Machiajul ultimelor zile de toamna

De vreo saptamana – doua, de cand cu vremea asta asa apasatoare, cateodata ploioasa si in general friguroasa, parca nu mai am niciun fel de inspiratie cand vine vorba sa ma machiez dimineata incat ajung de fiecare data sa folosesc aceleasi si aceleasi produse de machiaj. Pe o parte dintre ele vi le-am mai prezentat pana acum pe blog, iar cu celelalte am inceput sa experimentez de curand si m-am gandit ca v-ar fi de ajutor sa cititi parerea pe care mi-am format-o usor-usor despre ele.

Ca intotdeauna prefer un look care sa ma ajute sa par fireasca, naturala, chiar daca port culori si sunt extrem de somnoroasa.

Makeup

Despre fondul de ten Rimmel Lasting Finish 25H Foundation with Comfort Serum cred ca ati citit si voi, ca si mine de altfel, o multime de pareri in ultima perioada. Pareri care pe mine m-au intrigat si m-au determinat sa imi doresc sa il incerc pe pielea mea. Cand l-am vazut la oferta in DM la pretul de 22.99 lei nu am mai rezistat tentatiei si mi l-am cumparat (ati vazut probabil deja poza pe care am postat-o atat pe pagina de facebook cat si pe instagram). Pentru inceput pot sa spun ca imi place asa cat de cat: se intinde frumos cu degetele, uniformizeaza culoarea tenului, ascunde imperfectiunile, nuanta aleasa (103 True Ivory) mi se potriveste, doar ca formula lui mi-as fi dorit sa fie un pic mai lejera, mai light. Simt ca imi incarca usor tenul si nu ii ofera acel aer proaspat si radiant pe care eu mi-l doresc. Dar pentru pretul pe care il are face o treaba foarte buna. Apropo, in Cora il gasiti si mai ieftin la 21 de lei.

Despre Marc Jacobs Beauty Highliner Gel Eye Crayon in nuanta Brown(out) (54) v-am mai povestit aici cat este de minunat si cat de mult imi place. Parerea mea a ramas neschimbata si va spun fara nici o urma de indoiala ca este cel mai bun eyeliner din tot ce am incercat eu pana acum! Momentan insa il aplic doar pe interiorul pleoapei de jos (si pentru ca m-ati intrebat la articolul trecut: da, rezista extrem de bine fara sa se stranga sau sa curga) deoarece de saptamana trecuta am revenit la extensiile de gene fir cu fir (multumesc Ioana Dumitrache) si atunci machiajul ochilor s-a diminuat considerabil.

Si pentru ca pleoapele mobile sa nu devina prea lucioase pe parcursul zilei intind pe fiecare dintre ele un strat fin din fardul de ochi MAC in nuanta Brule cu ajutorul unei pensule late si dese de genul MAC 227.

Pentru a contura si pentru a corecta micile goluri dintre sprancene folosesc tusul Long Lasting de la Xtreme Lashes in nuanta Dark – nuanta care nu mi se potriveste manusa fiind cam prea rosiatica pentru firele mele de par, dar pentru ca produsul in sine imi place destul de mult fac un compromis. Ca baza aplic acest tus in zonele unde sprancenele sunt mai rare iar pe deasupra revin cu o pudra intr-o nuanta deschisa de gri-maroniu (cum estea cea din Brow Powder Duo a Anastasiei sau fardul de ochi Omega de la MAC). Tusul are un varf moale, foarte usor de utilizat, rezista bine si daca sunteti roscate si inca nu v-ati gasit produsul de sprancene preferat va recomand sa-l adaugati in lista de dorinte.

Bobbi Brown Corrector este o iubire mai veche de-a mea si atunci cand niciun concealer nu stie cum sa-mi mai camufleze cearcanele revin de fiecare data la el. Mascheaza foarte bine imperfectiunile si imi este de foarte mare ajutor la netezirea zonei de sub ochi. I-am facut acum vreo doi ani review aici, doar ca acum folosesc nuanta Light Bisque.

Benefit Dandelion un blush intr-o nuanta calda si timida de roz, dar care imi improspateaza placut chipul obosit. Fiind destul de light se amesteca natural pe pielea mea si in plus nici nu trebuie sa fiu foarte atenta la cantitatea de produs pe care o aplic.

De rujuri am cam uitat si folosesc in continuare balsamul meu de buze colorat si preferat – Maybelline Baby Lips in nuanta Cherry Me.

Si cam acestea sunt produsele de machiaj cu care eu mi-am infrumusetat chipul in ultimul timp. Voi ati incercat vreunele dintre ele? Daca da, dati-mi detalii.🙂

Si mai vreau sa imi spuneti care este produsul de machiaj de care v-ati indragostit toamna aceasta?

Va pup si va mai astept!

P.S. Legat de concursul de pe pagina de facebook vreau sa va multumesc in primul rand tuturor pentru inscriere, mi-a fost destul de greu sa aleg pe cineva, dar in final norocul i-a suras persoanei ce poarta numele Emilia Viviana. Stiti ca tin cont de fiecare data si de activitatea voastra. Felicitari draga mea, astept datele tale pe adresa de email.

Va mai puteti inscrie insa si la concursul de aici.

23 thoughts on “Machiajul ultimelor zile de toamna”

  1. Cred ca depinde mult cum aplic fondul de ten Rimmel, ieri am cam bagat pensula in el si apoi l-am aplicat pe ten si imi zicea sotul ca se vede cam incarcat. De obicei puneam pe zone mici cu degetul si intindeam cu pensula/buretelul RT.
    Blush-ul Dandelion il am si eu in varianta mica, e un no-brainer pentru mine din cauza culorii placute si permisive, dupa cum spuneai si tu.

  2. Eu ma gandesc ca dimineata vrem sa devenim mai frumoasa intr-un scurt timp, cu putine produse. Astazi am folosit 10 produse! :)))
    iar machiajul a fost ceva simplu, usor de realizat si de zi…pentru munca!🙂

  3. Nu am nici un produs din cele de mai sus. In schimb in toamna asta m-am indragostit de un blush de la Sleek (nuanta golden rose). Mi-a placut atat de mult incat dupa ce l-am cumparat am cautat pe net sa vad si alte pareri. Cica este o copie dupa Nars (nuanta orgasm).

  4. Ma tenteaza balsamurile Baby Lips, dar trebuie sa ma abtin si sa le termin pe cele existente deja in “colectie”, altfel risc sa le deschid pe toate si sa nu termin nici unul😛

  5. maybelline fit me ar fii un fond de ten usurel si la un pret decent😉 high end ysl touchè èncre de peau e absolut fantastic, ca si o pana pe ten, nici nu stii daca il ai sau ba, dar acopera bestial🙂
    eu tot timpul schimb si incerc lucruri noi, pe vanity-ul meu e non stop harababura totala ca nu apuc sa pun bine in ordine tot si iarasi fac macel :)))))))

    :* Mary
    http://instantmagic.wordpress.com

    1. Am avut doar concealerul Maybelline Fit Me si mi-a placut. M-ai facut curioasa si vreau sa incerc si fondul de ten.🙂
      Cam asa harababura e si in portfardul meu, ca eu acolo le tin sa nu le pierd prin casa, dar acum am facut curat inauntru si am oprit doar ce mi s-a parut ok pentru zilele astea lenese.🙂
      Te pup! :-*

      1. Concealerul fit me è Pe terminate la mine , mi se pare destul de bun, dar nu cred ca il voi mai cumpara, imi place mai mult L’Oréal….oricum cam toata gama fit me è buna, si pudra si blush-ul. ..😉 kisses

  6. Mi-am luat si eu fondul de ten in weekend. L-am folosit doar o data si mi s-a parut cam greoi, asa cum spui si tu. In afara de asta, mi se pare extrem de parfumat! Ceea ce no me gusta!

  7. mi-am cumparat si eu pana la urma fondul de ten. eram la cora si era vreo 22 de lei. imi place ca acopera, dar nu este chiar full coverage cum zice. adica…daca asta este full, dermablend ce mai este? :)) pt formula mai light ti-l recomand pe wake me up tot de la ei. ala este chiar superb! si eu tot 103 mi-am luat

    1. Mie mi se pare ca acopera destul de ok, dar nici nu am prea multe semne asa pe fata. Nu am incercat Wake me Up, doar anticearcanul din gama asta si stiu ca mi-a placut.
      Pup!

    1. Sa stii ca nu e rau fondul de ten, doar ca mie mi se pare ca imi incarca cam mult tenul. Au scos acum in afara o alta varianta – Nude si am inteles ca aceea este mai light asa. Sper sa o aduca si la noi.🙂

  8. Acum că am citit părerea ta despre fondul de ten de la Rimmel London parcă nu mai sunt aşa de entuziasmată să-l achiziţionez. Mă mai gândesc!😀
    Şi eu am tot întins mâna în ultima vreme cam spre aceleaşi produse mai mereu, mai ales în cazul celor pentru ten.
    Pupici

  9. Nu am folosit nimic din cele expuse de tine, dar mi-a placut sa citesc despre ele. Si eu caut ca FDT sa fie cat mai light, sa nu incarce excesiv. Am retinut creionul Marc Jacobs, chiar mi-ar placea sa-l incerc! Te pup.

Leave a Reply

