut de ceva timp bauturile cu aroma de sarbatoare: Starbucks Gingerbread Latte, Starbucks Honey and Almond Hot Chocolate si Toffee Nut Latte. Mie cel mai mult imi place Starbucks Gingerbread Latte pentru ca e mai spicy asa.🙂

Baked Banana Oatmeal

In ultima perioada petrec destul de mult timp pe instagram, acesta devenind pentru mine o sursa continua de inspiratie. Atunci cand nu stiu ce sa mai mananc si sunt in cautarea unor retete sanatoase si cat mai aratoase accesez contul coconutzone. Tipa este din Polonia, are 21 de ani si pe pagina ei veti gasi numai preparate usoare si sanatoase. Eu recunosc ca sunt cam puturoasa cand vine vorba de bucatarie, dar as manca fara comentarii tot ce posteaza ea. In poza sunt doar cateva ca sa va fac asa un pic de pofta..

1. Baked oatmeal 2. Green Smoothie + Peanut butter homemade granola + Plain low fat yogurt & peanut butter & chocolate chips + Granola again + Banana and avocado chocolate ice cream + Raspberries and almonds flakes 3. Banana-cherry-peanut butter mug cake 4. Banana bread baked chia oats

Se pare ca am devenit o mica fana Taylor Swift pentru ca si luna aceasta am ascultat pe repeat o melodie de-a ei – Blank Space. Imi plac si versurile, iar expresia asta ” ‘Cause, darling, I’m a nightmare dressed like a daydream” suna atat de tare, e de tinut minte!😉

 

Bineinteles, acum vreau sa aflu si preferatele voastre asa ca nu va sfiiti sa mi le scrieti la comentarii.

Va pup si va mai astept!

P.S. Maine pe seara voi anunta si norocoasa de aici.

32 thoughts on “November Favorites”

  1. Of, as vrea serumul de la REN. Macar putin din el :)). Nu e ca si cum nu as avea unul pe drum si 2 desfacute de la Paula’s choice, dar sa trecem peste acest aspect. Paleta de la Nars e to die for. Cat a costat? Poate nu ajung chiar la fundul sacului daca o cumpar :)).

    1. Daca ai sii ce misto e si ce piele radioasa iti lasa, acum ti l-ai cumpara. :)) Ha ha.
      Eu am luat-o anul trecut, acum au scos o alta varianta si parca e in jur de 50 euro. Cauta pe sephora.fr.

  2. Si mie imi place cum miroase crema de corp de la Nivea, am mirosit-o ieri in magazin. De la REN astept Rosehip Oil-ul, imi va ajunge de Craciun, abia astept sa vad daca este atat de extraordinar. Vreau sa te anunt ca te-am nominalizat la The Very Inspiring Blogger Award. Pe pup.

  3. Maaama, ce pofta mi-e de Starbucks! Toffee Nut Latte si Almond Hot Chocolate ma vor bantui, deja ma gandesc daca am timp la prima vizita in Bucuresti sa dau o fuga, desi nu cred ca reusesc…
    Suna tare bine contul domnisoarei poloneze, o sa caut o reteta de budinca de chia, poate gasesc la ea.😀

    1. Ai reusit pana la urma. Mie sa stii ca imi place Gingerbread Latte mai mult.
      Am eu niste idei de retete de budinca de chia si o sa postez cat de curand pe blog.🙂

  4. Eu raman la Toffee Nut Latte sezonul acesta desi, sincer iti spun, sunt cam dezamagita de ce ne ofera Starbucks sezonul asta. Mi-e dooooor de Orange Mocha.
    Aah mancare? Super, clar o sa o urmaresc pe tipa😀
    Si legat de produsele de makeup si ingrijire, mi-ai atras atentia cu paleta de la NARS

    1. E prea dulce Toffe Nut Latte si mi se pare ca are un gust asa comun. Da, Orange Mocha era buna.
      Iubesc paleta asta de la Nars, imi place si asta de anul acesta, dar nu am de unde s-o cumpar. :))

  5. Cocoa Indulging de la Nivea imi place si mie mult, serumul de la Ren l-am avut in varianta de 10 ml si mi-a placut si intentionez sa-l iau candva in viitor. Sa ai un decembrie de vis.🙂

    1. Doar laptele asta de corp imi vine sa il folosesc. Mi se pare MINUNAT!🙂
      Si uleiul de la REN e tare misto, chiar il recomand cu mare drag.
      Multumesc la fel. Pup!

Leave a Reply

