Winter Jumper

Winter-Jumper

M-am indragostit de acest jumper de cum l-am vazut pe site-ul celor de la H&M. Si am stiut de la bun inceput ca daca cumva il voi observa si in magazine pe umeras, fara sa stau prea mult pe ganduri il voi cumpara. Si asa a fost!🙂 Am profitat de reducerea de 25 % valabila pentru orice persoana care se aboneaza la newsletterul lor si al meu a fost.

Este calduros, are gatul rotunjit si lejer, poate fi purtat direct pe piele, materialul este foarte placut si confortabil (eu in general nu ma inteleg cu puloverele de iarna pufoase si “mancacioase” – aici nu e cazul), iar imprimeul (cei doi reni intr-o combinatie de alb/rosu) mi se pare extrem de potrivit pentru Sarbatorile ce vor urma.

H&M Jumper

Voi ce spuneti? Va place?

Va pup si va mai astept!

28 thoughts on “Winter Jumper”

  1. M-aș cadorisi și eu cu un pulover asemănător, dar toată lumea din jur îmi zice că nu-s normală, că trebuia să depășesc stadiul ăsta :)) Eh, pentru Crăciun voi rămâne mereu la fel😀

  2. am si eu un pulovar cam la fel ce-mi place super mult, dar uitasem complet de el. cu ocazia asta, il scot si eu la purtat
    imi place mult si al tau!

  3. Eu sunt disperata dupa puloverele de Craciun. Eu am unul luat anul trecut de pe Romwe, fii-mea are unul frumos facut de mama mea. Pe sot inca nu l-am convins sa poarte. Ma abtin cu greu pentru ca am vazut unele tare simpatice pentru toata familia…Al tau e superb! Sa il porti cu placere!

  4. Eu nu am primit reducerea pe mail, desi m am abonat la newsletter ul lor mai demult:(
    Oricum, e f dragut puloverul, sa-l porti cu placere!

  5. Exact asta fac si eu acum, ochesc pulovere si esarfe online, pt. ca in final, de “frica”, sa abandonez posibila comanda pt. ca nu suport materialele care “gadila” pielea, sau mai rau, o irita, si n-am de unde sti cu certitudine cum e materialul, chiar daca online pare ok.

  6. Foarte tare e. Nici mie nu-mi place de obicei materialul acela scortos si mancacios si cam evit puloverele asa. Interesant e si modelul de pe el! Ce putin mai e pana la Craaaaaciun!

Leave a Reply

