An Eyeliner That Rocks

Eu si eyelinerele (si aici includ tusurile si creioanele de ochi) nu aveam o relatie extrem, extrem de apropiata. Adica ne imprieteneam din cand in cand dar puteam sta si zile/saptamani intregi fara sa simtim lipsa unul altuia. Nu ma intelegeti gresit, imi place sa imi conturez ochii, dar in general un machiaj grafic sau liniar bine realizat necesita mult timp in cazul meu, timp pe care nu il am la dispozitie in fiecare dimineata.

Observati ca in propozitiile anterioare vorbesc la trecut. La trecut deoarece de acum doua saptamani am inceput sa folosesc un produs absolut minunat – Marc Jacobs Beauty Highliner Gel Eye Crayon in nuanta Brown(out) (54) despre care pot sa spun fara nici cea mai mica urma de indoiala ca este cel mai bun creion de ochi pe care eu l-am incercat pana acum. Si am incercat destul de multe la viata mea🙂.

Marc Jacobs Highliner Gel Crayon

Acest ciocolatiu-maroniu cu mici particule aurii in compozitie mi-a cucerit inima inca de cand l-am aplicat asa intr-o doară pe mana si nu s-a mai lasat dus decat dupa ce am frecat bine cu demachiant..si nici atunci. Are acea formula delicata si catifelata pe care eu mizez de fiecare data cand vine vorba de eyelinere sau de produse cu care ochii mei intra in contact. Este cremos, super pigmentat, se intinde usor si fara bataie de cap, dar odata ce s-a uscat cu greu poate fi indepartat. Rezista pe pleoape ore intregi fara sa se intinda (chiar si atunci cand ma scarpin la ochi) si fara sa-si piarda din intensitate. Si in plus poate fi vedeta unui machiaj de zi simplu, frumos si discret.

Nu concep eu cu el cine stie ce lookuri sofisticate sau excentrice dar atunci cand am timp sa exersez acei ochi de pisica perfecti, acest creion imi este de foarte mare ajutor. Imi permite atat trasarea unui contur fin, la baza genelor, cat si a unui machiaj mai dramatic, printr-o linie plina, groasa si cu mai mult impact. Pentru mine Marc Jacobs Brown(out) este tot ce mi-as dori momentan de la un eyeliner. Love it!

Marc Jacobs Highliner Gel Crayon in Brown(Out)

Am incercat sa fac si o poza cu blitz ca sa-i surpind mai bine particulele aurii.

Marc Jacobs Beauty Brown(out)

Pretul lui nu este nici unul foarte mic – 22,00€ la Sephora in Franta dar tinand cont ca il voi folosi intens in urmatoarea perioada eu cred ca a meritat investitia. Va spun sincer ca sunt atat de incantata de el incat vreau sa incerc fara doar si poate si alte nuante. Momentan visez la Marc Jacobs (Plum)age – un violet pruniu foarte interesant ce poate da viata oricarui machiaj tomnatic si monoton.

A si sa nu uit: nu necesita ascutire..yuppy!!

Voi ati incercat aceste creioane de ochi de la Marc Jacobs? Daca nu, atunci care este eyelinerul vostru preferat? Astept sugestii.🙂

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “An Eyeliner That Rocks”

  1. Wow, este perfect!
    Daca ajung vreodata prin preajma unor produse MJ, ma uit dupa el🙂

    Momentan preferatele mele sunt Bourjois Smokey Eyes – Brown (imi place ca are si o pensulica in capat pt a estompa liniile, iar raportul calitate/ pret rules) si Urban Decay – Hustle (este tot o nunata de maro).

    Pup,
    Rox

      1. Hehe, da, I’m following you🙂 Doar ca eu m-am lenevit si m-am cam lasat de scris impresii proprii🙂 Dar raman fana blogului tau, asta-i clar!
        Pup!

  2. Eyelinerul meu preferat, care seamana foarte bine cu acesta, este Bourbon de la Urban Decay – e bronzul maroniu cu particule aurii perfect. Iti recomand sa cauti swatch uri sa vezi ce frumos e!
    Dar si asta ma tenteaza acum, poate daca l as gasi pe strawberry sau pe un site din Uk l as comanda.

    1. Natty il stiu. Da, seamana, doar ca sunt de parere ca acesta de la Marc Jacobs este mai rezistent si are o textura mai de gel asa.
      Ti-l recomand cu mare drag, numai sa il gasesti; ca pana vor aduce si la noi produsele de beauty MJ imbatranim. 😫

  3. hello, super de ajutor review-ul tau, chiar ma gandeam daca linia marc jacobs isi merita banii….asteptam si machiaje cu el, swatch-ul de pe mana arata super frumos! o intrebare…cum rezista pe rima interna a ochiului (daca l-ai testat..) ? eu am tot timpul probleme ca imi lacrimeaza ochii si nu gasesc nici un creion sa reziste…

    Mary
    http://instantmagic.wordpress.com

    1. Eu zic ca acest eyeliner isi merita cu varf si indesat banii! E minunat!
      Da, am uitat sa precizez, rezista foarte bine si pe mucoasa ochilor; nu se strange si nici nu curge.
      E super super bun si extrem de rezistent!
      Pupici!

Leave a Reply

