Aproape gata in doar doua saptamani

Nu stiu la ce v-ati gandit atunci cand ati citit titlul (chiar sunt curioasa🙂 ), dar este vorba despre un gel de dus. Mai precis de gelul de dus Yves Rocher cu nuca de macadamia din Guatemala.

Yves Rocher

De la Yves Rocher nu mai folosisem de ceva timp un gel de dus si tot auzind-o pe Camelia ca il lauda pe acesta, intr-o zi trecand pe langa magazinul lor din Afi m-am oprit si mi l-am cumparat. Si vai cat de mult imi place, are un miros absolut delicios!!!

Aroma lui este dulceaga, dar nu intensa si sufocanta, iar de fiecare data cand il folosesc doar la biscuti ma gandesc🙂. Are o textura cremoasa, extrem de placuta – atu pentru pielea deshidratata – curata bine, se clateste usor si in plus il puteti folosi si pe post de crema de ras (lama aluneca rapid si indeparteaza parul nedorit). Dupa baie pielea ramane fina si matasoasa. Chiar pot sa spun ca face o treaba foarte buna in comparatie cu alte geluri de dus mult mai scumpe decat el.

Mie cred ca imi va mai ajunge pentru doua-trei utilizari (doar vedeti cat am consumat deja din el) si cum il voi termina ma voi duce imediat la magazin sa imi iau altul. In general costa 9 lei, dar acum pe site vad ca are o reducere de 25% si costa 7.9 lei.

Si daca tot vorbim de Yves Rocher va prezint cateva dintre cadourile de anul acesta cu noile produse in editie limitata pregatite special pentru sarbatori:

Colectie cadou Fruits Noirs – cotine un balsam nutritiv pentru buze si o crema de maini. Pret 23,8 lei.

Colecție cadou Fruits Noirs

Colectie cadou Cacao-Portocala – contine crema pentru maini, gel de dus parfumat si sapun gel pentru maini. Pret 41.7 lei.

Colecție cadou Cacao-Portocală

Colectie cadou Fruits Noirs (fructe de padure) – contine un gel de dus parfumat, un lapte de corp parfumat, o crema pentru maini, precum si un burete pentru dus. Pret 55 lei.

Colectie cadou Fructe de Padure

Colectie cadou Fruits Rouges (fructe de padure rosii) – contine un gel de dus parfumat, un sapun gel pentru maini, o crema pentru maini și un balsam nutritiv pentru buze. Pret 51.6 lei.

Colecție cadou Fruits Rouges

Pe celelalte le puteti descoperi atat pe site cat si in magazinele Yves Rocher. Eu sunt foarte curioasa cum miros produsele din gama de fructe de padure rosii.🙂

Voi ati incercat noile arome de Sarbatori? Dar gelul de dus cu nuca de macadamia din Guatemala? Daca nu, vi-l recomand cu cel mai mare drag!

Va pup si va mai astept!

18 thoughts on “Aproape gata in doar doua saptamani”

  1. E delicios gelul ăsta de duş! Eu l-am primit de la Alice şi m-am îndrăgostit de miros, dar mai ales de textura lui. Nu e ca gelurile alea de duş care lasă pielea squeaky clean şi apoi uscată. Love it!

  2. L-am cumparat si eu de cateva ori dar niciodata nu am ajuns sa-l folosesc pentru ca de fiecare data l-am facut cadou. Data viitoare il duc direct in baie.
    N-am incercat nici noile arome de sarbatori, dar nici nu ma tenteaza prea mult. Tanjesc mai mult dupa un parfum de la YR
    O zi frumoasa

  3. Gamele noi ma tenteaza, cred ca sunt delicioase. Doar daca nu as avea 10 geluri de dus in dulap…😦
    Dar pe cel cu macadamia sa nu il mai vad in viata mea. Nu stiu cum de il lauda toata lumea si eu miroseam ca o gaina oparita cand ma spalam cu el, de mi se intorceau matele pe dos. :(( Se pare ca sunt in minoritate, ca si mamei i-a placut. Deci nu e el de vina, ci pielea mea.😦

Leave a Reply

