Gift Guide: cadouri intre 100 – 150 de lei

In articolul de astazi va prezint ideile mele de cadouri ce au un pret cuprins intre 100-150 lei. Si trebuie sa va recunosc ca pe masura ce pretul se mareste si lista mea de dorinte creste! Bineinteles ca portofelul meu, saracul, sta ca pe ace.🙂 Rad eu rad, dar nu-i de gluma.

The Body Shop Gift SmallStrawberry, Moringa, Shea si Wild Argan (sunt mai multe variante, dar eu le-am selectat doar pe cele care imi plac mie). Fiecare contine un unt pentru corp 50 ml, un gel de dus 250 ml, un exfoliant pentru corp 75 ml, un sapun 100 g sau un sapun pentru masaj 150 g (la wild aragan), un burete pentru baie si o cutie de cadou. Pret 128 lei.

The Body Shop Gift Small

The Body Shop Gift Small Glazed Apple care mie imi place foarte, foarte mult. Contine unt pentru corp 50 ml, gel de dus 60 ml, lotiune pentru corp 60 ml, exfoliant pentru corp 75 ml, burete pentru baie si o cutie metalica. Pret 132 lei.

The Body Shop Gift Small Glazed Apple

The Body Shop Gift Dome Best Body Butters ce contine: Coconut unt pentru corp 50 ml, Shea unt pentru corp 50 ml, Moringa unt pentru corp 50 ml, Strawberry unt pentru corp 50 ml, Satsuma unt pentru corp50 ml si o cutie de cadou. Pret 140 lei.

Gift Dome Best Body Butters

L’OCCITANE Eau de Toilette Trio ce contine: Rose 4 Reines Eau de Toilette 7.5 ml, Cherry Blossom Eau de Toilette 7.5 ml, Arlesienne Eau de Toilette 7.5 ml. Pret 135 lei.

L'OCCITANE-Eau-de-Toilette-Trio

Paleta Brow Express de la Anastasia Beverly Hills. Este disponibila in doua variante: Blonde si Brunette. Contine patru sabloane create de Anastasia, Brow Powder-Duo, un Angle Brush, un Cream Highlighter si un Wax Cream pentru o fixare de durata a sprancenelor. Mie mi se pare super, super misto. Pret 149 lei.

Beauty Express

Stila Glow & Behold Make-Up Set ce contine: Stila Lip Glaze in nuanta Gleam, Stila Convertible Color in nuanta Magnolia, Stila Smudge Stick in nuanta Lionfish si o bentita BaubleBar. Pret £20.00, iar in mod normal toate produsele adunate ar costa £62.00. Il gasiti pe feelunique.com.

Stila-Glow-&-Behold-Make-Up-Set

Real Techniques Duo Fiber Collection Limited Edition. Eu am setul si folosesc cu mare drag toate cele trei pensule, in mod special pe cea de pudra. Pret 134 lei pe feelunique.com. Sau 108 lei pe makeupshop.ro.

Real Techniques Duo Fiber Collection Limited Edition

Lumanari Yankee Candle Large Jar. Pret 124 lei.

Candy Cane Lane – o combinatie delicioasa special creata pentru sarbatori: menta, aroma fursecurilor proaspat scoase din cuptor si vanilie cremoasa.

Candy Cane Lane

Sugared Apple – o reteta perfecta de mere zemoase stropite cu zahar si vanilie.

Sugared Apple

Si cam atat pentru astazi. Puteti citi si celelalte sugestii aici si aici (unde abia astept sa va citesc comentariile si dorintele).

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Gift Guide: cadouri intre 100 – 150 de lei”

  1. Ieri parca am vazut pe YT un review pt. MANGO WHIP BODY LOTION de la T.B. Shop, ma tenteaza sa-l iau, desi toate seturile alea arata tare bine. Sunt curioasa daca avem Yankee Candles aici, nu am vazut prin magazine, deci tind sa cred ca nu. Din fericire sunt alte branduri, si totusi nimic fabulos, o aroma aparte, ceva mai sofisticat. Sau poate n-am cautat eu unde trebuie.

Leave a Reply

