Gift Guide: cadouri intre 50 – 100 de lei

Nu stiu cine m-o fi pus pe mine sa incep sa scriu articolele astea pentru ca acum am descoperit atatea cadouri frumoase de cu greu (mare greu) ma abtin sa nu mi le cumpar eu pe toate.🙂

Dupa cum ati citit si din titlu, astazi va prezint ideile mele de produse ce au un pret cuprins intre 50 si 100 lei. Si pentru ca am primit cateva intrebari legate de concursul de la articolul trecut va voi raspunde aici: da, voi alege o persoana dintre toate cele care mi-au comentat si ii voi oferi unul dintre produsele sau seturile prezentate.

The Body Shop Gift Mixed Shower ce contine: gel de dus Satsuma 60 ml, gel de dus Moringa 60 ml, gel de dus Strawberry 60 ml, gel de dus Mango 60 ml si un ambalaj de cadou sub forma de saniuta. Pret 72 lei.

The Body Shop Gift Mixed Lotions ce contine: lotiune pentru corp Shea 60 ml, lotiune pentru corp Coconut 60 ml, lotiune pentru corp Strawberry 60 ml, lotiune pentru corp Mango 60 ml si un ambalaj cadou sub forma de saniuta. Pret 88 lei.

The Body Shop Gift Mixed

The Body Shop Gift Trio Seasonal Body Butter ce contine: unt pentru corp Frosted Cranberry 50 ml, unt pentru corp Vanilla Brulee 50 ml, unt pentru corp Glazed Apple 50 ml plus o cutie cadou. Pret 88 lei.

The Body Shop Gift Trio Seasonal Body Butter

The Body Shop Gift Trio Seasonal Hand, Gift Trio Hand Fruit, Gift Trio Hand Nut. Fiecare set contine trei creme de maini a cate 30 ml. Pret 84 lei.

The Body Shop Gift Trio

L’Occitane Arlésienne Voyage Set – o combinatie florala interesanta de trandafir, violeta dulce si sofran. Setul contine: Arlésienne Hand Cream 30 ml, Arlésienne Gorgeous Lips 12 ml, Arlésienne Soap 100 g. Pret 83 lei.

Arlésienne Voyage Set

Set Sabon Crăciun 2014 Celebration ce includeulei de dus paciuli-lavanda-vanilie 500 ml, crema de corp la tub paciuli-lavanda-vanilie 30 ml si o cutie frumoasa cadou. Pret 82 lei redus de la 102 lei.

Sabon

Dove Shea Butter Collection ce contine: gelul de dus nutritiv Dove Purely Pampering Shea Butter and Vanilla, antiperspirantul spray Dove Silk Dry, crema de maini Dove Purely Pampering, samponul si balsamul Dove Nourishing Oil Care si include o geanta alba pentru cosmetice cadou. Pret 67.39 lei.

Dove Shea Butter Collection

Garnier Ultimate Oil Beauty Gift Set ce contine: Garnier Oil Beauty Oil-Infused Nourishing Lotion 250ml si Garnier Oil Beauty Oil-Infused Nourishing Scrub 200ml. Pret 67.31 lei pe feelunique.com.

Garnier Ultimate Oil Beauty Gift Set

Set L’Oreal Paris Nutri Gold Rich ce contine: crema hidratanta de zi 50 ml, crema hidratanta de noapte 50 ml si o geanta argintie de cosmetice cadou. Pret 68 lei.

L'Oreal Paris Nutri Gold Rich

Sephora Collection Colorful 5 Eyeshadow Palette. Pret 65 lei.

Colorful-5-Eyeshadow-Palette

OPI Bearest of Them All. Pret 80 lei.

O.P.I Bearest of them All

Zara Aromatic Candles: Zara Black Vanilla Christmas Edition, Zara Gingerbread Christmas Edition, Zara White Jasmine Christmas Edition. Pret 65 lei fiecare. Gingerbread e divina!!!

Zara Aromatic Candles

Sper sa va inspire alegerile mele pentru a reusi sa le oferiti cele mai potrivite daruri persoanelor dragi din viata voastra!

Acum sunt curioasa, ce produse va atrag cel mai mult si mai mult dintre cele prezentate mai sus?

Puteti citi si ideile mele de cadouri sub 50 de lei aici.

Va pup si va mai astept!

P.S. Maine seara voi anunta castigatoarea concursului de pe pagina de facebook.

21 thoughts on “Gift Guide: cadouri intre 50 – 100 de lei”

  1. Toate imi fura ochii.❤ Imi plac cele micute de la tbs, ca asa poti incerca mai multe arome fara sa te plictisesti. Ca oricat de minunata ar fi o lotiune de corp, eu tot ma plictisesc de ea daca are juma de litru. :))

  2. Hello!
    Veeery nice ideas, greu sa te hotarasti, dar cred ca pe moment ma simt tentata cel mai mult de lumanarile de la Zara.
    Totusi, nu stiu daca sunt si bune, in sensul ca sa se si simta in camera mirosul atunci cand le arzi.
    Tu ai incercat pana acum vreuna de la ei?
    Pupici,
    Rox

  3. Mie mi-a ramas gandul la setul de la OPI. Super tare combinatia cu CocaCola. Unde se poate gasi? Ca o simpla sugesti, nu ar fi fost util sa scrii si unde le-ai gasit la aceste preturi? Thanks. Imi place mult blogul.

    1. Si mie imi place tare mult. Este disponibil in magazinele Sephora sau in magazinele TopLine. Sau online pe BeautyBay unde este si mai ieftin http://www.beautybay.com/nailcare/opi/thebearestofthemallwithpolarbeargiftset.
      Ba poate ca da, dar seturile The Body Shop, L’occitane, Sabon au aceleasi preturi in toate magazinele lor (atat fizice cat si online). La cele Dove si L’oreal este pretul recomandat de producator (acesta insa difera de la magazin la magazin, in functie de politica fiecaruia), iar paletele Sephora au acelasi pret in toate magazinele.
      Te pup!

  4. Când am văzut setul Garnier Ultimate Oil Beauty am sperat sa văd ca scrii un site sau magazin din România :)). Mi-am luat și eu din Paris, doar loțiunea, și miroase superb și e extrem de hidratantă. Sper ca pana o termin sa apara și în magazinele din România😀

Leave a Reply

